**Keskenmenon jälkeen kuumeilevat**KESÄLLÄ 2013**

Kiitos Miwwi! :heart: Toivotaan parasta! Harmi, että sulla on noin alavireistä..:( Ja se digikin vielä...höh! Tsemppiä kovasti! Niin kauan on toivoa kun ei tätiä näy! Eiköstä joo!? :)

Taru81 Sitähän sanotaan kyllä, että kp 1 on se ensimmäinen kunnon vuotopäivä..Mutta sulla voi vielä sekoittaa nuo tuhruilut tta hommaa, km:sta sen verran vähän aikaa vasta. Uskoisin kuitenkin et sulla on se ovis ollu joka tapauksessa sillon kun oireetkin on siihen viitannu! :) Tärppionnea kovasti!

pikkusukka Mullahan on ollu kaikenlaista kipuilua aina silloin tällöin kierroissa..ja se endo todettiin sitten skopiassa. Mutta sulla on niin vähän aikaa ollu tuota kipuilua et en usko mihinkään sellaiseen "vakavampaan". Voisko ihan vaan hormoonit tehä semmosia kipuiluja..kuten keltarauhanen kun on tuo kiertokin sulla lopuillaan. Toivottavasti kivut hellittää ja menkatkin sieltä nyt sitten alkais..Pahoittelut nega-testistä! :hug: Mutta samat sanat kuin miwwille; toivoa on vielä! :)

miss_piggylle myös pahoittelut negasta! :hug: Jospa seuraavasta kierrosta sitten! :heart:

kukkurukuu Todella toivon, että nyt kaikkesi antaneena, saisit sen plussan kierron päätteeksi! :heart: :rolleyes: Täytyis itekin kokeilla tuota tupakoimattomuutta..Tahtoo vaan olla hieman vaikeeta mulle se! :whistle:

Ambrosia Kiva, että täti on tajunnut häippästä ja pääsette pian tositoimiin! :) Oikein roppakaupalla tärppionnea sinnekin!

ON: JEEEEEEEE!!! Ovisplussa tuli sittenkin! Tänään siis kp 15 ja testirivi näyttää tältä:


Talleteltu on jo useana peräkkäisenä päivänä ja täytyy jatkaa vielä pari päivää! ;)

kukkurukuu Samaa tahtia mennään taas tässäkin kierrossa! :) Nyt sitten plussataan molemmat ja lennähdetään helmikuisiin!
 
Viimeksi muokattu:
Aiempi viesti katosi eilen, joten täytyypä raapustella uusi...

Rosuliina, se on kyllä jotenkin ikävää, kun keskenmenoa koskaan kokematon, joko lapseton tai helposti lapsia saanut ihminen täräyttää jotain tuollaista "kohtahan saatte yrittää lisää, sehän on mukavaa heh heh" ym., vaikka olisikin tarkoitettu kannustukseksi tai lohdutukseksi... Sitten taas yksi kaveri (jolla on pidempi aika lapsettomuutta takana, useampi keskenmeno ja kuitenkin pari lasta) pahoitteli kyllä, mutta muistutti samaan syssyyn, miten pitkään heillä meni ennen kuin ensimmäinen keskenmenoon päättynyt raskaus edes sai alkunsa... tuli jotenkin sellainen olo, että pitäisikö yrittää ensin vuosia, ennen kuin keskenmenoa saa surra?

Ehkä ajattelen asiaa liikaa, mutta ainoastaan perheenjäsenten tuki ja lohdutus on ollut aitoa ja välitöntä ilman typeriä kommentteja :(

Kettula, toinen kuukuppien käyttäjä ilmoittautuu! On ollut tosi tuskaista käyttää siteitä, kun atoppinen iho ei muutenkaan pidä niistä ja sitten kun on tottunut "siistiin" ja huomaamattomaan kuukuppiin, niin suututtaa tää rättihelvetti :D

