Laiska kirjoittaja ilmoittautuu :wave: Täällä sekavat tunnelmat. Sunnuntaista lähtien olen haamuillut ja tänään aamulla jo selkeät haamut apteekin omaan ja clear bluehun (miten hitossa toi väännetään :xmas: ) Kuitenkin myös ennen noita viimeisiä testejä alkoi oranssinpunainen limavuoto jota tulee ihan housuille asti :x En nyt sit tiedä onko harmittomat valemenkat vai oikeat menkat alkamassa. Tää pessimisti tietenkin olettaa pahinta. Miksi ihmeessä pitää aloittaa testailu näin aikaisin :headwall:
Tänään siis vasta dpo 10 ja tällainen tulos:
Kannattaa klikata suuremmaksi tuota kuvaa. Luonnossa nuo viivat on ainakin tosi selkeät. Minulla näkyy yleensä jo aikaisin testeissä mut eipä se mitään raskauden jatkumisesta kerro...
Anteeksi vaan tämä omanapaisuus :ashamed: Palaan myöhemmin taas kun nyt pitää laittaa lapset kouluun ja itse lähteä töihin. Tsemppiä kaikille :wave:
Tänään siis vasta dpo 10 ja tällainen tulos:
Kannattaa klikata suuremmaksi tuota kuvaa. Luonnossa nuo viivat on ainakin tosi selkeät. Minulla näkyy yleensä jo aikaisin testeissä mut eipä se mitään raskauden jatkumisesta kerro...
Anteeksi vaan tämä omanapaisuus :ashamed: Palaan myöhemmin taas kun nyt pitää laittaa lapset kouluun ja itse lähteä töihin. Tsemppiä kaikille :wave: