**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Eilen lääkkeellinen tyhjennys sairaalassa.
Ekassa ultrassa rv 7+1 pieni vastasi viikkoja 6+2 ja syke näkyi. Kontrolli parin viikon päähän, eli tämän viikon tiistaina. Pieni kooltaan rv 6+5 ei sykettä.
Tiesinhän minä tuon, että ei voi olla niin vähillä viikoilla silloin ekassa ultrassa, kun plussasin jo rv 3+3, eli ultran mukaan jo 2+
Tiesin siis mitä tuleman pitää.

Tyhjennys meni kai hyvin. Ainakaan kipuja ei ollut. Kiitos kunnon lääkecoktailin.
Suurin osa ultran mukaan tuli ulos ja siinä ihan kohdunsuulla oli jotain vielä tulossa. Lääkäri sanoi, että tulee itsestään. Lähde kotiin.
No vuoto on vähentynyt. Lähinnä pyyhkiessä tulee!! :-o Eikä mitään suurempaa klönttiä tai hyytymää ole tullut. Sen istukkakudoksen erotti kyllä selkeesti siitä metallipöntöstä mikä sängyn vieressä oli ja missä kävin ja hoitajakin sen kertoi mitä se oli.
Nyt miulla sit täällä on vähän paniikki, et jos se joku o nyt tukkinut jotenkin vaikka kohdunsuun ja ei verikään pääse kunnolla vuotamaan ja ja ja... Kohta iskee joku tulehdus.

Soitin gynepolille ja sieltä ei oltu huolissaan. Sanoivat, et vuoto voi alkaa uudelleenkin ja loput tulee sit ulos. Joo, kiva... JA sit alkaa kammo kivut tietty...
Mä, kun nimenomaan siksi halusin tyhjennyksen sairaalassa, et ei lapset kotona hätäänny, kun äiti on kipee ja vuotaa.

Kummastuttaa tosiaan tää vähäinen vuoto.

Mut mut... MISSÄS vaiheessa teillä on alkanu menkat keskenmeno tyhjennyksen jälkeen? Ootteko vielä moni joutuneet kaavintaan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

Plussaonnea kaikille ja toivotaan, että seuraavasta plussasta tuloksena on pieni ihana vauva syliin asti!
 
Ja miten nopee teillä on testi näyttänyt negaa keskenmeno vuodon / tyhjenemisen jälkeen?
Mulla kolmen viikon päästä olis verikoe missä katsotaan raskaushormooni.

Minutkin voi laittaa tuonne listalle mukaan tähän ketjuun.
Eli mitäs sinne tarvitaan.

Kahdeksatta siis kuumeillaan. Ikää elokuussa 38v ja km 6/13
 
Viimeksi muokattu:
Irtooko se munasolu siltä puoleta johon sattuu vai onko se kipu vain ovulaatioon kuuluva??
ke oli melkein näkymätön viiva, eilen tuli räiskyvä viiva ja äskön jo eilistä vaaleampi ja aamulla oli kipuja reippaasti...
Kivut tuntui taas vasemmalla ja jos sieltä TAAS irtos solut ni haaveeks jäiv varmaan paksuuntuminen koska leikkauksessa oli tammikuussa vasen munatorvi mm tukossa mustan veren eli endon takia... Kiukku :ashamed:
Mutta että miulla varmaan on menossa dpo 0...

Aurinkoista viikonloppua , minullakin on vapaaviikonloppu...tosin toivottu oli kun on miehen synttärit ja uuden kodin tuparit, ei oikein huvita mutta josko huomenna sais mielen lähtemään mukaan...
Missä te rouvat ja neidit olette töissä?? Minä oon Risman täti :)
 
miss_piggy
Joosukka: Verikokeessa ois hyvä käydä, niin näkee että on hormoni laskenu ja siitäki voi jo päätellä, ettei oo jääny mitään r-materiaalia kohtuun...

Piipakaa: Mulla kesti 67 päivää että ekat kuukautiset alkoi, ja silloinkin käynnistin ne teroluteilla. Kaavintaan en joutunut mutta mulla ei ollu muuta seurantaa ku se verikoe, joten yksityisellä kävin vielä ultrassa noin kk kkm:n jälkeen jotta näki oliko kohtu tyhjä lääkkeellisen jäljiltä. Jotain outoja hajuja tuli yhdessä vaiheessa ja pelkäsin jotain kohtutulehdusta, mutta ilmeisesti oli jotain kudosnestettä, ja hajut häipyi Femiflor-maitohappobakteeri-kuurin myötä.

Väpä: Mulla oli viime oviksessa kivut taas kerran vaan vasemmalla ja silti nyt oon vahvasti positiivinen :D

).( Sisätautilääkärillä käyty. Hänestä nuo kilppari-arvot 2.2 / 12 on ihan ok, mutta laittoi kuitenkin lähetettä vielä perusteellisempiin seuloihin, joissa otetaan mm. T3V jota mulla ennen ei oo katottu ja jotkut vasta-aineet. Pitää vaan selvittää, että otetaanko noita julkisen puolen labrassa ku oon yksityisellä hoidossa, ja jos otetaan, niin mitä maksais vai maksaako. Jos eivät siellä noita tee, niin sitten yksityiseen labraan testeihin ja tulis maksaan noin 140€, ehheh :D Onneks on tuo vakuutus joka korvaa kaikki sairauskulut.

Mitäs muuta, tänään on ollu jotenki ällöolo, mahassa kiertäny ja möyrynny koko päivän ja aamulla etoi. Eipä sitte muita oireita. Vikan r-testin tein ja viiva on vahvistunu :) Pakko oli vielä ebaysta tilata digi, että saa kattoa onko viikot noussu :ashamed: *noloa*

Tulkaa pian muut perässä plussanneisiin, nyt kunnon plussa-aalto päälle näin kesän kunniaks, ja tällä kertaa ne jyvät saa luvan pysyä mukana matkassa loppuun asti! ;)

miss_piggy ja pallero 5+0
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täällä elellään myös taas jännäpäiviä. Hätäpöksy puolella jo laitoinkin kuvaa testistä. Olen ulkomailla enkä tajunnut ottaa omia testejä mukaan, Nii, joutui ostamaan paikallisen tuotteen. Joku kasetti, eikä herkkyydestä ole tietoakaan. Mutta joku viiva siihen tuli, ja o- testi näyttää plussaa.. :)
 
Huomenta naiset!

Miss_Piggy Höpönlöpö se mitään noloa ole testailla, nyt fiilistelet, testailet ja naatiskelet plussasta ihan koko rahan edestä :) Ja ihan siksi, että se on todella vaikeaa, kun on kokenut keskenmenon kerran tai useamman. Joten sen stressaamisen lisäksi on ihan hyvä, että saa välillä tuuletella (vahvistuneesta testistä) ja iloita ihan pikkiriikkisistä asioista. Ja tavallaan, sehän on keskustelua sen pienen ihmisen alun kanssa :heart: "Onko siellä ketään?" - "Täällähän minä, kasvan ja kehityb, terve vaan äiti!" :)

Minnah88 Komia haamu..vaikka eihän tuo haamu kai ole. Samanlaisella ja itseasiassa haaleammalla plussalla sain maailmaan toisen lapseni :) Eli onnea ja tarrasukkia vinopino, että pieni pysyy matkassa ja mikä ihana tuliainen onkaan :heart:

Uusille tulokkaille :hug: :heart: Pahoittelut, että tähän ketjuun joudutte liittymään mukaan, mutta täällä on turvallista kuitenkin olla ja laastaroida sydäntään sekä haparoida (siltä se ainakin itsestä tuntuu) takaisin "normaaliin" elämään.

Napailua Ukon kanssa jutskailtiin, että jos kahden viikon päästä ei menkkoja kuuluu, niin testaillaan varuiksi. Varoittelin kyllä, että postiivinen testi ei välttämäti tarkoita, että olisin raskaana. Ja jos ja kun teen sen plussan, niin en tasan varaa neuvolaa, ennen kuin vasta joskus alkuraskauden ultran jälkeen

Eilen kun käytiin kaupoilla ja nähtiin isä identtisten kaksosten kanssa työntelemessä vaikeen näköisesti kasosten vaunuja, todettiin miehen kanssa, että noita vaunuja ei meille tule, jos kaksi sattuu siunaantumaan samaan aikaan :D Näytti aika hankalalta ja sitten kun siihen lisää kauppakassit viellä tavarakoriin. Mutta ai että oli söpöt tytyt herralla :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Plaah pakko purkaa nyt tänne, kune i muallekkaan kehtaa :/

Mun mieli kepostelee, ja mä en tykkää!!! Eilen närästi, oksetti (not bossible) ja tänään pissa haisi niin hielle, että yökkis :( Kahvi maistuu pahalle, päänsärkyä. Ja joo, mä TIEDÄN ettei tää oo muuta, kun mun kropan ja mielen ymmärtämättömyyttä siitä, etten enään ole raskaana.

Vaikka n. viikko sitten tuntui, että saattoi olla ovis, niin en kyllä usko, että oli. Ja jos oli, niin liekö noi mun limakalvot viellä siinä kunnossa, että sinne kukaan voisi kiinnittyä tai ainakaan paikalleen jäädä kasvamaan.