Ällövaroitus täältäkin, jälkivuoto on koko ajan hiipumassa (eilen oli ensimmäinen buranaton päivä), mutta tänään on tullut jotain todella isoja klönttejä sieltä... Sellaisia puolikovia puoliksi tummanpunaisiaja vaaleanpunaisia paakkuja. Meinasin pyörtyä siihen näkyyn wc:ssä, joutui ihan ottamaan tukea seinistä ettei luuhistu sinne lattialle :x
 
MiNalo, näin mä muistelinkin, mutta sitten jäin miettimään noita oireita jne. Limojen lisäks oli pe-la alavatsan arkuutta ja tietyt liikkeet teki kipeetä, joten uskosin, että viikonloppuna ois saattanu olla ovis. Täytyy nyt vaan toivoa, että siellä on limakalvoa mihin kiinnittyä...
Onnea ovisplussasta!!!

Miss_Piggylle pidän täällä kovasti peukkuja, että se plussa sieltä tulis teille!

Zannukkalle onnea plussasta!!! :flower:

Ja tietysti pahoittelut uusille tänne joutuneille!

Ralliruutu mulla molempien kaavintojen jälkivuoto kesti muistaakseni sen 10-14 päivää, suurimmalti osin vuoto oli tosi vähäistä ja vain pieniä hyytymiä vuodon mukana. Molempien jälkeen seuraavat menkat oli sitten tavallista kivuliaammat, muttei juurikaan tavallista runsaammat.

Joku kyseli vitamiineista. Meillä mies syö Sana-Solia silloin kun muistaa ja mä multivitan raskaus+odotus-vitamiineja kun muistan.

Pahoittelut, jos unohdin vastata jollekulle, kirjottelen työn ohessa...
 
MiNalo Sä jaksat aina kannustaa muita, kiitos :heart: ja iiisoooot plussa peukut sulle että nyt tärppää ja kaikki menee hyvin <3


On. Mä tässä vähän mietiskelin, että mitä jos mun kierto onki vaan nyt vähän sekasin ku viime kierto tosiaan kesti vaan 30 päivää ja kun se kemiallinen oli, nii mitäjos mun ovis olikin vähän myöhemmin kun lähin sinne reissuun enkä ehtiny enempää testailla :) mutta mitä tässä haaveilemaan. Odotellaan sitä tätiä sit jos se sapuu :) mikähän mua vaivaa kun saa vessassa ravata koko aika, vaikka en edes juo paljoa. :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Vitamiineista: Mulla on multivita mama, d-vitamiini, foolitabletit, maitohappotabletit, rauta/sinkki-tabletti, clomifenit ja vehnäalkioöljy.
Mies syö myös monivitamiineja ja sinkkiä/magnesiumia ainakin..

Täällä tuli nyt taas jotain erikoisia maha-oloja. Äsken oli maha löysällä ja jotenki kiertää mahassa koko aika. Toivottavasti ei tuu mitään noroa :p Täytyy ottaa kotona mahalääkettä kunhan pääsee töistä kotiin.
 
Vitamiineista. Olen syönyt nyt yrityksen alusta lähtien noita raskaus- ja imetysaikaan tarkoitettuja monivitamiineja, ensin yhden pakkauksen Ladyvita Mamaa ja sen jälkeen Multivitan Raskaus ja Imetys -vitamiineja. Vaihtoon vaikutti se, että Mama-tabletteja piti syödä 4 kpl/pv ja koska mulla on muitakin vitamiineja, niin halusin sellaisen monivitamiinin, jota otetaan vain 1 kpl/pv. Multivita tulee sitä paitsi edullisemmaksi, kun Multivitan raskaus- ja imetys-monivitamiinipurkki (~18 €) kestää ~4kk ja Ladyvitan Mama-purkki (~15 €) kestää 1 kk.

Niiden lisäksi syön jättihelokkikapseleita (E-vitamiini), D3-vitamiinia sekä magnesium/kalsium-tabletteja.

