**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Fujin Kyllä toi plussa on!!! :flower:
Pikkusukka Onnea sinnekkin plussailusta! :flower:

En oo käyny täällä hetkeen, joten putosin vähän kärryiltä taas! oon varmaan 4 sivua jäljessä :D
Mulle voi muuten päivittää tonne listaan viellä, että ikä 24v.

Taas olis omaa napaa: Viimeks kirjottelin siitä, kun mun ystävät ei noteerannu sitä mun keskenmenoo mitenkään. Sen verta olin yhteyksissä, että kerroin niille että mua loukkas se, että ne ei kysyny mitään. Sain vastaukseks: "en aijo pyytää anteeks mitään, koska sä et kertonu, että kaipaat seuraa tai lohduttavia sanoja". Tuli vähän sellanen, että pitääkö mun kertoo mitä mulle pitää sanoo... Tuli sellanen fiilis, että ne ei tunne mua yhtään.
Toinen näistä mun ystävistä sai vauvan sunnuntaina. Sen mies kerto mulle salaa sen, että vauva on syntyny. Jos se ei olis kertonu, olisin lukenu vauvasta facebookista. Ei oo tullu kutsua kylään, ei mitään viestiä vauvasta. Onnittelin siis tän ystävän miestä. En oo sanonu ystävälle mitään.
Jotenkin en tunne olevani yksin, vaikka en oo tavannu näitä mun ystäviä. Ollaan oltu vaan entistä tiiviimmin yhdessä ukon kanssa ja vietetty aikaa molempien porukoitten ja sisarusten kanssa. Tuntuu, että tälläsinä hetkinä, kun kohtaa vaikeuksia, huomaa kenen puoleen voi kääntyä ja kenen ei.
Silti tuntuu jotenkin pahalta mun ystävien puolesta, että oonko mä nyt kuitenkin tehnyt väärin ja pitäiskö mun nyt kuitenkin pyytää anteeks? Et jos mä nyt kuitenkin olin se paha? Toisaalta taas tuntuu, että niitten pitäis nyt kyllä ymmärtää se, että mä tarvitsin niitä ja ne ei ollu läsnä, eikä ne edes aijo pyytää anteeks sitä ja se jos mikä loukkaa mua. Mitä mun nyt pitäis tehdä?
Toisaalta tekis mieli kysyä saanko mennä kattoon vauvaa, mut toisaalta en halua sitä nähdä.
Auttakaa nyt mua avaan tätä solmua mun sisällä... Oonko mä nyt se tarinan pahis vai en?
Mua ahdistaa... :|

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkusukka
Moikka kaikille :)

Onnea plussanneille, paljon tarrasukkia matkaan! Ja toivottavasti teitä ei täällä enää nähdä! :heart:

Tulin ilmoittamaan että mut voi siirtää taustalle . Jälkitarkastuksessa kävin ja nyt tehdään tutkimuksia!!! Jeeeeeeeeeee!! :)) Olin jo pelko persees ettei ne tutki kun ei noita mun raskauksia oo varhais ultralla todettu alkaneeks. Mutta nyt otetaan verikokeita, laskot, pvk, hyytymistekijät, paastosokerit, crp ja kilpparit. Ja jos noista verikokeista ei löydy häikkää niin sitte kohdun kaikitutkimuksii. Oli kyl niin ymmärtäväinen lääkäri, kun hänellä samantapaisia ongelmia ollut.
Otin myös pillerit nyt puoleksi vuodeksi että saan oikeesti aikaa palautuu. Tää kolmas oli liikaa ja tuntuu että mielenterveys on ihan hajalla. Oon käyny juttelemassa kerran opiskelijaterveydenhuollossa terkkarilla ja sovittiin että meen koulun alkaessa uusiks sinne ja katotaan että tarviiko lähetettä psykologille. Nyt näyttää kyl aika heikolta. Keskenmenosta on nyt kohta kuukaus ja mä sain eilen kauheen ahistus itku kohtauksen illalla. Kauhee stressi ja pelko koko ajan, mut silti toivoo on, että se oma nyytti sielt viel tulee.

Niin ja jos joku kaipaa hyvää kirjaa keskenmenoihin liittyen niin Eve Hietamiehen Puolinainen, suosittelen lukemaan, itkien sitä luin, ajatukset ja tunteet kohtaa niin hyvin siinä, suosittelen!

Kaikille oikein hyvää loppukesää ja paljon plussa puhureita ja tarrasukkia!! :heart:

Viimeksi muokattu:
verppu olitko tuolla joulukuisissa myös? itse meinaan sieltä hyppäsin tänne kun kkm rv11 eli aika myöhään myös kuten sullakin tais olla(?) Hyvä kuulla että sulla tutkimukset aloitettu, ja tuo toipumisaika kuulostaa hyvältä kaiken ton jälkeen mitä oot joutunut kokemaan. Tsemppiä kovasti jatkoon :heart: ja toivotaan että kaikki päättyy onnellisesti. Nää on hirmu rankkoja juttuja, mutta ainakin vahvistaa ja ite jotenkin oppinut myös arvostaan niitä hyviä juttuja eri tavalla, vaikka välillä niin v*tuttaakin oma tilanne.

Mulla myös tota jojoilua ton vuodon kanssa lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen. Suurempi vuotelu loppui aika pian, sitten ensimmäisen touhuilun jälkeen vuosi taas.. no nyt ei ole suurempia tullut kun on se 2,5 viikkoa tyhjennyksestä. Halut on kovat ja eilen illalla ja tänään aamulla ollut jotain tuntemuksia alavatsalla, tiedä sitten mistä johtuu ja noihin ovistestien tuloksiin en tässä hormoonimyrskyssä kyllä luota yhtään. Mitään ei olla käytetty touhuillessa joten katsotaan nyt rauhassa tulevatko ne menkat sieltä vai eivät. Vähän kyllä pelonsekaisissa tunteissa ollaan. Toisaalta edelleen henkisesti rikki kaikesta kokemasta, toisaalta ei malttaisi odottaa uutta raskautta. Päivä kerrallaan :) Miehen kanssa heti sovittiin että mitään stressiä ei tässä nyt oteta, ja halusihan hän ehkäisynkin käyttöön yhdessä vaiheessa, no ei ole otettu kuitenkaan. Katsotaan nyt hiljalleen miten tässä käy...

Perjantai 28.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 51/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 24/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 45/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 9/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 21/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 9/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13___________________KP 21/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 4/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 25/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 18/?
evaparadise_____KKM 6/13_________________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 11/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 15/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 15/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 20/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 53/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 21/28
espe--___25v_____KM 1/13________________________KP 57/28-32
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 12/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 15/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 8/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 11/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 29/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 22/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 12/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

coffeebreak dpo 12
miwwi dpo 6
Mariah33 dpo 3
MiNalo dpo 2

TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu

:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:

verppu Todella paljon voimia sinulle ja tsemppiä tutkimuksiin! :heart: Nuo tunteenpurkaukset on tuttuja minullekin..Välillä se epätoivo on niin ylitsevuotavaa ettei pysty enää hallitsemaan itseään. Minullahan otettiin kaikki nuo verikokeet eikä niistä löytynyt mitään syytä keskenmenoille. Toivottavasti sinulla löytyisi jokin sellitys tai jos ei, niin ainakin tauko auttaisi ja toisi lopulta sen toivotun tuloksen. Pidähän meidät ajantasalla tilanteestasi! :) :heart:

Anteeksi omanapaa tulee nyt.... kp22 ja dposta ei tietoa ja eilen aloin ihmetellä heikkoa oloani ja vilua illalla ja sellainen kuvottava olo, no tänään sama asia eilen illalla oli taas kamala vilu nukkumaan mennessä ja nyt aamulla heikotti taas ja kyökin tuolla vessassa, mutta mitään ei tullut ylös kun en ollut ehtinyt syödä. Tissit turvonneen oloiset ja pikkuisen aristavat, mutta ne on joskus muutenkin oviksesta menkkoihin niin...ja niitä kuumottaa...tukkoinen olo ja suuta kuivaa ja välillä tuntuu kuin kurkunperällä "maistuisi" jokin ihmeen ikkunanpesuaina (siis auton tuulilasin siis)... ihme juttuja :confused:

Miulla on menny ihan ohi että Verppu on joutunut tänne takaisin. :hug:
Carolina kuulostaa kyllä aika hyvältä noin niinkuin raskausoireiden puolesta.. Muuten ei kauheen kivaa tuo yökkäily.. Voihan se olla, että ovis ajoissa, ja kierto lyhkäsempi.. Tai sitten se on vasta nyt? Tikutitko oviksen?
Miulla viime kierrossa aika samanlaisia oireita kp 26, ja iloitsin jo kun sain r-testiinkiin viivan, mutta ovistestit paljasti sen megaovikseksi...

Missäs Fujin? Olis kiva kuulla vahvistuiko viiva, ja pääsit plussanneisiin :popcorn:

miwwi Uskon, että voit ihan hyvillä mielin mennä hurvittelulaitteisiin! :) Jos ei tuossa vaiheessa vaikuta alkoholikaan niin en usko et pää alaspäin pyöriminenkään vaikuttais. ;) Oon itsekin menossa nyt viikonloppuna kieputuksiin!

minnah88 Minulla oli tuossa jussin aikaan kyllä aika "limaista" oloa että jossain siinä tienoilla se ovis kyllä ollut, mutta en tarkkaa päivää tiedä niin en siksi voi laskea noita dpo:ita tarkkaan. Tissit minulla alkaa aristamaan vasta kun ovis on ohi ja joskus sitäkään ei tule lainkaan kun just ennen menkkoja ehkä pariks päiväksi ja mitään oviskipujakaan ei ole pienta nippailua ja aivastaessa repäsee ilkeästi ja niistäessä kanssa, mikä on jopa kummallista minusta. Väsyttää päivällä ja aamulla ei jaksaisi millään nousta sängystä kun on ihan puhki heti... Kuvotus jatkuu vieläkin vaikka olen jo syönyt vaikka mitä :x

Minnah88/ON: Mä en oo uskaltanut testata :ashamed: Kiertopäiviä ei oo kuitenkaan kuin 25 kasassa enkä yksinkertaisesti kestä, jos tikkuun ei piirrykään mitään. Vielä vähemmän kestän sitä, että siihen tulee jotain ja menee muutama päivä ja menkat alkaa. Joten oon mun haamun kanssa ihan salaisesti onnellinen nyt vielä ainakin sinne menkkoihin saakka. Mulla on sopivasti tässä yövuorot kesken, joten seuraava normaaliaikaan nukuttu yö on edessä vasta ensiviikolla. Jos viiva on merkki raskaudesta, niin toivon että pääsen testaamaan ens torstaina ihan oikean plussan. Torstaina kp olis 31, joten jos täällä joku mukana matkustaa niin ehkä jo näkyisi..

Ah, mä niin toivon!

verppu: Paljon tsemppejä tutkimuksiin! Toivottavasti kuullaan viimeistään sit puolen vuoden päästä ja plussanneissa tunnelmissa :)

miwwi: Ilolla vaan pyörimään, tuskin vaikuttaa mitenkään negatiivisesti sun hauskanpito. Päinvastoin, vois kuvitella että elimistö on otollisempi kun vapautuu endorfiineja sun muita ja sulla on hyvä fiilis!

hipsis hoi :) me käytiin tänään naistenklinikalla ja palataan suoraan oi-pistoksiin :)
Lääkäriltä ja hoitajalta melkein monttu aukesi kun kyseli kuulumisia ja sitä että ollaan jo ilmeisesti halukkaita jatkoon ja oltiin miehen kanssa niin sinut tän koko triploidia-häsmäkän kanssa. Sinut sen kanssa että laskettu aika ois 2 kk:n päästä, synnytyksestä on alle 3kk:tta, ja vauvaa nyt ei sitten tullutkaan.. kuulostaa aika kylmän yksinkertaiselta, mutta meillä vaan on se asenne että tottakai on surullista että näin kävi, mutta se että solut jakautuu väärin ei ole kenekään/minkään vika. Ainoastaan tosi paska mäihä. Ja kuitenkin muuten koko raskaus oli todella positiivinen asia kahden vuoden yrityksen jälkeen :)

Nyt vaan toivotaan uutta ihmettä ja sitä että jostain kumman syystä tulisin taas ekasta pistoshoidosta raskaaksi. Varautunut toki henkisesti olen (ja mies myös) että tuuri ei yhtä hyvä tällä kertaa ole :)

Mä täällä taustalla edelleen mielelläni olisin, vaikka tuonne lapsettomuuspuolelle siirryinkin =)

• Tykkää
Reactions: Joosukka ja Taru81
Ambrosia Kovasti toivon sulle kaikkea hyvää! :heart: :)

).( Itsellä tässä piinapäivät käsillä ja jotenkin mulla on sellainen tunne että nyt olis tärpänny... :) En osaa sitä sen kummemmin selittää, tuntuu vaan vahvasti siltä. :D Toivottavasti mun tunne pitää paikkansa! :heart: En kyllä uskalla testata ennen kuin sitten vasta jos menkat ei ala! :LOL: Toivottavasti olisin niin onnekas että jo tästä ensimmäisestä yrityskierrosta raskautuisin ja että tällä kertaa kaikki menis hyvin. :heart:

• Tykkää
Reactions: Niwhai
Verpulle paljon tsemppiä jatkoon ja toivottavasti pian saatte selkoa tilanteeseen! :heart:

Ovispäivät alkaa täällä lähestyä, tai ainakin toivon niin! En ole koskaan tikuttanut, vaan ihan tuntemusten pohjalta ollaan menty. Toivottavasti nyt tässä ensimmäisessä kierrossa se tulee ihan ajoissa ja mielellään vielä lyhyemmän kierron mukaan, sillä ollaan alkuviikosta lähdössä reissuun ja siellä ei paljon ole mahdollisuuksia talletuksiin..

Nopeesti kukkurukuulle vastaamaan. Ei pahalla kukkurukuu, mutta sun kaverit suhtautuu kyllä aika kakkamaisesti sun keskenmenoon! Tuo sun saamasi vastaus on vähän niinkuin löisi uudestaan lyötyä. Ja aika oudolta kuulostaa se, että kaverisi ei ole kertonut lapsensa syntymästä...ja että mies joutuu salaa kertomaan? Ihan kuin keskenemno voisi jotenkin tarttua ja muuttaa oman onnen suruksi? Ellei sitten ole halunnut olla loukkaamatta..mutta sekin tuntuu aika oudolta. Muistan kyllä, kun sain itse muksun veljen ja hänen vaimokkeensa kohtukuoleman jälkeen ja varovasti yritin asiasta ilmoittamaan, koska oli todella kova paikka heille. Eikä alkuun menty kylään ja juurikin siksi, koska veljen vaimoke oli epävarma, että kestääkö nähdä vauvaa. Eli mentiin sen mukaan mitä itse oli valmis.

Tsemppiä!

Plussatuulia kaikille, minullekkin ;)

Mä nyt sitten testailin idioottipäissäni tänään uudestaan kun heräsin. Rfsu antoi haamuviivan ja pc negan. Mulla oli varmaan vaan joku menkkoja edeltävä hormoni koholla silloin kp23, voisi kuvitella et vaikka testi vaihtui (eka testaus apteekin raskaustestillä) niin jotain olis pitänyt ilmestyä molempiin jos tuolla jotain olisi.

Tietysti itteään saa vain syyttää siitä että testaa liian aikaisin, mutta harmittaa tää silti. Eli menkkoja odotellen. Oikeesti jos ei olis mennyt testaamaan silloin kp23 niin voisi vielä elätellä jotain intoa ja toiveita, mutta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Nyt vaan toivon et menkat alkaa esim. ylihuomenna niin kierto olis sen 28 niinkuin ennen kkm:ää. Sais edes jotain.

Voi kukkurukuu :( Toi on kyllä tosi *askamaisesti tehty! :hug:

Fujin Toivottavasti se haamu oli oikea tulos ja negaa antanut ei vaan viellä reagoi! M' pidän peukkuja että saat plussan!

).( Ovislimat bongattu tänään. Hmhm...voi olla hiljaista hyödyntämisen kanssa tai sitten ei...tupa täys ihmisiä. Eilen piti laulattaa lakanoita, mutta mä sammuin kuin saunalyhty ennen aikojani :D Ja hauskinta tässä on nyt se, että mun kaveri, joka budjailee meillä, niin pitää majaa samassa huoneessa ku me, eli olohuoneessa :D Ja toi parvi on yks helv***i seksinharrastamisen suhteen. Pitää järkyttävää meteliä :/

Moikkelis, palailen taas tänne kirjoittelemaan kun oltiin koko perhe ruotsissa viikonloppu. Kivaa oli sekä lapsilla että aikuisilla, syötiin hyvin ja käveltiin ruotsissa nähtävyyksiä katselemassa. Osui vielä hyvät ilmat niin oli tosi mukavaa.