Ja mihin mun seksihalut katos? Ne on olleet puolisen viikkoa teillä tietämättömillä. Kai mua pupuiluttais (no ollaan kyllä sitä harrastettu) jos ovis olis ollut? Siis nuihin menkkoihin asti...

No jään orottelemaan, mihin suuntaan tässä oiretta tulee vai tuleeko mihinkään. Positiivistä on kyllä se, että mun ruokahalu on palannut. Menetin sen keskenmenon jälkeen, ja ei oo hyvä juttu, kun oon tällenen pajunvarsi...
 
väpä oi, toivotaan!
minnah88 onnea! :heart: kyllä Mä tuon plussaksi laskisin.
PiipaKaa pahoittelut! Mutta tervetuloa mukavan joukkoomme!:hug: toiset meistä on ovuloinut jo ihan normaalisti 2-3 viikon päästä KM:stä.
joosukka eikös sitä sanota, että toiset voi tuntea raskausoireita jo heti oviksen jälkeen!
 
Minnah ei tarvinnut edes tihrustaa!

Mä menin tänään tekee testin. 26 päivää keskenmenosta ja haamuili. Hetken jo mietin että tärppi käynyt heti, mutta vessassa tuli jo verta. :D Onneksi nuo testit ei ole kallitta, mutta kyllä sydän taas pamppaili.
Ehkäpä se näytti edelleen keskenmenon jälkeistä plussaa, minä kun en veritesteissä ole käynyt. Ei muuten edes annettu ohjeeksi. :eek:

Mulle vois päivittää tuonne tietoihin myös KM 2/2013 ja tänään KP1/28
 
Viimeksi muokattu:
Oi, voi.. Tänne oli taas tullut uusia meidän pinoon. Oikein paljon teille jaksamisia! :hug: :hug:

Minalo: Onko viiva lähteny tummumaan? :)

Minnah: Sulla on kyllä jänskät päivät ja viel ulkomailla :)

Carolinalle ja muille pahoittelut tädistä!

ON. Ei tänää piirtyny tikkuihin mitään, en tosin ees aamulla muistanu tikuttaa, mutta katsotaan. Aattelin uhrata huomen oikee digin, huvin vuoksi :D Pakkohan ne on käyttää, koska aattelin pitää puol vuotta taukoa, töissä niin hektistä ettei nyt oikein tällä hetkellä liputettais vauvauutisille ja kunnian himoinen kun oon niin en voi jättää tätä puolen vuoden projektia väliin. Jos nyt on tärppi käyny, niin sit se on kohtalo ;) Sit kotiin jääminen olis pakollista..
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 8.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 31/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 4/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 25/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 16/28
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 26/30
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 1/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 26/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 25/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 11/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 12/29

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 26/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 23/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 23/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 33/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13________________________KP 1/28
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 37/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 11/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 20/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 16/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 9/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 2/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 22/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

katrinainen dpo 14
Pölö- dpo 12
kukkurukuu dpo 10
MiNalo dpo 10


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu:

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
katrinainen Iiiiiihana salaisuus!! :heart: Vahvistumisia haamulle! :)

Carolinalle pahoittelut tädin hyökkäyksestä! :hug:

Pölö Kunpa sinäkin saisit plussasi! :kiss: :heart: Pidän sulle peukkuja! Täällä noh, miten nyt sanoisin, viiva on ja ei oo tummunut. Kun minä en oikein tiedä..Kyllä se selvemmäksi vaikuttaisi tulevan, mutta mikään viiva ei ole tarpeeksi vahva mulle! :D Täytyy nyt ootella ainakin sinne oletettuun menkkojenalkamispäivään et mitä tässä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.
 
katrinaiselle varovaiset onnittelut!

Piipaakaa, mulla oli laskenu vissiin viikossa niin ettei pregcheck enää näyttänyt mitään.
3 viikkoa keskeytyksestä oli verikoe ja se oli tietenkin negatiivinen.
Kaavintaan ei myöskään jouduttu, mutta me nyt oltiin muutenkin vähän eritapaus kun keskenmennyt raskaus.

Tänne ei mitään - ovis kolkuttelee, kunpa mieskin nyt ottais onkeensa :) Hoitoihin varmaan hakeudutaan ens kierrosta!
 
Pahoittelut uusille tänne joutuneille!

Mulle vois päivittää sunnuntaille kp2/24-32. Oli sitte hieman tavallista lyhyempi tämä kierto. Harmittaa, sekä mua että miestä. Mies ei sitä ääneen sano, mutta sen huomaa kun mies on koko ajan hellimässä ja pitämässä hyvänä.
 

Yhteistyössä