Eihän nuo purkkivitamiinit korvaa monipuolista ravintoa, mutta itsellä tulee kyllä välillä syötyä turhan yksipuolisesti :rolleyes: niin en koe pahana täydentää ravinnonsaantia noilla. Niistä on kuitenkin ihan todettua hyötyä omaan vointiin :)

Mies syö monivitamiineja ja magnesiumia, ei kuulemma ala syömään mitään vitamiinilisiä siittiöiden takia ja se hälle suotakoon :D
 
MiNalolle onnet ovisplussasta ja toivottavasti nakki niinsanotusti napsahtaa!

miss_piggy: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Rupesin just tossa omaa hulluuttani miettiessäni pohtimaan sitä, että ton kesken menneen kanssa tein raskaustestin sillon kun menkat oli jotain viis päivää myöhässä.. Ihan vaan siks, ettei ollut aikaa hakea raskaustestiä :D Eikä se viiva silloinkaan mikään kirkuvan helakan punainen ollut, lähinnä sellainen tylsä: "jee oot raskaana tee digi" -viiva. No, digihän sen sitten paljasti ja loppu onkin historiaa.


ON: Mä jo hätäpäissäni testasin päivällä jollain tyyliin tunnin rakkoajalla r-testin ja kuvittelin vielä siihen jonkun haamujen esiäitien esiäidin ajalta ennen nappisotia. Oikeesti tää sekoomispiste on niin lähellä, ettette usko.. Onneksi tää menkkamainen jomottelu on palauttanut maan pinnalle, enpähän enää testaa yhtään mitään koskaan dpo6/kp25.

Ite syön pelkkää d-vitamiinia ja multivitan tjsp. raskaus ja imetys -vitamiineja. En sitten tiedä onko niistä iloa vai ei, mutta napsinpa muodon vuoksi.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Minalo onnea oviksesta. Nyt peitto heilumaan.

Miss_piggy luin artikkelin (englantilainen tiedejulkaisu), jossa sanottiin että 60% raskaana olevista testaa negan ennen DPO 12. Eli ei heitetä kirvestä kaivoon. Raskaana olet ennen kuin toisin todistetaan.

Miwwi :hug:

ON miksi mulla on keskenmenosta lähtien ollut kaikkia outoja tuntemuksia munasarjoissa ja alavatsalla. Oviskin oli ihan outo. Onko muillaollut outoja tuntemuksia keskenmenon jälkeisessä kierrossa?

Vitamiineista foolihappoa syön. Ja d vitamiiniä.

Fujin ajoissa aloitettu testaus on osa koko loppukirin jännitystä ;). Kohta mäkin varmaan... Paitsi nyt yritän pitää itseni kurissa DPO 14 asti.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
miss_piggy
Mulla on kyllä niin skitsoja oireita täällä tai sitte oon pahasti luulosairas :LOL: Semmosia erikoisia mahatuntemuksia koko aika, ja välillä ihan särkee tosta kohdun tietämiltä, ja semmosta pistokipua, sitte eilen ku menin nukkumaan joskus 22 jälkeen, heräsin puoli 1 siihen ku mahassa taas möyrys aivan järjettämästi ja närästi. Oli pakko käydä juomassa ruokasooda-vettä ja tyhjätä rakko. No sitte aamulla heräsin töihin klo 06 niin tein taas negatestin, tosin kusihan oli ollu rakossa sitte about 5,5h :D
Tai sitte tää on jotain omituista mahatautia tai clomit aiheuttaa jotain sivuoireita :p
 
Mullakin on ollu jo jos jonkinlaista oiretta. Nännit on ollu kosketusarat, kaikki tunteet tuntuu olevan herkässä ja parina aamuna on ollu ihan selkeesti etovaa oloa. En kyllä usko, että noi vois oikeesti olla raskausoireita, kun ovis on mielestäni ollu siinä 24.-25.5...
 