Yrittäminen jatkuu ja touhuiltiinkin tuossa ennen reissuun lähtöä torstaina, mutta tottakai jännittynein fiiliksin, kun oli eka kerta keskenmenon jälkeen. :) Nyt leffailta miehen kanssa ja nukkumaan sen jälkeen, ollaan kaikki tosi väsyneitä reissun jälkeen.

Miwwi Just tuon takia mä en uskalla testata ennen kuin varmasti näkyy plussa jos on näkyäkseen! :D

Kukkurukuu Ihan uskomatonta paskaa ystävältä tuo kummiudesta pois jättäminen!! :mad: Pistää vihaksi oikein huolella sun puolesta! :mad:

Coffeebreak :hug: Kovasti tsemppiä ja plussapuuhkuja seuraavaan kiertoon! :whistle:

Joosukka Kuulostaa kyllä mission impossiblelta! :D Vessaan? Tai jos teillä on sauna niin sinne! :LOL:

Fujin Täällä kans peukut pystyssä että haamu oli se mikä näytti oikeaa tulosta! :)

Sitten vähän omaa napaa.. :) Tuossa kirjoitinkin aiemmin että nyt tuntuu kovasti että on tärpännyt. Nyt ei tunnu enää yhtään miltään erikoiselta.. :( Tais olla vain mun pään sisällä kun niin kovasti asiaa toivon... Toki, en mä siitä edellisestäkään raskaudesta mitään tuntenut vielä tässä vaiheessa, joten en sinänsä stressaa asiasta.. :) Ennen kuin tajusin olevani silloin raskaana (silloin oli joku 6+) niin sitä ennen oli tuntunut vaan siltä että pian ne menkat alkaa, mutta eivät vaan alkaneet.. :) Ja sitä metallin makua olin maistanu suussa! Mutta ensikertalaisena en osannut yhdistää sitä raskauteen. :D Luulin vaan että meidän vesiputkissa on jotain vikaa kun vesi maistuu raudalle! :LOL: Sitten vasta oikeastaan sen jälkeen kun olin tajunnut olevani raskaana niin tissit tuli tosi araksi, alkoi hirveä väsymys, oksetti ja turvotti... Yyh.. :( No toivottavasti niitä tunteita tulis taas! ;) :D En pitäisi pahaksi! :D

NeitiT huutelee täältä puskista. Me ollaan tässä kierrossa sohittu ehkä kaksi kertaa, joten "onnistumisen" mahdollisuudet tuskin järin suuret. Kohtahan sen tädinkin pitäisi tulla kyläilemään (viikon päästä). Ajattelin että huomanna hakisin testin ja tekisin sen sitten ensi viikolla jos ei tätiä näy ( ´WTF!!! mä puhun tädistä???? :eek: )

Viime viikolla sain tietää eräästä asiasta johon raskaus / vauva vaikuttaisi epäsuotuisasti. Näimpä mä oon ehkä hieman koittanut vetäytyä ajattelemasta asiaa, ja miettinyt että jos vähän pitäisi taukoa. Ehkäisyä en aio ottaa, mutta vähän katsoa ettei juuri niinä otollisina päivinä sohisi. Saa nähdä mitä minä olen mieltä asiasta seuraavassa kierrossa! Toistaiseksi listalla vielä..

Maanantai 1.7.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 54/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 27/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 48/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 12/28
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 24/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 12/28-37
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13___________________KP 24/25-32
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 7/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 28/31-35
Mariah33____33v____KM 5/13______________________KP 21/?
evaparadise_____KKM 6/13_________________________KP ?/?
kukkurukuu___24v____KKM 12/12, KM 6/13____________KP 14/?

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 18/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 18/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 23/23-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 56/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13_______________________KP 24/28
espe--___25v_____KM 1/13________________________KP 60/28-32
Spirit____35v_____KM 5/13_________________________KP 15/27

HAAVEISSA KOLMAS

Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 18/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 11/28
Kettula____28v________KM 5/13_____________________KP 14/25-32
Sanna-M_____KKM 6/13_____________________________KP ?/?
Pippuri85*___27v___KM 6/13_________________________KP ?/?

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 2/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 22/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 12/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

coffeebreak dpo 12
miwwi dpo 9
Mariah33 dpo 6
MiNalo dpo 5

TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85
verppu

:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja

:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen, Pikkusukka

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä

Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:

Yhteistyössä