Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

@Alinna86 ei mitään. 4vk lääkkeistä piti tehdä tää testi, jos plussa niin viikon päästä uus ja jos edelleen plussa ni päässee uusintaultraan. Toki toivon et alkais tässä viikossa vaik menkat tai uusintavuoto, mut on toi niin vahva vielä et vähän veikkaan et pieleen meni tyhjennys :(
 
@Alinna86 ei mitään. 4vk lääkkeistä piti tehdä tää testi, jos plussa niin viikon päästä uus ja jos edelleen plussa ni päässee uusintaultraan. Toki toivon et alkais tässä viikossa vaik menkat tai uusintavuoto, mut on toi niin vahva vielä et vähän veikkaan et pieleen meni tyhjennys
Justjoo, tosi turhauttavaa! Sinuna soittaisin neuvolaan ja sitä kautta hcg testiin, sanot vaan et oot rikki tän kanssa ja haluut mennä jo eteenpäin.
Onko kipuja tai vuotoa?
 
Justjoo, tosi turhauttavaa! Sinuna soittaisin neuvolaan ja sitä kautta hcg testiin, sanot vaan et oot rikki tän kanssa ja haluut mennä jo eteenpäin.
Onko kipuja tai vuotoa?
Ei kipuja. Vuotoa vähän ajoittain jotain ruskeaa tuhrua lähinnä. Huoh. Taidan soitella maanantaina naikkarille, tuskin nyt parin päivän päälle on vaikka vasta ke "sais" soittaa. Toivon et pääsis ultraan suht pian, ei tarttis odotella hcg tuloksia tms. On tää kyllä perseestä. Karisee kyllä vaan kokoajan enemmän toiveet siitä et jaksais enää yrittää. Ehkä tää ny kesäks ois jo ohi!
 
Ei kipuja. Vuotoa vähän ajoittain jotain ruskeaa tuhrua lähinnä. Huoh. Taidan soitella maanantaina naikkarille, tuskin nyt parin päivän päälle on vaikka vasta ke "sais" soittaa. Toivon et pääsis ultraan suht pian, ei tarttis odotella hcg tuloksia tms. On tää kyllä perseestä. Karisee kyllä vaan kokoajan enemmän toiveet siitä et jaksais enää yrittää. Ehkä tää ny kesäks ois jo ohi!
Kannattaa liiotella oloja niin ottaavat tosissaan ja toivotaan et pääsisit tarkistukseen, tsempit❤
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
Äh miten vaikeeta tää ovulaation testailu taas on. Clearblue vilkuttanut hymynaamaa nyt jo 6 päivää, ja gyne arvioi sillon viime viikolla oviksen olevan nyt ti-ke. Odotin että tänään ois jäänyt jo se hymynaama testiin/tullut plussa :F maanantaina ja eilen oli tosi vahvat ovisoireet pitkästä aikaa.
Millonkohan uskallan nuo luget aloittaa kun ohje oli, että 3 päivää oviksen jälkeen.. lähinnä jos en nyt saa sitä testillä kiinni :eek:
 
  • Surullinen
Reactions: Wiltsukka_
@IinesAnkka82 onpa kyllä todella turhauttava tilanne sulla <3, toivottavasti saat ajan ripeästi ultraan! Kaikkea sitä joutuu kyllä ihminen kestämään :/

@Minie mä ehkä aloittaisin sen mukaan milloin sulla yleensä ovulaatio/milloin tunsit oireita niin siitä 3pv. En usko, että se aloituspv on päivän päälle, koska oon huomannu et toiset lääkärit neuvoo aloittamaan ne eri päivänä kuin toiset.

@Alinna86 ootko muuten testaillu vielä?

Mä yritin saada neuvolasta lähetettä hcg mittaukseen, mutta ohjasivat vaan kysymään terveyskeskusesta. Ei mitään palveluita täällä neuvolasta ennen ensikäyntiä. No ensin en meinannu saada terveyskeskuksestakaan labralähetettä, mut sit kamppailtuani eri tahojen kanssa sain lopulta monen mutkan kautta :/ milloinhan sitä uskaltais ees mennä ottamaan, huomenna labrat ainaki kiinni....edelleen raskaustestien viivat tuottaa huolta. Se täytyy sanoa, että oon kyllä ite näiden keskenmenojen myötä joutunut pettymään siihen miten olematonta apu on julkisella puolella ja yhtä verikoetta ei tunnu saavan kuin ruinaamalla, oon myös huomannu et nää riippuu paljon siitä keneltä sattuu mitäkin kysymään.
 