Koska tää on aikuisten palsta niin saan varmaan kiroilla. Niin paska fiilis. Heräsin intopinkeänä tähän aamuun ajatellen, ettei testi naista pahenna. No eipähän tarvinnut testailla. Pyyhittäessä ruskeaa vuotoa, jossa ei mitään punaista. Nyt sitten odotellaan, että yltyy. Olisihan se tietysti ollut liikaa vaadittu, että tästä kierrosta tärppää. Mulla on ihan sellainen fiilis, että joku yrittää opettaa mulle nöyryyttä tai jotakin tällä tavalla enkä vaan pysty ymmärtämään että mitä helvettiä tässä pitäisi tehdä. Tekisi mieli vaan antaa olla.
 
Minalo, onnea oviksesta! Toivottavasti tämä olisi nyt SE kierto sinulle! :heart:

Fujin :hug: mälsää..

miss_piggy, vielä on mahdollista että kaksi viivaa pärähtää :) Niin kauan kun ei menkkoja näy, on toivoa! :flower:

katrinainen, mulla on todellakin ollut outoja tuntemuksia ja limoja km jälkeen... Eka kierto oli pitkä ja siihen mahtui kaikenlaisia tuntemuksia pitkin kiertoa. Nyt dpo12 (testasin oviksen digitestillä) ja eilen tuli taas aivan kuin ovislimat?? Ja mieletön juilinta ja kipuilu tuolla vasemman munasarjan kohdalla edelleen, kuten oli myös sen testatun oviksen aikaan. Raskaustestinegan tein viimeksi maanantaina ja nyt yritän olla testaamatta ennen perjantaita! Toivon niin kovasti että silloin olisi syytä testata... miss_piggy, eikö oteta silloin plussat testiin?? :p
 
Me juteltiin eilen miehen kanssa seksijutuista ja se sano, että siitä on alkanu tuntuun vähän väkisin vääntämiseltä... No mustakin aina välillä vähän tuntuu siltä... Mä päätin, että me alotetaan käyttään kumia nyt ja pidetään pieni tauko näissä vauvajutuissa. En oo vaan viellä miehelle sanonu. Ehkä se tauko tekis terää ja parempi antaa aivojen hetki lepäillä miettimättä ollenkaan raskautumista ja ovulaatioita. Ihan sama se on, että pitääkö tauon vai onko taas negatiivinen kierto.

Mä oon kyllästyny pettymyksiin ja tiedän jo valmiiks, että tää kierto ei tulosta tuota. Valmiiks on jo itkettäny monena päivänä... Eiks oo tyhmää? Nyt on ovispäivä ja mä itken jo valmiiks... Tää alkaa ressaan niin paljon, että nyt saa riittää.

Ja sitäpaitsi... Ehkä hyvällä säkää niitten kumien kanssa käy sitten vahinko...? :D

miss_piggy: Ootko nyt varma, ettet oo ovuloimassa? Koska mulla lämmöt nousee oviksen jälkeen ja ne kanssa PYSYY siellä yläilmoissa... Ne ei heittele.
Ootko mitannu ne ennen heräämistä (siis ylösnousua) ja suunnilleen samoihin aikoihin? Yöunen pituuskin vaikuttaa...

MiNalo: Voin kertoo, että NYT haluan röökiä ja kovasti!!!! Ja tuskin tarvii jännäillä mitään. Kyllä sitä seksiä on joo harrastettu, mutta tiedän jo, että ei tuu vauvoja tässäkään kierrossa.
Mut mä jännäilen sun puolesta...
 
:D Mä riejitän ne KAIKKI, enkä sano mitään ukolle....? :LOL:

