Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Tarkistin kannasta et oli nyt määrätty 3pv ovulaatiosta 3 x 10mg päivässä. Paljon sä söit?
MÄ söin vaa yhen 10mg. Olikohan liian vähän sitten? Mihin sulla noi määrättiin, loppukierron tueksi vai tukemaan kiinnittymistä?
Kemiallinen harmittaa toki ja aamulla itkin miehen olkapäätä vasten :(
Buranaa on syöty kipuihin...mut parempi et meni heti alussa eikä monen viikon ja kaikkien pahoinvointien jälkeen.
Toivon että seuraava kierto olis sit hedelmällinen kuten sanotaan ja et sit tärppäis loppuun asti ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
MÄ söin vaa yhen 10mg. Olikohan liian vähän sitten? Mihin sulla noi määrättiin, loppukierron tueksi vai tukemaan kiinnittymistä?
Kemiallinen harmittaa toki ja aamulla itkin miehen olkapäätä vasten
Buranaa on syöty kipuihin...mut parempi et meni heti alussa eikä monen viikon ja kaikkien pahoinvointien jälkeen.
Toivon että seuraava kierto olis sit hedelmällinen kuten sanotaan ja et sit tärppäis loppuun asti
Mä kans toivon, että seuraava kierto olis vihdoin teidän ❤☺

Mä en oikeestaan enää oo varma mihin terot nyt määrättiin :ROFLMAO: alun perin sain lugesteronit lyhehköön luteaaliin, mut nyt uus lääkäri antoi terot jo kun olin raskaana tukemaan tilannetta ja nyt km jälkeen käski jatkaa 3pv ovulaatiosta, hän tuntuu yleisesti ottavan kaikki keinot käyttöön näiden toistuvien km ehkäisyssä, ehkä myös siks kun hän piti multa aiemmin mitattua 26 progervoa matalana, vaik sehä pitäis kyl ottaa useammin...

Hän anto myös hepariinipistoksiin reseptin ja vinkkasi myös jonku ulkomailta tilattavan maitohappobakteerin, kun pohdin et voisko olla tulehdusta, täytyy vielä selvittää sen nimi.

Oon kyl hyvilläni et on nyt hoitomyönteinen lekuri, koska oon huomannu et yksityiselläkään kaikki ei yllättäen sitä ole :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Mä kans toivon, että seuraava kierto olis vihdoin teidän

Mä en oikeestaan enää oo varma mihin terot nyt määrättiin alun perin sain lugesteronit lyhehköön luteaaliin, mut nyt uus lääkäri antoi terot jo kun olin raskaana tukemaan tilannetta ja nyt km jälkeen käski jatkaa 3pv ovulaatiosta, hän tuntuu yleisesti ottavan kaikki keinot käyttöön näiden toistuvien km ehkäisyssä, ehkä myös siks kun hän piti multa aiemmin mitattua 26 progervoa matalana, vaik sehä pitäis kyl ottaa useammin...

Hän anto myös hepariinipistoksiin reseptin ja vinkkasi myös jonku ulkomailta tilattavan maitohappobakteerin, kun pohdin et voisko olla tulehdusta, täytyy vielä selvittää sen nimi.

Oon kyl hyvilläni et on nyt hoitomyönteinen lekuri, koska oon huomannu et yksityiselläkään kaikki ei yllättäen sitä ole
MÄki haluisin tietää ton maitohappobakteerin nimen. Yks täälä saa kaksoset kun söi sen kuurin. Niin ei siitä haittaakaa ois :X3:
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
vierailija
MÄki haluisin tietää ton maitohappobakteerin nimen. Yks täälä saa kaksoset kun söi sen kuurin. Niin ei siitä haittaakaa ois
Se Mysteerio -nimimerkillä sitä käytti, yksityisviestinä voi varmaan kysyä, itse meinasin sitä tilata, mut sit ostin apteekista Ratiopharmin jonkun maitohappobakteerin, jota laitetaan paikallisesti. Eivät ilmeisesti ole yhtä hyviä kuin ne Briteistä tilattavat, en nyt minäkään muista sitä nimeä. Tuossa Terolutissa kuten muissakin progesteroneissa on aika laaja se annostus, 10 mg tabletteja voi ottaa 1-3 keskimäärin päivässä. Itse otin omin päin yhteen siirtoon tueksi, sit kävin joskus mittaan Synlabissa progesteronin oviksen jälkeen ja se oli n 70, sen jälkeen oli muutama siirto ettei tärpännyt, mutta sitten tärppäsi. Lugesteron on mulla ollut aina virallinen lääke. Lääkäri olis määrännyt alun petin Terolutia, koska se on halvempaa ja toimii yleensä ihmisillä hyvin. Mutta minä olen joskus käyttänyt sitä loppukiertoa tukemaan ja mulla se ei toiminut ollenkaan, maksimiannostuksella tiputteli ihan samalla lailla kuin aiemminkin. Ja pahoittelut ketjuun tunkeutumisesta, mutta vuosia palstaa seuranneena on jotkut nimimerkit käyneet tutuiksi hs toivoisin niin kovasti teille(kin) onnistumisia <3
 
