@IinesAnkka82 onpa kyllä todella turhauttava tilanne sulla <3, toivottavasti saat ajan ripeästi ultraan! Kaikkea sitä joutuu kyllä ihminen kestämään :/
@Minie mä ehkä aloittaisin sen mukaan milloin sulla yleensä ovulaatio/milloin tunsit oireita niin siitä 3pv. En usko, että se aloituspv on päivän päälle, koska oon huomannu et toiset lääkärit neuvoo aloittamaan ne eri päivänä kuin toiset.
@Alinna86 ootko muuten testaillu vielä?
Mä yritin saada neuvolasta lähetettä hcg mittaukseen, mutta ohjasivat vaan kysymään terveyskeskusesta. Ei mitään palveluita täällä neuvolasta ennen ensikäyntiä. No ensin en meinannu saada terveyskeskuksestakaan labralähetettä, mut sit kamppailtuani eri tahojen kanssa sain lopulta monen mutkan kautta :/ milloinhan sitä uskaltais ees mennä ottamaan, huomenna labrat ainaki kiinni....edelleen raskaustestien viivat tuottaa huolta. Se täytyy sanoa, että oon kyllä ite näiden keskenmenojen myötä joutunut pettymään siihen miten olematonta apu on julkisella puolella ja yhtä verikoetta ei tunnu saavan kuin ruinaamalla, oon myös huomannu et nää riippuu paljon siitä keneltä sattuu mitäkin kysymään.