En osaa sanoo, minkä takia me ollaan otettu tästä nyt niin hirvee ressi. Kerran on jo onnistuttu ja aika nopeestikkin viellä. Ehkä tää nyt on pahimmillaan nää olot, kun LA lähestyy ja kaveri on samoilla viikoilla, kun mitä mä olisin ja se on ihan just poksahtamassa...
Ja miehen kaverit oli kanssa aikalailla samoissa ajoissa ne niitten naiset...
Kaippa se mies aattelee olevansa jotenkin huono, kun ei voi tehdä mua onnelliseks? Kyllä mulla on hyviäkin päiviä, mutta kyllä: Otan edelleen sen keskenmenon erittäin raskaasti. Kukaan ei anna mun unohtaa sitä asiaa...
1. Se mun kaveri, joka on samoilla viikoilla, kun mitä mä olisin.
2. Kaikki kyselee, että "joko joko joko?"
3. 4 ihmistä on lähiaikoina kertonu tulleensa "vahingossa" raskaaks. Sitten ne valittaa MULLE, että kuinka niitten elämää menee nyt pilalle, kuinka sattuu ja kuinka on huono olo ja kuinka ne ei halua niitä lapsia jne... Haistakaa pitkä!!! Helvettiäkö mulle tutte kitiseen??? Etenkin, kun tiedätte missä mennään!!! Toinen on, että ne hehkuttaa olojaan... "Tää on niin ihanaa!!! <3 <3 <3" "Eh... Joo. Kiva.. Onnee..."
Olen katkera. Kyllä.
 
Viimeksi muokattu:
kukkurukuu joo rei' itä vaan ;)

Tiedän ton tunteen.. mä tänään oon töissä ottanu pari puhelua vastaan koskien asiakkaiden äitiyslomaa - että mitä pitäis ottaa huomioon kun jää äitiyslomalle.. ARGH! Mulla piti alkaa äitiysloma heti kesäloman jälkeen. Kesäloma alkaa 2 viikonpäästä.. siis arghh!
 
miss_piggy
kukkurukuu: Ei oo ovis ku se oli 11 päivää sitten, ja tunnistan sen kyllä kivuistakin :D Tää on nyt erilaista, ja lämpöjä en oo enää mittaillu.

Mutta mun maha! Kävin äsken kusella töissä ja katoin peilistä niin se on niinku PALLO! Heti ku oisin raskaana viiennellä kuulla tai jotain :LOL: Työkaverille valittelin tota turvotusta niin se sano heti että "sää oot raskaana". :stick: Olisinki :D
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Suoraan vaan omaan napaan valitettavasti... Tsemppiä kaikille! Ultrassa käyty, limis edelleen 6mm joten ei ihmeempiä apuja pistoksista. Tänään sitten Pregnyl irrottamaan munasolua ja sunnuntaina aloitetaan keltarauhashormonit. Edellisessä kierrossa Pregnyl näkyi vääränä plussana testissä vielä 10 päivää pistoksesta joten ei parane ennen sitä testailla. Saas nähdä kannattaako tätäkään lääkettä (Menopur) käyttää jatkossa kun ei ihmeitä tehnyt limakalvolle. 6mm kuitenkin pitäisi olla ihan "riittävä" raskaudelle. Nyt taas vaan sormet ristiin, parit talletukset oviksen alle ja odotellaan. Kypsin vaihe mielestäni toi venailu, ei voi kuin stressata ja vartoa. Nyt onneksi hieman sukulaisreissun tynkää pahimmat päivät niin ei "pääse" testailemaan turhia, otetaan sitten kotouduttua ne isot pettymykset... Kuten huomaatte, täälläkin tosi optimistinen meininki prkl! :D Sen olen kyllä päättänyt että heti kun testissä näkyy oikea plussa niin soitan samointein neuvolaan että kirjaavat raskauden ylös, jos menee taas kesken niin se olisi se kolmas ja pitäisi päästä heidän kauttaan tutkimuksiin/hoitoihin. Tietty jos rupeavat nipoilemaan tästä edellisestä kun meni kesken varhaisessa vaiheessa vk 5+ niin se on asia erikseen... Kohta kyllä lääkekattokin tulee vastaan ja helpottuu taloudellinen puoli. Felicitaksella olen käynyt ja siellä ollaan kyllä hienosti tultu vastaan, osa "limiksen tarkastusultrista" on sisältynyt aiempaan käyntiin ja ollut siten ilmainen.
 