vierailija
Kävin lääkärillä ja kohtu ja limakalvo näytti kuulemma hyvältä. Lisöksi sanoi, että ovulaatio on tapahtunut. Ei osannut tarkemmin sanoa miksi menkat ei ole tässä kierrossa alkanut. Epäili stressiä tai myöhäistä ovulaatiota.

Määräsi terolutejq, jotta vuoto tulisi ja kierto palautuisi normaaliksi. Onko muilla kokemusta teroluteista?

Lisöksi oli sitä mieltä, että ei kannata mittailla ovulaatiota vaan yrittää elää mahdollisimman rentoa ja nornaalia elämää. Puolisen vuotta voi kuulemma yrittää uudelleen ja sitten hakeutua tutkimuksiin, jos ei uudelleen tärppää.
Hieman lohdutti ettei mitään hälyttävää hänen mielestään löytynyt ja, että puolikin vuotta voi vielä rauhassa yrittää. Ei määrännyt mitään kokeita tai labroja tässä vaiheessa (enkä itse ottanut puheeksi).

- se joka on tuskaillut täällä myöhässä olevien kuukautistej
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
vierailija
Kävin lääkärillä ja kohtu ja limakalvo näytti kuulemma hyvältä. Lisöksi sanoi, että ovulaatio on tapahtunut. Ei osannut tarkemmin sanoa miksi menkat ei ole tässä kierrossa alkanut. Epäili stressiä tai myöhäistä ovulaatiota.

Määräsi terolutejq, jotta vuoto tulisi ja kierto palautuisi normaaliksi. Onko muilla kokemusta teroluteista?

Lisöksi oli sitä mieltä, että ei kannata mittailla ovulaatiota vaan yrittää elää mahdollisimman rentoa ja nornaalia elämää. Puolisen vuotta voi kuulemma yrittää uudelleen ja sitten hakeutua tutkimuksiin, jos ei uudelleen tärppää.
Hieman lohdutti ettei mitään hälyttävää hänen mielestään löytynyt ja, että puolikin vuotta voi vielä rauhassa yrittää. Ei määrännyt mitään kokeita tai labroja tässä vaiheessa (enkä itse ottanut puheeksi).

- se joka on tuskaillut täällä myöhässä olevien kuukautistej
Voithan itse maksavana käydä ainakin pvk, tsh, t4v, ferritiinin katsomassa labrassa. Itse kävisin ja oon käynytkin kun ei vauvaa kuulunut. Kaikki oli kunnossa paitsi tuo ferritiini matala, vaikka Hb hyvä, se tulee pvk:ssa. Söin sitten rautaa useamman kuukauden ja tärppäsi, mikä oli hyvä, koska raskaana ei rauta uponnut ollenkaan niin oli hyvä etukäteen nostella arvoa. Matala ferritiini voi vaikuttaa raskautumiseen. Foolihappo, b12 ja D-vitamiini lienevät itsestäänselvyyksiä, mainitsen ne kuitenkin. Tsemppiä ja pikaista plussaa!
 
Kävin lääkärillä ja kohtu ja limakalvo näytti kuulemma hyvältä. Lisöksi sanoi, että ovulaatio on tapahtunut. Ei osannut tarkemmin sanoa miksi menkat ei ole tässä kierrossa alkanut. Epäili stressiä tai myöhäistä ovulaatiota.

Määräsi terolutejq, jotta vuoto tulisi ja kierto palautuisi normaaliksi. Onko muilla kokemusta teroluteista?

Lisöksi oli sitä mieltä, että ei kannata mittailla ovulaatiota vaan yrittää elää mahdollisimman rentoa ja nornaalia elämää. Puolisen vuotta voi kuulemma yrittää uudelleen ja sitten hakeutua tutkimuksiin, jos ei uudelleen tärppää.
Hieman lohdutti ettei mitään hälyttävää hänen mielestään löytynyt ja, että puolikin vuotta voi vielä rauhassa yrittää. Ei määrännyt mitään kokeita tai labroja tässä vaiheessa (enkä itse ottanut puheeksi).

- se joka on tuskaillut täällä myöhässä olevien kuukautistej
Kiva, että sait hyviä uutisia ☺ oliko teillä muuten miten pitkään suunnilleen yritystä takana ja ilmeisesti siis yksi keskenmeno, jos oikein käsitin? Kyselen lähinnä siksi, että saisi vähän vertailutietoa omaan tilanteeseen ☺

Täällä eilen ovisplussa ja myös Terot aloitan maanantaina. Kaipaisin kans niistä kokemusta lähinnä sen suhteen, että ovatko pitäneet teillä vuodon poissa? Mulla lugesteron piti ja sehän antais sit väärää toivoa parin viikon päässä kun ei menkkoja näy:D
 
vierailija
Voithan itse maksavana käydä ainakin pvk, tsh, t4v, ferritiinin katsomassa labrassa. Itse kävisin ja oon käynytkin kun ei vauvaa kuulunut. Kaikki oli kunnossa paitsi tuo ferritiini matala, vaikka Hb hyvä, se tulee pvk:ssa. Söin sitten rautaa useamman kuukauden ja tärppäsi, mikä oli hyvä, koska raskaana ei rauta uponnut ollenkaan niin oli hyvä etukäteen nostella arvoa. Matala ferritiini voi vaikuttaa raskautumiseen. Foolihappo, b12 ja D-vitamiini lienevät itsestäänselvyyksiä, mainitsen ne kuitenkin. Tsemppiä ja pikaista plussaa!
Mulla on joskus mitattu ferritiini ja tiedän sen olevan alhainen. Siitä huolimatta raskauduin, toki ei raudan syömisestä varmaan haittaa ole. Ja tarkoitus olisi joka tapauksessa mennä puhdin kautta mittauttamaan noita arvoja. Niillä on hyvä raskautta suunnittelevan - mittauspaketti.
 
vierailija
Kiva, että sait hyviä uutisia oliko teillä muuten miten pitkään suunnilleen yritystä takana ja ilmeisesti siis yksi keskenmeno, jos oikein käsitin? Kyselen lähinnä siksi, että saisi vähän vertailutietoa omaan tilanteeseen

Täällä eilen ovisplussa ja myös Terot aloitan maanantaina. Kaipaisin kans niistä kokemusta lähinnä sen suhteen, että ovatko pitäneet teillä vuodon poissa? Mulla lugesteron piti ja sehän antais sit väärää toivoa parin viikon päässä kun ei menkkoja näy
Hienoa, että sait oviksen mitattua! miksi sulla siis on tuo terolut määrätty? Entä lugesteron? Kauan teillä on yritystä takana? Ja saanko kysyä ootko minkä ikäinen?

Meillä tärppäsi siis viime vuonna 5kk yrittämisen jälkeen, minkä tiedän tässä iässä olevan hyvinkin nopeasti. Ja kyseessä oli siis ensimmäinen raskaus joka päättyi ikävä kyllä myöhäiseen keskenmenoon/ennenaikaiseen synnytykseen rv22. Tuota ennen uskoisin ihan ensimmäisellä yk:lla mulla myös olleen kemiallinen, koska silloin r-testi näytti haaleaa viivaa mutta menkat alkoi noin 5 päivää myöhässä ja vuoto oli tosi runsasta.

Tää kierto mikä nyt on menossa, on ensimmäinen jossa taas yritetään km jälkeen. Ja tietty pieni toivo heräsi, että nappasiko heti mutta ei… ja nyt ei päästä jatkamaan yritystä, kun menkat ei ala :(

Ja tarkennan vielä kysymystäni siis sen verran, että onko kellään kokemusta teroluteista juurikin vastaavassa tilanteessa että menkat ei ala tai on yksittäinen tai satunnaisesti ollut pitkä kierto eli onko teroista ollut niihin hyötyä ja onko menkat sen jälkeen alkaneet ja normalisoituneet? Entä voiko terolut vaikeuttaa raskaaksi tulemista?

Sain siis ohjeistuksena syödä 10 päivää ja sen jälkeen vuodon pitäisi kahden viikon sisällä alkaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Hienoa, että sait oviksen mitattua! miksi sulla siis on tuo terolut määrätty? Entä lugesteron? Kauan teillä on yritystä takana? Ja saanko kysyä ootko minkä ikäinen?

Meillä tärppäsi siis viime vuonna 5kk yrittämisen jälkeen, minkä tiedän tässä iässä olevan hyvinkin nopeasti. Ja kyseessä oli siis ensimmäinen raskaus joka päättyi ikävä kyllä myöhäiseen keskenmenoon/ennenaikaiseen synnytykseen rv22. Tuota ennen uskoisin ihan ensimmäisellä yk:lla mulla myös olleen kemiallinen, koska silloin r-testi näytti haaleaa viivaa mutta menkat alkoi noin 5 päivää myöhässä ja vuoto oli tosi runsasta.

Tää kierto mikä nyt on menossa, on ensimmäinen jossa taas yritetään km jälkeen. Ja tietty pieni toivo heräsi, että nappasiko heti mutta ei… ja nyt ei päästä jatkamaan yritystä, kun menkat ei ala

Ja tarkennan vielä kysymystäni siis sen verran, että onko kellään kokemusta teroluteista juurikin vastaavassa tilanteessa että menkat ei ala tai on yksittäinen tai satunnaisesti ollut pitkä kierto eli onko teroista ollut niihin hyötyä ja onko menkat sen jälkeen alkaneet ja normalisoituneet? Entä voiko terolut vaikeuttaa raskaaksi tulemista?

Sain siis ohjeistuksena syödä 10 päivää ja sen jälkeen vuodon pitäisi kahden viikon sisällä alkaa.
Kiitos selvennyksestä :giggle: Tuo rv 22 keskenmeno on kyllä varmasti ollut todella raskas kokemus :( Noin pitkälle edennyt raskaus mun korvaan luo myös paljon uskoa jatkoa ajatellen onnistuvasta raskaudesta! Toivottavasti teillä tärppäisi ensi kierrosta:giggle::love:

Meillä myös esikoisen yritys kyseessä, joten ehkä isoin pelko on jäädä kokonaan lapsettomaksi. Ikää mulla on 33 vuotta ja ollaan yritetty vuoden verran. Oon saanu sinä aikana kolme keskenmenoa ( joista yks vissii kemiallinen), joten tuun suht helposti raskaaks, mut eivät vaan etene kuten pitäisi :(

Mulle määrättiin terolutit nyt tavallaan yleisesti "tukemaan" raskautumista/raskaana pysymistä, progearvo mitattu kerran ja se oli 26 eli aika matala, ehkä tämäkin vaikutti terojen määräämiseen. Lugesteronin sain aikaisemmin normigyneltä, kun diagnosoin itelleni lyhyen luteaalivaiheen, sain kuitenkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kierrosta, jossa se oli käytössä, joten ei auttanut ainakaan silloin....terot helpompia ku niitä voi ottaa suun kautta :)

Mulla ei tosiaan ole teroista kokemusta kierron normalisointimielessä...
 
vierailija
Kiitos selvennyksestä Tuo rv 22 keskenmeno on kyllä varmasti ollut todella raskas kokemus Noin pitkälle edennyt raskaus mun korvaan luo myös paljon uskoa jatkoa ajatellen onnistuvasta raskaudesta! Toivottavasti teillä tärppäisi ensi kierrosta

Meillä myös esikoisen yritys kyseessä, joten ehkä isoin pelko on jäädä kokonaan lapsettomaksi. Ikää mulla on 33 vuotta ja ollaan yritetty vuoden verran. Oon saanu sinä aikana kolme keskenmenoa ( joista yks vissii kemiallinen), joten tuun suht helposti raskaaks, mut eivät vaan etene kuten pitäisi