@IinesAnkka82 onpa kyllä todella turhauttava tilanne sulla <3, toivottavasti saat ajan ripeästi ultraan! Kaikkea sitä joutuu kyllä ihminen kestämään :/

@Minie mä ehkä aloittaisin sen mukaan milloin sulla yleensä ovulaatio/milloin tunsit oireita niin siitä 3pv. En usko, että se aloituspv on päivän päälle, koska oon huomannu et toiset lääkärit neuvoo aloittamaan ne eri päivänä kuin toiset.

@Alinna86 ootko muuten testaillu vielä?

Mä yritin saada neuvolasta lähetettä hcg mittaukseen, mutta ohjasivat vaan kysymään terveyskeskusesta. Ei mitään palveluita täällä neuvolasta ennen ensikäyntiä. No ensin en meinannu saada terveyskeskuksestakaan labralähetettä, mut sit kamppailtuani eri tahojen kanssa sain lopulta monen mutkan kautta :/ milloinhan sitä uskaltais ees mennä ottamaan, huomenna labrat ainaki kiinni....edelleen raskaustestien viivat tuottaa huolta. Se täytyy sanoa, että oon kyllä ite näiden keskenmenojen myötä joutunut pettymään siihen miten olematonta apu on julkisella puolella ja yhtä verikoetta ei tunnu saavan kuin ruinaamalla, oon myös huomannu et nää riippuu paljon siitä keneltä sattuu mitäkin kysymään.
Joo testasin negan tänään :(
 
  • Surullinen
Reactions: Wiltsukka_
Onko Sofin ovistesti tietäjiä tai mitä mieltä olette? Lasketaanko tämä positiiviseksi?

Vasen tehty eilen ja oikea tiistaina, joka jo vähän haalistunut. Maanantaina tuli ihan olematon viiva. Tein testimielessä näitä digin ohella kun epäilytti kun vilkutti vaan. :D
 
Onko Sofin ovistesti tietäjiä tai mitä mieltä olette? Lasketaanko tämä positiiviseksi?

Vasen tehty eilen ja oikea tiistaina, joka jo vähän haalistunut. Maanantaina tuli ihan olematon viiva. Tein testimielessä näitä digin ohella kun epäilytti kun vilkutti vaan. :D
Päivitystä.. Sofi näytti eilen taas ihan haaleaa viivaa, joten aattelin että ovis tosiaan meni sillon alkuviikosta. Mutta clearblue antoikin plussan tänä aamuna! Hymy jäi testiin :D jännä miten oireet on jo noin "monta" päivää ennen varsinaista ovista.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikka_maanantai
Löytyisköhän täältä keltään neuvoja/ kokemusta HCG arvoista? Olen todella huolissani, kun sain clearblue digiin lauantaina 3+, jonka raja on vähintään 2600. Tuntui kyllä silloinkin että tuli aika aikasin tuo tulos. Kävin tänä aamuna nyt HCG -mittauksessa ja tulos oli 1961.6. Eli arvo olisi tuosta clearbluella tehdystä testistä lähtenyt laskuun, keskenmeno tulossa? :(

Onko mitenkään mahdollista, että clearblue olisi näyttänyt liikaa viikkoja ja miltä tuo 1961 arvo kuulostaa teille, eikö se ole aika matala? Mulla nyt dpo23 ja viikkoja jotain väliltä 5+1. - 5+3....
 
Löytyisköhän täältä keltään neuvoja/ kokemusta HCG arvoista? Olen todella huolissani, kun sain clearblue digiin lauantaina 3+, jonka raja on vähintään 2600. Tuntui kyllä silloinkin että tuli aika aikasin tuo tulos. Kävin tänä aamuna nyt HCG -mittauksessa ja tulos oli 1961.6. Eli arvo olisi tuosta clearbluella tehdystä testistä lähtenyt laskuun, keskenmeno tulossa?

