Näyttää lähes samalta ku toi mun itelläki tuo viivane näkyy luonnossa paljo selvemmi ku kuvassa mut ei iloita vielä ku voihan se olla pelkkä haamu/viivanpaikka,mut toivotaa et ois se VIIVA!http://aijaa.com/XPGrTX
Tämä otettu ulkona ihan auringonpaisteessa. Siis todella hailakasti näkyy, kuva vaan suurennettu. Näättekö mtn??????
Nyt tais olla kp 30 ja joko ke tai pe alkaa menkat jos alkaa kun mun kierto menee 32-34 mukaan ja tällä kierroksella pitäs vuodon alkaa 25.5 jos menee vanhan kaavan mukaanJa taaperot! Mä erotan viivan kyllä sunkin testistä!! Mitkä päivät sulla nyt menossa??
Mä vuodin 5vko tuulimunaraskauden keskeytyksen jälkeen. Välissä oli vuotamattomia päiviä kunnes taas alko kunnon vuoto. Mulla oli hcg kontrollissa vielä 3vkon päästäköhän se oli niin 150 ja 5vkon päästä 45 et tosi hitaasti laski ja sen jälkeen oli viikon vuotamatta ja kuvittelin menkkojen alkaneet. Vuoto kesti 21pvää ja loppu vasta primoluteilla. Sen jälkeen monta kiertoo oli tosi outoja. Tuli välivuotoo ja kierto vaan lyheni. Nyt on onneks tasottunut ja ovuloinukki oon testien mukaan.Onpas täällä porukka kirjoitellut paljon Paljon onnea plussanneille!
Minäpä tilitän tänne vähän omaa napaa kun ärsyttää Lääkkeellisestä tyhjennyksestä nyt kaksi viikkoa ja raskaustesti näytti vielä tänään haaleaa plussaa, ei mitenkään erikoista.. Viime km näytti negaa jo muistaakseni reilun viikon päästä vuodon alusta. Vuoto loppui torstaina ja tänään alkoi uudestaan?! Mie tein myös ovis testin to ja la, antoi hymynaamaa, varmaan reagoi siihen raskaushormoniin vielä.. Salaa toivon että ovis olisi silti ollut viime viikon lopussa, mutta tuskinpa se noin nopeaan voi tulla niin ja mie kirjottelen täältä pk-seudulta!
Mä herrään tasan 4 reikäreikä että pistähä herätyskello soimaanJoo Hantta! Aamupissasta teet, se on vahvempaaki ku päiväliru niin johan tuntuis näkyvän Moneltako herräät että monelta täällä pitäisi olla päivystämässä vastausta
Höpsis mitään perjantaihin odotat, aamulla testaat! Ja tänne sitten näytille. Samat sanat Hantalle!Jos täällä ei menkkoja ala enne perjantaita näkyä niin testaan uudestaan,jos ny jaksaa sinne asti oottaa