Täällä on plussa-aalto! Onnea plussanneille!
kilpirauhasarvoista oli pakko tulla jutustelemaan, meinaan tänään neuvolassa mainitsin kun oli sijainen että se TSH oli 3,6 tammikuussa, ja sehän oli ihan kauhuissaan että eiko sitä ole kontrolloitu??? että 1-2 välissä tulisi olla ja sanoi heti että vaikka on viitearvojen sisällä niin hänen mielestään iso mahdollinen keskenmenojen aiheuttaja minulla.
13.7. on siis kilpirauhaskontrolli ja VIHDOIN ehkä saan sitten lääkityksen jos tilanne sama. hb oli noussut 142, joten väsymys ei siitä enää voi johtua. Mä olen jo aika kauan kuitenkin epäillyt sen olevan mulla se ongelma, mutta kun kaikilla lekureilla on niin eri mielipiteet asiasta. Nyt kuitenkin asia on hoidossa vihdoin.
varsinaisia kauhunhetkiäkin neuvolassa koettiin
sf mittaa ei meinannut oikein saada, mulla tosi hankalasti mitattava kohtu, ja rv 24+0 mitaksi saatiin alarajan alle menevä vaatimaton 19cm. Sinänsä ei huolestuttanut koska mulla aina tuo mitta pieni ollut.
Mutta ne sydänäänet..
alettiin rutiinisti etsimään ja aikaa kului.. istukka suhisi... ja aikaa kului.. istukka... hoitaja tarkasti että missäs se istukka on kun kuuluu niin komeasti, ja takanahan se. joten jatkoi etsintojä..
15 min jälkeen alkoi rauhopittelemaan minua että voihan niiden etsimiseen aikaa mennä (fakta on että niiden pitais näillä viikoilla jo aika hyvin olla loydettävissä)
Aloin siinä miettiä että vauvakin on ollut kyllä tosi vaisu tänään...
aika kuluio, tuntui niin ikuisuudelta!! Istukka suhisi..
Sanoi että ihan kun potkuttelua tuntuisi, mutta ei oikein paikallista..
VIHDOIN, 30 minuutin etsimisen jälkeen karkulainen sieltä loytyi: oli oikealla suoliluun (? tuo lonkkaluu?) alla ja takana, aivan piilossa. Hoitajakin sanoi että ei tullu mieleenkään että se sinne enää mahtuisi... mutta mullahan on pitkä selkä, ja tilava lantio.
Sieltä saatiin napakat sykkeet hetken, kunnon potku anturiin ja sitten jo pieni hävisikin omaan rauhaansa jonnekkin muualle kun tajusi tulleensa loydetyksi:heart:
Kyllä oli sydän syrjällään mulla:'(, ja hoitajakin huokaisi kyllä kuuluvasti että huh huh, onhan se siellä:heart: Ehdin jo pyoritellä kaikki kauhuskenaariot päässäni....