Onko mitenkään mahdollista, että clearblue olisi näyttänyt liikaa viikkoja ja miltä tuo 1961 arvo kuulostaa teille, eikö se ole aika matala? Mulla nyt dpo23 ja viikkoja jotain väliltä 5+1. - 5+3....
Otetaanko sulla uudestaan hcg? Siitähän sen näkisi :unsure:
Tosin mitä vaan voi vielä senkin jälkeen tapahtua:(
Aika suuret viitearvot on noissa. Enkä kyllä luottaisi cb digeihin. Täällä yksi raskaana oleva ei saanut ollenkaan sitä 3+ ja onnellisesti silti kävi.
Mulla taisi olla 4+6 hcg n.1000 ja siitä viikon päästä n.9000.
 
Otetaanko sulla uudestaan hcg? Siitähän sen näkisi
Tosin mitä vaan voi vielä senkin jälkeen tapahtua
Aika suuret viitearvot on noissa. Enkä kyllä luottaisi cb digeihin. Täällä yksi raskaana oleva ei saanut ollenkaan sitä 3+ ja onnellisesti silti kävi.
Mulla taisi olla 4+6 hcg n.1000 ja siitä viikon päästä n.9000.
Joo sain nyt uuden lähetteen ja käyn huomenna ottaa uusiksi. Jotenki kyllä tuntuu että tuo arvo on liian alhanen ja tuo digi mietityttää että olisko se muka näyttänyt sitten NIIN väärin lauantaina. Mulla oli myös ferritiiniarvo alle viiterajojen, sehän voi kans vaikuttaa keskenmenoihin, eli rautakuuri varmaan edessä jahka joskus sais lääkärin kommentit tuonne kantaan....mulla pyörii itsesyytöksiä mielessä, että oonko stressillä aiheuttanu ite tän jos km taas edessä, tiedän että ei sais mutta en voi sille mitää :( mä join myös kamomillateetä, en tienny että siinäkin on keskenmenoriski, huoh:confused:... ootteko te muut onnistunu olee syyttämättä itseänne?
 
@Wiltsukka_ täällä peukut pystyssä että kaikki olisi kuitenkin hyvin siellä! Omaan korvaan ja aikaisempiin googletteluihin perustuen sun hcg kuulostaa ihan hyvältä, ja digin raja-arvot tuskin on "niin justiinsa". Toivottavasti uusintalabrat tuo hyviä uutisia että olisi nousussa. Ymmärrän kyllä täysin pelkosi. Itsesyytökset on myös tosi normaalia suhtautumista. Mä syytän kyllä ihan normaaliraskauden jälkeenkin vielä välillä itseäni jostain syömisistä, kun tietty lapsen astma johtuu niistä. :D Ihan höpöjuttuja, mut sellanen se ihmismieli on. En usko että normaalilla järjellä varustettu ihminen kuitenkaan kovin hallaa voi raskaudelle/vauvalle tehdä jos välillä ohjeistusten ohi menee. Mut murehtiminen vaan on vaikea lopettaa.

Täällä huomenna uusintaultra, 5vk lääketyhjennyksestä ja katsellaan saanko uudet lääkkeet vai joutuuko kaavintaan. Aika turtunut olo koko hommaan.
 
@Wiltsukka_ täällä peukut pystyssä että kaikki olisi kuitenkin hyvin siellä! Omaan korvaan ja aikaisempiin googletteluihin perustuen sun hcg kuulostaa ihan hyvältä, ja digin raja-arvot tuskin on "niin justiinsa". Toivottavasti uusintalabrat tuo hyviä uutisia että olisi nousussa. Ymmärrän kyllä täysin pelkosi. Itsesyytökset on myös tosi normaalia suhtautumista. Mä syytän kyllä ihan normaaliraskauden jälkeenkin vielä välillä itseäni jostain syömisistä, kun tietty lapsen astma johtuu niistä. :D Ihan höpöjuttuja, mut sellanen se ihmismieli on. En usko että normaalilla järjellä varustettu ihminen kuitenkaan kovin hallaa voi raskaudelle/vauvalle tehdä jos välillä ohjeistusten ohi menee. Mut murehtiminen vaan on vaikea lopettaa. Täällä huomenna uusintaultra, 5vk lääketyhjennyksestä ja katsellaan saanko uudet lääkkeet vai joutuuko kaavintaan. Aika turtunut olo koko hommaan.