Mulle määrättiin terolutit nyt tavallaan yleisesti "tukemaan" raskautumista/raskaana pysymistä, progearvo mitattu kerran ja se oli 26 eli aika matala, ehkä tämäkin vaikutti terojen määräämiseen. Lugesteronin sain aikaisemmin normigyneltä, kun diagnosoin itelleni lyhyen luteaalivaiheen, sain kuitenkin varhaisen keskenmenon/kemiallisen kierrosta, jossa se oli käytössä, joten ei auttanut ainakaan silloin....terot helpompia ku niitä voi ottaa suun kautta

Mulla ei tosiaan ole teroista kokemusta kierron normalisointimielessä...
Kiitos vastauksesta. Tunnut siis raskautuvan helposti mikä sekin on jo positiivista. Mutta todella ikävää kuulla, että olet joutunut kokemaan noin montqoivon todella, että teillä seuraava tärppi toisi syliin vauvan. ❤

Ja täytyy sanoa kyllä että rv22 keskemeno on ollut elämäni rankin kokemus. Varsinkin, kun meille molemmille miehen kanssa kyseessä olisi ollut ensimmäinen lapsi. Nyt meillä on elävän lapsen sijaan kaunis enkelipoika. Toivottavasti hän meitä varjelee ja auttaa saamaan vielä hänelle elävän sisaruksen.

Mulla kans suurin pelko on se, että jään kokonaan ilman lapsia. Oon työstänyt asiaa jo pitkään, aiemmin sen takia ettei sopivaa kumppania tuntunut löytyvän ja nyt enemmänkin iän takia. Ajattelen (tai ainakin yritän) kuitenkin niin, ettei elämä, oma identiteetti ja oma onnellisuus voi olla kiinni siitä saako lapsia vai ei. Siinähän luo jo hirvittävät paineet sille syntymättömälle lapselle, jos oma onnellisuus on siitä kiinni. Toki toivon, että lapsen vielä saisin.

Mä oon joskus aiemmin tainnut saada teroluteja tai ainakin jotain vastaavaa (primolut?) mutta sen takia, että oon jo pidempään kärsinyt tiputteluvuodoista. Eli silloin ne määrättiin sitä varten.

Mulla pahimmillaanalkoi jo heti ovulaation aikaan tai heti jälkeen ja kesti menkkoihin asti. Myös siinä kierrossa mistä raskauduin, tiputtelu alko jo noin kp22. Yllätys olikin todella suuri, kun tajusin, että siitä huolimatta olin raskaana. Nyt km jälkeen ei sitä ongelmaa ole ollut vaan tuli tämä uusi ettei menkat ala (eli kierto venyi järjettömän pitkäksi).

On nää kyllä surullisia nää asiat ettei lasta kuulu vaikka kuinka toivoisi ja sitten toiset taas saa lapsia kuin sieniä sateella. Mut sellaista se elämä kai on…
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Kiitos vastauksesta. Tunnut siis raskautuvan helposti mikä sekin on jo positiivista. Mutta todella ikävää kuulla, että olet joutunut kokemaan noin montqoivon todella, että teillä seuraava tärppi toisi syliin vauvan.

Ja täytyy sanoa kyllä että rv22 keskemeno on ollut elämäni rankin kokemus. Varsinkin, kun meille molemmille miehen kanssa kyseessä olisi ollut ensimmäinen lapsi. Nyt meillä on elävän lapsen sijaan kaunis enkelipoika. Toivottavasti hän meitä varjelee ja auttaa saamaan vielä hänelle elävän sisaruksen.

Mulla kans suurin pelko on se, että jään kokonaan ilman lapsia. Oon työstänyt asiaa jo pitkään, aiemmin sen takia ettei sopivaa kumppania tuntunut löytyvän ja nyt enemmänkin iän takia. Ajattelen (tai ainakin yritän) kuitenkin niin, ettei elämä, oma identiteetti ja oma onnellisuus voi olla kiinni siitä saako lapsia vai ei. Siinähän luo jo hirvittävät paineet sille syntymättömälle lapselle, jos oma onnellisuus on siitä kiinni. Toki toivon, että lapsen vielä saisin.