Kiitoksia kaikille onnitteluista :) Ootte ollu kaikki aivan ihania ja täällä on ollu loistava purkaa sydäntä ja rutista jos siltä on tuntunu. Teijän kans on ollu ihana jännäillä ja piinailla ja jokaisen testailuja aina jännittäny kyllä kovasti mukana :heart:

Fujin Ettei vaan ois kiinnittymisvuotoa?? Mulla nimittäin siinä lokakuussa keskenmenneessä tuli kiinnittymisvuotoa ja oli rusehtavaa tuhrua mitä sillon tuli :) Elä ihan vielä heitä kirvestä kaivoon.

Plussatuulia koko porukalle paljon ja tervetuloa perässä tuonne plussanneisiin sitten. Meen teitä sinne oottamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
kukkuruu Meillä on tämä kuu ollut aika stressaava tuon yrittämisen suhteen myös. Mies pelaa illat golfia ja on väsynyt sen jälkeen. Ja sitten minä olen hössöttänyt oviksen kanssa ja sittä, että nyt pitää harrastaa oviksen takia seksiä. Hän sanoikin eilen, että ensi kierrossa haluaa vähän rauhallisemman ympäristön puuhastelulle. Mulla vaan keskenmenon jälkeen tuli semmoinen tunne, että nyt on ihan pakko saada uusi raskaus heti alulle ja se on kyllä vaikuttanut meihin hiukan negatiivisesti tässä kierrossa. : /
Mutta reitä tosiaan osa niistä kortsuista niin jospa....

miss_piggy ja coffee break Mä olen ihan varma, että teille ne plussat huomenna testiin rävähtää :D. Tai perjantaina jos huomenna pidätte testitaukoa.
 
  • Tykkää
Reactions: coffeeBreak
Niin ja yksi juttu mitä ainakin mun kannattaa välttää on lukea odotuspuolelta sitä pinoa mistä on itse tippunut... Tulee vaan pahamieli. Luin eilen ja oli koko illan surullinen olo.
Nyt täytyisi vaan osata aloittaa puhtaalta pöydältä!
 
katrinainen: Mä kans kävin lukemassa muutama päivä sitten ja tuli niin paha mieli, että päätin olla lukematta toiste.

miss_Hämeenmaa: Toivottavasti miinalaivana oleminen johtuu matkustajasta, mä oon hengessä mukana!

ON: No ihan berberistä nääkin "menkat". Ei ole tullut mitään sen aamun jälkeen, toki tonkimalla varmaan sais jotain irtoamaan, mutta enpähän oo jaksanut ihan niin paljoa nähdä vaivaa. Jäätävä arsenaali tamponeja ja siteitä tänään duuniin mukaan, mutta ei tullut sitten tarvetta. Jos on kiinnittymisvuotoa (olisikin..) niin oon ihan tyytyväinen, mutta jos tää on vaan menkkaviikon alkusoittoa niin lähtis edes ryminällä käyntiin niin pääsis tästäkin.
 
Torstai 30.5.2013

HAAVEISSA ESIKOINEN

Hanttuliini84_____KM 10/12________________________KP 22/34
Miwwi_____KM 5/12,KM 9/12,KM 1/13,KEM 4/13_______KP 33/30-36
Pölö-______KM 1/13_____________________________ KP 16/27-30
miss_piggy__31v___KKM 2/13______________________KP 28/30-70
Fujin______KKM 3/13_____________________________KP 27/26-32
Eleonoora86____TM 10/12, KKM 2/13________________KP 7/28
Villemo____KM 3/13______________________________KP 61/25-27
kukkurukuu___24v____KKM 12/12___________________KP 17/30
saraah___27v____KM 2/13_________________________KP 34/26-36
Rosuliina__31v____KM 4/13________________________KP 20/30
Minnah88____KU 2/13, KM 5/13_____________________KP 17/28-30
Taru81_____TM 12/12, KKM 4/13___________________KP 16/25-32

HAAVEISSA TOINEN

MiNalo___28v___KKM 6/11,KKM 3/12,KM 11/12_________KP 17/28
Alien_1____KKM 10/12, KM 2/13_____________________KP 14/28-31
Niiskunenä__27v____KM 3/13_______________________KP 14/25-28
Minel83_____KM(TM?) 4/13_________________________KP 24/28
Ambrosia85___28v____RK 4/13______________________KP 6/28-43
NeitiT_____KM 5/13________________________________KP ?/?
espe--___25v_____KM 1/13_________________________KP 28/28-32