Kiitos @IinesAnkka82 ihanasta viestistä ja peukuista <3 Kiva kuulla, että en ole ainoa joka soimaa itseään, vaikka se onkin ihan täysin turhaa. Mut pakostaki sitä aattelee et miten tässä kropassa voi kukaa kehittyä ku oon tyylii valvonu plussan jälkee enemmän tai vähemmän yöt läpeensä peloissani:LOL::ROFLMAO::p

Toivottavasti sun tilanne etenee nopeasti huomisen jälkeen, tuo 5vk on kyllä pitkä aika kärvistellä! :(
 
Hei lugesteroneista tietävät, onkohan tuolla suurta merkitystä millanen väli niiden otolla on?

Minulla siis annostus 100mg aamulla ja 200mg illalla nukkumaan mennessä. Työajat vaihtelee niin heräämiset ja nukkumaan menot ei ole aina kovin säännöllisiä. Esim. Jos herään klo 6.00 ja menen nukkumaan klo 22.00, niin onko tuo yö liian lyhyt väli ja päivä taas liian pitkä? :D

Nyt menossa toinen päivä näiden kanssa, voi juku että laittavat väsyttämään
 
Ei kyllä mee nyt putkeen hommat täällä. Tänään tuli sitten käsky kaavintaan. Epäily osittaisesta rypäleraskaudesta ja 6kk raskautumiskielto. Ei tarvitse kyllä nyt sitten yhtään miettiä että vieläkö yrittäisi. Nyt lyön hanskat tiskiin ja toivon ettei vaan nyt enempää paskaa tule niskaan.

Kiitos kaikille ihanille naisille tuestanne. Toivon sydämestäni kaikille teille onnistumista! Käyn varmasti taustapiruna lueskelemassa juttujanne ja odottelen hyviä uutisia :)
 
Sain nyt tämän aamun HCG -mittauksen tuloksen ja se oli 3400, kun maanantaina oli 1961. Eli ei ole tuplaantunut, mutta noussut 73%. Lääkäri meinasi, että tuplaukseen voi riittää myös 3 päivän väli. Olisihan sitä kyllä toivonut isompaa nousua, ei oikein uskalla vielä iloita, miltä kuulostaa teidän korvaanne?
 
  • Tykkää
Reactions: IinesAnkka82
Ei kyllä mee nyt putkeen hommat täällä. Tänään tuli sitten käsky kaavintaan. Epäily osittaisesta rypäleraskaudesta ja 6kk raskautumiskielto. Ei tarvitse kyllä nyt sitten yhtään miettiä että vieläkö yrittäisi. Nyt lyön hanskat tiskiin ja toivon ettei vaan nyt enempää paskaa tule niskaan.

Kiitos kaikille ihanille naisille tuestanne. Toivon sydämestäni kaikille teille onnistumista! Käyn varmasti taustapiruna lueskelemassa juttujanne ja odottelen hyviä uutisia
EI oo todellista :(
En kyl voi ymmärtää tämmösten tarkoitusta..voimia ihan hirveesti❤❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: IinesAnkka82
Hei rakkaat palstasiskot <3!

Muistan kuin eilisen sen päivän kun ennen esikoisen odotusta myötäelin täällä palstalla muiden tilanteita, ja lähes paniikin omaisesti odotin omaa pikkuista kuuluvaksi.

Elämä antoi isolla kädellä, ja nyt odotankin kolmatta pikkuistamme.
Päädyin myös työskentelemään hyvinvointialalle, ja olenkin saanut auttaa lukemattomia naisia viime vuosina vauvahaaveiden ja raskauden haasteiden kanssa.

Elintavat ovat suoraan verrannollisia hedelmällisyyteen, ja toisena tärkeänä mainittakoon yrityksen aiheuttamat tunteet. On todella tärkeää että yritys olisi jännittävän nautinnollista ja stressitöntä, piinaavan pakkomielteen sijaan.

Siksi päätimme että te palstalaiset pääsette mukaan laajennettuun 4 viikon verkkovalmennukseemme tämän viikonlopun hintaan 20€ (Norm.100€)
Saat ihan kaiken mitä tarvitset, ja olemme täysin varmoja että tulet saamaan paljon energiaa ja iloa elämääsi (toivottavasti myös pienokaisen)

Ja jos jostain syystä et olekaan tyytyväinen, saat rahasi takaisin!
Täältä mukaan!

Hinta ei ole voimassa mitään muuta kautta ja linkki lakkaa toimimasta sunnuntaina klo.23.59

Tule mukaan onnellisten, menestyvien ja energisten äitien kuplaan <3

-Tiia
 

Yhteistyössä