Mulla kans jotenkin vetämätön olo ollut pari päivää...sellanen tunne ettei meillä tärpännyt nyt oviksen aikoihin :/
Nyt takaisin pihalle nauttimaan helteestä
Nyt takaisin pihalle nauttimaan helteestä
jos sulla viikko sit on ovis ollutkin ja nyt testi regoiskin jo raskauteen?Alkuperäinen kirjoittaja Imoen:Sanmoc, pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa!
Minsku, tuo vaihtelee tosi paljon. Aika monet mun mielestä jatkaa yritystä melkein heti tai ainakin yksien menkkojen jälkeen. Uusia plussia tulee joillekin jo saman tien, ja toisilla taas kestää kuukausia. Ja ikävä kyllä meitäkin on monia, joilla uudet plussat muuttuvat uudeksi keskenmenoksi.
ON Nyt mä vasta olen ihan ulkona tämän ovistestauksen kanssa!! Viikonlopun aikana yhtäkkiä on viiva alkanut vahvistua ja eilen oli jo lähes kontrolliviivan vahvuinen. Voisko mulla siis olla ovis vasta nyt, kun laskujen mukaan sen piti olla jo lähes viikko sitten? Auttakaa ensikertalaista, ovistestikonkarit!!
Ovis voi tulla miltei milloin tahansa. Itse olen bongaillut sen heti menkkojen jälkeen ja juuri ennen menkkoja. Kuulemma joillekin se voi tulla jopa 2 krt. / kk. Ovismaailma on ihmeellinenAlkuperäinen kirjoittaja Imoen:Sanmoc, ON Nyt mä vasta olen ihan ulkona tämän ovistestauksen kanssa!! Viikonlopun aikana yhtäkkiä on viiva alkanut vahvistua ja eilen oli jo lähes kontrolliviivan vahvuinen. Voisko mulla siis olla ovis vasta nyt, kun laskujen mukaan sen piti olla jo lähes viikko sitten? Auttakaa ensikertalaista, ovistestikonkarit!!