HAAVEISSA KOLMAS

Pikkusukka___35v____KKM 1/13______________________KP 28/26-27
_kenguru___35v___KM 3/13_________________________KP 30/28
Ollakovai...?_____KKM 4/13__________________________KP 11/28
Väpä08_____KM 2/13_______________________________KP 7/28

HAAVEISSA NELJÄS

coffeeBreak___33v___KM -06, -08 ja 3/13_______________KP 33/28

HAAVEISSA VIIDES

carolina30+____KM 6/09, TM 3/12_____________________KP 20/28-30

***PIINAILIJAT*** :popcorn:

saraah dpo 17
_kenguru_ dpo 15
Miwwi dpo 14
Pikkusukka dpo 13
coffeeBreak dpo 13
miss_piggy dpo 12
Fujin dpo 8
carolina30+ dpo 7
katrinainen dpo 5
Pölö- dpo 3
kukkurukuu dpo 1
MiNalo dpo 1


TAUSTALLA/KATEISSA:

Hemu2
Bambini
Maame
Lexie
Kenya
sydänx3
prinsessat
Piki80
katrinainen
suurperheen mamma
Joosukka
Khisu
Ralliruutu


:heart::heart:PLUSSANNEET 2012:heart::heart:

Tammikuu: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu: Unelma kolme, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna, rontti1, Missa-76, Daizy06, Jenksula
Huhtikuu: mame31, malttamaton, Wandii, tiiru, vaavimasu, meadow, Lynette, Suerte, m1n1
Toukokuu: zoobles, *kenguru*, adora, Aniit, diiselikissa, Pink89, Sirel, Toivotonko
Kesäkuu: Tuuliannaliina, Neiti-81, Sanniz, cannes, mamiksi monelle, kodehu, heidukka, Jiiii, Suikkis, Missa-76
Heinäkuu: kwaidan, Whisky Peat
Elokuu: Naneni, Sussu -72, Hanne_, tiinelli, Mimmiel
Syyskuu: Quu, mumina, Scarleth, P12
Lokakuu: Emppuli83, kultakimpale2, iitu85, Lilleri82, heisu81, Haaveissani, Tanita, piuu, Lapinmaria, Tartsu74, tillukas, Taivaanrannan maalari
Marraskuu: Mosmos, Simpu83
Joulukuu: EVO, KattiKoo, Pintsu, Nöhvi1, lauru, hanja


:heart::heart:PLUSSANNEET 2013:heart::heart:

Tammikuu: Miima81, suhveli, zapata, rupeltaja, Marsilio, rakkaudesta äiti, Essence
Helmikuu: Marlin, Miramei
Maaliskuu: Stellini, p.ö.m.p.p.i.s, Taike80, dyddö, kanella, Pippari
Huhtikuu: Miirabell, Equus, verppu, Alexa, mamuska7
Toukokuu: Praia, zannukka

Linkit edellisiin kuumeilukeskusteluihin:
TALVI 2012-2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2220012-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-talvella-2012-2013-a/sivu41.html
KEVÄT 2013
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2251418-keskenmenon-jalkeen-kuumeilevat-kevat-2013-a/

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2244328-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevaalla-2013-a/

Lyhenteitä:
KM = (spontaani) keskenmeno
KKM = keskeytynyt keskenmeno
KU = kohdunulkoinen raskaus
TM = tuulimunaraskaus
KEM = kemiallinen raskaus
KP ?/? = meneillään oleva kiertopäivä/keskimäärin kierron pituus
dpo = Days Past Ovulation (päiviä ovulaation jälkeen), dpo -1 = ovisplussapäivä, dpo 0 = ovulaatiopäivä, dpo 1 = ensimmäinen ovulaation jälkeinen päivä


Päivityspyynnöt punaisella kiitos!:wave:
 

Yhteistyössä