Mä oon joskus aiemmin tainnut saada teroluteja tai ainakin jotain vastaavaa (primolut?) mutta sen takia, että oon jo pidempään kärsinyt tiputteluvuodoista. Eli silloin ne määrättiin sitä varten.

Mulla pahimmillaanalkoi jo heti ovulaation aikaan tai heti jälkeen ja kesti menkkoihin asti. Myös siinä kierrossa mistä raskauduin, tiputtelu alko jo noin kp22. Yllätys olikin todella suuri, kun tajusin, että siitä huolimatta olin raskaana. Nyt km jälkeen ei sitä ongelmaa ole ollut vaan tuli tämä uusi ettei menkat ala (eli kierto venyi järjettömän pitkäksi).

On nää kyllä surullisia nää asiat ettei lasta kuulu vaikka kuinka toivoisi ja sitten toiset taas saa lapsia kuin sieniä sateella. Mut sellaista se elämä kai on…
Ihana ajatus tuo, että enkelipoikanne kannustaa ja varjelee taustalla, näin varmasti on :giggle:

Olen samaa mieltä tuosta, että elämää tai identiteettiä ei kannata rakentaa minkään asian, ei myöskään lapsen saannin varaan. Silti tiedän, että jos jään lapsettomaksi, tulee se olemaan todella raskas paikka kestää. :(

Teillä on kuitenkin vielä kaikki kortit käytettävänä, jos raskautta ei ennen pitkää kuulu, mikäli siis haluatte lähteä kevyempiin tai hedelmöityshoitoihin. Saanko kysyä minkä ikäinen siis olet?

Itse olen ainakin vielä sillä mentaliteetillä, että haluan kääntää kaikki kortit, jotta oman lapsen saisin, en sitten tiedä muuttuuko mieli, jos alkaa käydä henkisesti liian raskaaksi...
 
vierailija
Ihana ajatus tuo, että enkelipoikanne kannustaa ja varjelee taustalla, näin varmasti on

Olen samaa mieltä tuosta, että elämää tai identiteettiä ei kannata rakentaa minkään asian, ei myöskään lapsen saannin varaan. Silti tiedän, että jos jään lapsettomaksi, tulee se olemaan todella raskas paikka kestää.

Teillä on kuitenkin vielä kaikki kortit käytettävänä, jos raskautta ei ennen pitkää kuulu, mikäli siis haluatte lähteä kevyempiin tai hedelmöityshoitoihin. Saanko kysyä minkä ikäinen siis olet?

Itse olen ainakin vielä sillä mentaliteetillä, että haluan kääntää kaikki kortit, jotta oman lapsen saisin, en sitten tiedä muuttuuko mieli, jos alkaa käydä henkisesti liian raskaaksi...
Täytän tänä vuonna jo neljäkymmentä, joten aikaa ei ole yhtään hukattavaksi. Siksi tuntuu niin julmalta, että kun vihdoin se haave omasta lapsesta oli toteutumassa melko viime hetkillä mitä ikään tulee niin se otettiin meiltä niin julmasti pois. Mutta en silti vielä luovuta. Julkisiin hoitoihin en enää ikäni puolesta pääse mutta yksityiselle toki vielä, jos vaan rahat ja henkinen jaksaminen siihen riittää. Toki voihan olla ettei siihen tule edes tarvetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Wiltsukka_
Täytän tänä vuonna jo neljäkymmentä, joten aikaa ei ole yhtään hukattavaksi. Siksi tuntuu niin julmalta, että kun vihdoin se haave omasta lapsesta oli toteutumassa melko viime hetkillä mitä ikään tulee niin se otettiin meiltä niin julmasti pois. Mutta en silti vielä luovuta. Julkisiin hoitoihin en enää ikäni puolesta pääse mutta yksityiselle toki vielä, jos vaan rahat ja henkinen jaksaminen siihen riittää. Toki voihan olla ettei siihen tule edes tarvetta.
Ymmärrän, tuo on ollut kyllä todella julma tilanne ☹☹ elämä ei todella ole reilua.... Ja oikea asenne tuo, että ette aio luovuttaa ☺ pakko se vaan on jatkaa yritystä, jos sen oman lapsen haluaa (y) toivottavasti se meille molemmille vielä suodaan :love:
 
Pahoittelut @Alinna86 varhaisesta keskenmenosta. :( Toivotaan seuraavasta kierrosta sitä onnistunutta ♡

