**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Mariah33 Tääläkin itku tuli! :'( Otan osaa suruusi, olet kyllä joutunut kokemaan kovia, paljon tsemppiä! :hug:

NeitiT Mä myös ajattelin tässä viimesimmässä keskenmenossa, että kun näin sykkeen niin kaikki olis hyvin, mutta ei mennyt kuin päivä niin ei kaikki ollutkaan hyvin. :ashamed:

kukkurukuu Onnittelut plussasta! :heart:

Niwhai Pahoittelut myös sinulle keskenmenosta! :ashamed: :hug:

ON: Tänään kp 7 ja edelleen pientä vaaleanpunaista vuotoa ja jotain ihme mahanippailuja.. Ei maltettu olla miehen kanssa edes tädin aikana olla heiluttelematta peittoja, toivottavasti ei oo tulehdusta. :( Nyt jo 4 kiertoa viimesimmän keskenmenon jälkeen, miks pitää vielä joutua odottamaan? :ashamed:
 
Tämä ketju on ollut mulle viime päivät oikea henkireikä. Oltiin viikon päivät sukulaisjuhlia järjestämässä ja luin aina joutessani. Uusia tullut, tervetuloa ja pahoittelut. Tsemppiä kaikille välivaiheessa oleville, tuskaa se on. Plussia jee, varsinkin miss_piggy! :)

Optimismi on ollut hakusessa täällä. Eilen kotiuduttuani kävin heti testeihin kiinni, päivällä parin tunnin pidätyksellä täysnega dpo10. Ajattelin et se oli nyt sitten siinä. Oireita oli jotain mutta ajattelin että keltarauhashormonilääkitys taas antaa vääriä toiveita... Tämä aamuna pregcheckiin tuli toinen viiva heti testin kastuttua...! En ollut uskoa silmiäni! Täytyi tehdä heti digi perään. Raskaana 1-2. Olin jo aivan varma että tää kierto oli taas tässä. Pregnylin pistämisestä 13 päivää, ei pitäis enää näkyä milläänlailla vääränä plussana. Kaksi km:ää läpikäyneenä tiedän tasan ettei tämä vielä varmista mitään, mutta uusi alku tietty on. Ajattelin seurailla digeillä tilannetta aina sinne 3+ asti, mikähän olisi hyvä tahti? Neuvolaan ajattelin ilmoittaa heti, jos käy huonosti niin se olis sitten se kolmas km ja pääsisi julkiselle hoitoihin. Mutta plussa! :D


x25pks - Image - Aijaa.com

 
Viimeksi muokattu:
Ollaanko vähän skeptisiä, kun mä soitin kanssa heti neuvolaan just ton takia, että saavat tietoihin, jos sit meneekin kesken...
Mäkin aattelin seurailla tonne 3+ asti niitä viikkoja ja just tossa mietin, että koskahan mun kannattais tehdä se seuraava....?
Tää on ihan typerää. Oon raskaana, mutta en usko sitä vaikka sen tiedän. Sitten mietin koko ajan, että tää menee kuitenkin kesken. Tai sitten tää on rypäleraskaus... Tällä kertaa en ressaa, että jos on kaks. Tervetuloo, jos on. Ehkä sitten, kun pääsee neuvolaan, niin tän uskoo vasta. Tai ekan ultran jälkeen. Haluan mennä joskus 7viikolla ja sitten haluaisin mennä 10viikolla. 7viikolla, että nään montako siellä on ja onko oikeessa paikassa ja 10viikolla, koska sillon meillä viimeks vissiin loppu elämä... Ettei tarvi sit turhaa sinne np-ultraan ootella.
Sen verta kuitenkin, että meinasin eilen ostaa nallehaalarin, jota oon himoinnu... :D
Meillä siis tänään neuvolan mukaan 4+1

Miwwi Meillä meni 5kiertoo keskenmenon jälkeen, ennen tätä plussaa. Musta tuntu, että mä tarvin aikaa sekä kropalle, että pääkopalle toipua.
 
Sateista huomenta kaikille! :)

Kiitos vielä kaikille halauksista, tsempeistä jne. Ootte :heart:

Ja paljon onnea kaikille jotka ootte plussanneet! :flower: Tuskin maltan odottaa että pääsen stressaamaan joukkoonne onnelliseen. :D

Tänä aamuna nyt sitten ilmeisesti ensimmäiset menkat km:n jälkeen ovat alkaneet... Mitään kipuja ei kuitenkaan oo.. Sanottiin että nämä ensimmäiset menkat saattavat olla normaalia kivuliaammat, mutta ei mulla ainakaan vielä oo tullu ees normaaleja menkkakipuja.. : / Nämä koko menkat tuli siis vähän yllättäen (en odottanut että ne ihan vielä nyt alkaisi km:n jälkeen).

Mä en nyt ymmärrä yhtään miten kirjailisin tänne kiertopäiviä yms, joten älkää heti heittäkö mua taustalle vaikka en osaakaan nyt ilmoitella niitä oikein. :D Joku viisaampi voisi tietysti neuvoa selkokielellä miten mun kuuluu niitä ilmoittaa...? :) Kp:hän oli "kiertopäivä", eikö totta...? Eli onko mulla nyt kp1 kun on ensimmäinen menkkapäivä...? Joo oon jo 33v ja en oo mikään idiootti! :D mutta kun en oo ikinä mitään tällaista seurantaa pitänyt (hyvä kun oon edes suurinpiirtein aina muistanut koska edelliset menkat on ollu..) niin nyt oon vähän pihalla näistä kirjauksista... :) Te niin hienosti puhutte kaikista dpo:ista, tädeistä, tarrasukista jne. mutta mä oon vielä ihan pihalla.. :D Mutta kyllä mä tietysti pikkuhiljaa pääsen jyvälle tähän... ;) Mutta pieni yksinkertainen rautalankaohje näin alkuun ei olisi pahitteeksi... :)
 
:D :D No mikäs tuo "täti" on..? Jos oon oikeen tajunnu niin menkat? Jos on, niin miksi sitä sanotaan tädiksi...? Don't get it... :D

Joo elikkäs mun tiedot on tänään näin:
Mariah33__km05/13__kp1/? (kun tuota kierron pituutta en vielä tiedä)
 
Toi "täti" muistaakseni oli jostain englannin sanonnasta juurikin tuosta naisten menkka ajasta, en nyt vain muista miten se meni, mutta ehkä joku muistaa sen.

On noita monia juurikin mitä käytetään esim. just tuo pupuilu = seksi = yhdyntä
piinapäivät/piinailu = aika ovulaatiosta seuraavien menkkojen odotettuun alkuun (mitä kaikki toivomme ettei ala) Ja monia muita, mutta nyt pitää mennä kun tyttö huutaa lähtemään kauppaan...
 
WAU, kuinka monta plussaa onkaan tullut :flower::flower: onnittelut jokaiselle ja tsemppiä jatkoon...:heart:

Pahoittelut tänne joutuneille, mutta tervetuloa.. :hug:

( . ) täällä menossa dpo 4 ja koitan olla kuuntelematta omaa kroppaa , oloa ja fiilistä...en haluaisin taas kokea pettymystä mutta josko se olisi pienempi kun en odottelisi toiveita yli todellisuuden...
Jäi tuo tuuhailukin vähälle kun meillä oli viikonlopun yli vieraita ni ei jotenkin tuo homma natsannut kun tietää seinän takana nukkuvan muitakin kun lapsukaiset :whistle:

jatkoja odotellessa...johan kohta on jo ensiviikko ja sit ei ole enää kuin 10viikkoa kesälomaan...sehän on siis jo melkein ovella..:ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: katrinainen
Täti = Aunt Flo (Flo on etunimi mutta kuulostaa "flow"--> virtaus, vuoto, tulva jne...). Se on se ikävä perheenjäsen, joka tulee vierailulle vaikka sitä ei oltais kutsuttu.

Ekan kerran kun tuon näin suomeksi, oli Google kuumana kun sitä selvittelin. Mutta selvisihän se.

Voi että täällä on hyvä energia päällä. Kun teidän juttuja lukee niin alkaa tämä oma akuuttisuru mennä hiljalleen ohi ja siirtyminen toiveekkaampaan ajanjaksoon ottaa ministi muotoaan. Toivoa tulevasta on, siitä te olette kyllä hirmuisen hyvä esimerkki. Waude wautsit.
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
Mul on hullu olo kun mä tiedän tasan tarkkaan milloin on ovis mutta palkkapäivästä ei hajuakaan. Kiertopäivän tiedän mutten päivämäärää :D

Taas plussia! Jes!

Kävin eilen sairaalassa koska vuodan kuin niagara, tai oikeestaan niagara taitaa jäädä kakkoseksi. Siis tunnissa kuukuppi täyteen eli 25ml. Niin ja sitten vielä se siteeseen valunut, mutta kohtu kuulemma on siisti kun ultrattiin joten eiköhän tämä ihan normia ole. Ei kyllä käynyt mielessäkään että keskenmenon jälkeen sitä verta riittäisi vielä näin paljon kuukautisvereksikin!
 
Oho NeitiT, kuulostaa aika reippaalta vuodolta! Aika moista touhua..Toivottavasti olisi vaan keskenmenosta johtuvaa ja seuraavat kuukautiset olisi normaalimmat! Mikä sulla on normaali kierto? Tuliko nyt normaalin kierron mukaan kuukautiset?
Entä muilla? Tuliko keskenmenon jälkeen millä kiertopäivällä ekat kuukautiset? Mistä se edes lasketaan? Ensimmäisestä km-vuotopäivästä?

Mulla tihuutteli siis keskenmennessä ensin 3 päivää ja sitten 4. päivänä tuli veret ihan hulahtamalla ja sairaalassa ultrassa vahvistettiin keskenmeno. Nyt siitä isosta vuodosta on 28 päivää. Normaali kierto mulla on ollut 25-32 päivää. Nyt tietenkin jännittää mitä tapahtuu ja koska..
Sairaalasta sain ohjeeksi tietenkin odottaa ensimmäiset kuukautiset ennen yrityksen jatkamista ja hormoninlasku pitäisi testata 5 viikkoa keskenmenon jälkeen. Tämä on sitten ensi viikon torstaina..Ei olla kuitenkaan odotettu, vaan ollaan heti jälkivuodon jälkeen jatkettu normaalisti ilman ehkäisyä.
 
Ambrosia Samaa ajattelin susta kun eksyin tänne keskusteluun.. :) Siis että ihana kuulla susta.

Raskausoireista/oireettomuuksista sen verran että itsellä tosiaan kaikki meni mun mielestä ihanteellisesti. Toki mulla oli jonkin verran pahoinvointia, mutta ei koko aikaa. Useimmiten aamuisin tarvi käydä heittämässä yksi laatta ja se oli sitten siinä. Mutta oli muutama sellainenkin päivä että piti useampaan otteeseen halata pönttöä ja itkukin tuli kun oli niin huono olo (ja no hormoonit tietysti vähän vaikutti tuohon itkemiseen..)

Meillä tosiaan kävi niin onnekkaasti että me ei yritetty tuota meidän ensimmäistä.. Toki oltiin ilman ehkäisyä, mutta ei sinänsä yritetty. Yhtäkkiä vaan tajusin että menkat oli jo n.2 vk myöhässä ja aattelin että teempäs testin (vaikka aattelin että emmä kuitenkaan raskaana oo).. No ylläripylläri, heti tuli kaksi niin vahvaa viivaa että en meinannu silmiäni uskoa! Hain toisen testin, tein vielä varmistuksen ja samat komeat viivat ilmestyi siihenkin. :) Tuolloin oli siis menossa vk 6+ kun vasta tajusin olevani raskaana. :) Joka ikinen neuvolassa käynti kyllä tuntui siltä että sitä sai odottaa aina ikuisuuden vaikka tosiasias joutui aina odottaa vain muutaman viikon! :D Mä plussasin 5.3. ja eka neuvola oli 25.3. Sit np-ultra oli äippäpolilla 12.4. ja viimeinen neuvola 2.5... Sit 6.5. olikin se surun päivä.. :'( Aatelkaa, mun äiti laittoi 2 päivää ennen kuolemaansa omalle facebook-seinälleen meidän pienen ultrakuvan ja kirjoitti siihen "Tässä on todiste siitä että minä olen mumma! :)"... Tää kaikki tuntuu siltä että ei näin voi käydä kuin elokuvissa... Hetkessä missä oot onnellisempi kuin koskaan, oletkin yhtäkkiä surullisempi kuin oot ollu koskaan.. :'( Kumpaakaan en saa takaisin, mutta toivottavasti saisin vielä kokea uudelleen onnen äitiydestä. Ja jos musta äiti joskus tulee, niin musta tulee kyllä ihan älyttömän hyvä äiti! Musta tulee meinaan lapselleni yhtä mahtava äiti kuin mun äiti oli mulle. :heart:

Oliko muuten teillä muilla kokemustenne jälkeen hirveää vihan tunnetta kaikkia kohtaan..? Mä olin ihan hirvittävän vihainen kaikille... kaikesta.. Tää kaikki tuntui niin epäreilulta. Miksi just mulle kävi näin, miksi multa vietiin kaikki.. jne.. Kaupassa käydessäkin saattoi yhtäkkiä tulla itku... : / Emmä sitä tarkoita että mä olisin joutunut kokea pahempaa kuin muut, älkää ymmärtäkö tätä väärin. Tarkoitan vain noita tuntemuksia epäreiluudesta... Aiemmin en voinu edes tajuta kuinka kauhea kokemus keskenmeno on. Nyt kun oon kokenu sen itse niin nyt tiedän.. En toivoisi sitä kenellekään.

Mulle muuten sanottiin km:n jälkeen sairaalassa että jos/kun tuun seuraavan kerran raskaaksi niin kontrollikäynnit äippäpolilla aloitetaan heti alusta asti.. Jostain netistä luin että ne aloitetaan yleensä vasta muutaman keskenmenon jälkeen, mutta mulla nähtävästi jo tämän yhden.. En tiedä johtuuko paikkakunnan tavoista vai siitä että mä sain sen keskenmenon vasta vk:lla 15+ ja vielä ilmeisesti jonkun selittämättömän tulehduksen takia..? Onko teillä muilla ollu tällaisia kontrollikäyntejä jo alusta saakka jos on yksi keskenmeno takana? Tai onko ollut ylipäätään asiasta mitään puhetta..?
 
Onnea plussanneille!! <3 Hieno joukko teitä tässä viimeisen viikon aikana on tullutkin! :)

Pahoittelut uusille tänne joutumisesta! Kovia kokemuksia kaikilla läpi käytynä. :( Toivottavasti saatte uuden onnen pian! <3

Toisin kuin minä...Menkat alkaa huomenna ja mun täytyy sanoo et nyt loppu positiivisuus tältä naiselta! En yksinkertaisesti enää kestä tätä noidankehää! Tarviin breikin. Taidan olla tällä hetkellä pisimpään tässä ketjussa pyöriny kuumeilija. Varsinkin kun pari päivää sitten tuli ekasta km:sta kaksi vuotta niin tuntuu et mä en enää pysty ajattelemaan optimistisesti. Ylihuomenna alkaa kesäloma ja mä haluun keskittyä johonki ihan muuhun välillä! Haluan pysyä listoilla mut viitsisikö joku ihana ottaa ton päivittäjän homman multa pois harteilta? Mun tarvii nyt vaan pitää vähän etäisyyttä tänne.

Ihanaa kesää! Toivottavasti lämpöä riittää ja mahdollisimman moni saisi kaksi viivaa testiin kesän kuluessa! :) Tietysti toivon sitä myös itselleni. Voi kuinka kovasti toivon sitä. :'(
 
Keskiviikko 12.6.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 35/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 8/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 29/27-30
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 20/28
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 30/30
Rosuliina__31v____KM 4/13_________________________KP 5/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 30/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13____________________KP 5/25-32
verppu_____KM 12/12,KM 3/13,KM 5/13______________KP 15/28
Helbi____26v____KM 9/12_________________________KP 16/29
Niwhai____35v____KKM 6/13_______________________KP 9/31-35

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 30/28-30
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 27/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 4/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 37/28
NeitiT_____KM 2/13, KM 5/13________________________KP 5/28
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 41/28-32
Mariah33_____KM 5/13_____________________________KP 2/?

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 15/26-27
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 24/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 20/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 13/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 6/28-30
Joosukka_____KKM 5/13_____________________________KP 26/?

HAAVEISSA KAHDEKSAS

PiipaKaa____38v_____KM 6/13________________________KP ?/?

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

Pölö- dpo 16
kukkurukuu dpo 14
MiNalo dpo 14
Ollakovai...? dpo 10
Väpä-08 dpo4


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
suurperheen mamma
Khisu
Ralliruutu
dyddö
saraah
Villemo
_Kenguru_
Fujin
Ambrosia85


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka, miss_piggy
Kesäkuu: katrinainen

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2268840-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kesalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Joo-o, saas nähdä miten käy. Tämän aamun testi antaa mielestäni hieman heikomman viivan kuin eilinen... Edellisellä kerralla kävi niin että viiva vahvistui mutta rupesi sitten haalenemaan ja keskenhän se meni. Olen siis todella skeptinen miten tällä kertaa homma etenee vai eteneekö ollenkaan. Sitä ei uskalla toivoa liikaa mutta kyllä se suuri pettymys olisi jos kolmas km tulee :(
 
Täällä dpo 0. Vaikka 100% varmuutta ei asiaan olekaan, kun eilen loppui sopivasti ovistestit kaapista. Maanantaiaamuna ei hymynaamaa vielä näkynyt, maanantai-iltana oli jo kovat kivut ja eilen, tänään kivut poissa. Eli vanhoihin tuntemuksiin vedoten siis nyt alkais taas laskenta...

Onnea plussanneille! Tsemppiä piinailijoille! Tädin kohdanneille :hug:.
 
Voi Mariah, sulla on oikeus tuntea vihaa ja kaikkia muita mahdollisia tunteita, niin kovasti sinua on koeteltu:hug: Hyvä, että pääset heti kontrolliin seuraavasta plussasta -johtuu varmaan siitä, että km oli noin myöhäisillä vkoilla. Jos nyt jostain olen kiitollinen oman kkm:ni kanssa, niin siitä, että tuli niin aikaisin (havaittiin vu:ssa 7+6, kehitys lakannut 6+2), on varmasti niin paljon isompi isku, mitä myöhemmin tulee.

Onnea alien, jospa viivan vahvuus johtuu hormoonitason vaihtelusta, sehän ilmeisesti vaihtelee. Ymmärrän kyllä huolesi, jos itse vielä plussaan, niin ihan hermoraunioksi varmasti vetää:O
 
MiNalo Ymmärrän sua täysin, vaikka oot joutunu olemaan mua kauemmin täälä : / ja mä oon vissiin sit toisiks kauiten ollu täälä : / mulla kanssa positiivisuus käyrä alkaa käydä ihan nollassa! Ei tässä voi edes yrittää enää olla positiivinen. Mutta mä en vaa voi yrittää olla yrittämättä, koska pelkään että menee kierrot ihan hukkaan : / Mä niin toivon sulle paljon tsemppiä! <3

Mariah Mulla on ollu kaikkien keskenmenojen jälkeen vihan tunnetta kaikkia kohtaan, varsinkin tämä viimeinen oli kyllä kaikista pahin.. Se vaan tuntu niin epäreilulta kokea se taas. Mä oon kokenu 3 keskenmenoa ja mulle ei oo ehdotettu mitään seuranta ultria. Sekin tuntuu jotenki epäreilulta, että jos on jo 3 keskenmenoa kokenu niin jätetään vaan "yksin" tän asian kanssa jälleen kerran.. Ainut on mennä yksityiselle ultraan!
 
Viimeksi muokattu:
mariah, mä olen vihannut.. olikohan viikko vai kaks keskeytyksen jälkeen kun näin raskaan olevan onnea hehkuvan naisen tarjoustalon parkkipaikalla. Teki nii lujasti mieli pamauttaa auton ovella mahaan, koska käveli ihan vierestä.
Olin niin vihainen ja katkera että miksi muut mutta miksi meille kävin näin?
Sen jälkeen oon kuunnellu lamautuneena terassikahveilla istuessani viereisen pöydän keskusteluita jossa nainen oli tullut vahinkoraskaaksi ja halusi pitää lapsen vaikka isä oli ilmoittanut ettei häntä lapsitohut kiinnosta. Nainen oli asunnoton ja todella pinnallinen. Totesi ettei vuokralle muuta vaan haluaa omistusasunnon, mutta samalla pohti itsensä irtisanomista töistä.. ja kuinkas ollakaan, elokuista lasta odotti :headwall:
Nykyään onneks viha ei ole se päälimmäisin tunne, vaan suru ja haikeus.
Mulla alkaa 2 päivän päästä kesäloma josta mun piti jäädä äitiyslomalle. Tänään just aamulla mietin että onneks tuntuu tosi kaukaselta se että mulla pitäis olla nyt iso maha ja mun käytännössä pitäis vaan hengailla töissä nää pari päivää..


Täällä oli ovis. Hyödynnetty maanantaina.. oviskipuja on edelleen - ollut eilen ja tänään :O Turvotus ja pahoinvointi aika massiivista :p
 

Yhteistyössä