Vierailijalle, minulla terot palauttivat kierron, kuukautiset alkoivat joitain päiviä viimeisestä tabletista. Useampi kierto piti kyllä syödä, jotta keho pysyi tahdissa omillaan. Periaatteessa voisi haitata raskautumista, jos aloittaa kuurin ennen ovulaatiota, koska kroppa sitten "luulee" oviksen jo menneen. Kertaalleen jouduin kuitenkin aloittamaan keskellä kiertoa ja ovis tuli kolmantena päivänä kuurin aloituksesta ja siitä huolimatta. Toivotaan, että terokuuri toimii sinulle hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Jos otan omanapailut omaan viestiin...

Minulla takana nyt toinen varhainen km viimeisen kolmen kierron aikana. Kiiruhdin luovuttamaan taas verta, kun se tuntuu tekevän kohtuun otollisemmat olosuhteet kiinnittymiselle. Luin muuten tuoreen artikkelin, jossa tutkittiin hemoglobiinin korrelaatiota km:hin. Optimaalinen oli jossain 120-130 alueella. Matala Hb lisää keskenmenojen riskiä, mutta liian korkea vieläpä enemmän. Oma Hb oli eka luovutuksessa 134, tässä toisessa 140. :unsure: Toki tämä on vain yksi tutkimus, mutta omat kokemukseni ovat tuntuneet tukevan väitettä. Opin muuten, että km viikolta 8 alkaen tuo 6kk:n luovutuskiellon, mutta minulla ei sitten ollut ongelmaa.

Nyt jännäillään, miten tässä kierrossa käy. Ainakin on ollut kreisi kierto. Oviskipuja oli 4 päivää, kun koko yli vuoden yrityksen aikana kivut on kestäneen joka kierrossa 5-6h. Oviksen jälkeen kipeytyivät nännit, mitä tapahtui viimeksi, kun yritettiin esikoista (lapsia on kaksi). Luotan aika vahvasti, että plussa taas tulee, mutten lainkaan, että lopputulos poikkeaisi edellisistä. Tietty jos plussaa ei tule, niin pettyyhän siihenkin. Tiedä tässä nyt mitä toivoa. :rolleyes:
 
vierailija
Ymmärrän, tuo on ollut kyllä todella julma tilanne elämä ei todella ole reilua.... Ja oikea asenne tuo, että ette aio luovuttaa pakko se vaan on jatkaa yritystä, jos sen oman lapsen haluaa toivottavasti se meille molemmille vielä suodaan
Kiitos ❤ Näin toivotaan.

Itse juuri laskeskelin, että sinä päivänä kun tuo 10 tabletin terokuuri loppuu niin on tämän kierron kp50 :(

vähän pelottaa, että entä jos sittenkään menkkoja ei kuulu? Onko muita joilla pitkä kierto /puuttuvat menkat on siis käynnistynyt teroilla? Onko varma keino siis?

Miten muilla menee? Mitä fiiliksiä?
 
vierailija
Pahoittelut @Alinna86 varhaisesta keskenmenosta. Toivotaan seuraavasta kierrosta sitä onnistunutta ♡

Vierailijalle, minulla terot palauttivat kierron, kuukautiset alkoivat joitain päiviä viimeisestä tabletista. Useampi kierto piti kyllä syödä, jotta keho pysyi tahdissa omillaan. Periaatteessa voisi haitata raskautumista, jos aloittaa kuurin ennen ovulaatiota, koska kroppa sitten "luulee" oviksen jo menneen. Kertaalleen jouduin kuitenkin aloittamaan keskellä kiertoa ja ovis tuli kolmantena päivänä kuurin aloituksesta ja siitä huolimatta. Toivotaan, että terokuuri toimii sinulle hyvin.
Ehdinkin äsken jo kirjoitella, en nähnyt tätä viestiäsi, koska puhelimen selain ei ollut päivittynyt. Kiitos vastauksesta ja hyvä tietää, että terot sinulla palautti kierron! Kiitos myös vinkistä tuon ovulaation suhteen. Mulle gyne siis ohjeisti syömään nyt vain tuon yhden 10 päivän kuurin.
 
  • Tykkää
Reactions: Spekulaattori82

Yhteistyössä