Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Töppönen_ pahoittelut :cry: itselläkin ne ekat päivät oli tosi vaikeita, mut sit se alkoi pikku hiljaa helpottamaan. Olin ihan ihmeissäni kun sain saikkua vaan 2pv, mut sit kolmantena päivänä kun töissä sai ajatuksia muualle, niin kyllä se vaan helpotti (niiku tälleen neuvolassa työskennellessä vaan voi :censored: :D )

@sabs joo, itse asiassa luinkin tuosta raudasta jostain ja oon nyt pari pv sitä ottanut. Sehän vaan vaikuttaa hb:iin hyvin hitaasti, et voi olla ettei siitä enää tässä kierrossa ole juurikaan apuja...mut otan kuitenkin! Magnesiumia vois myös kokeilla (y) :giggle:
 
Viimeksi muokattu:
Voisin hypätä myös tuolta haaveilijoistä tänne, jos täällä jaksaa joku kirjotella. Toista lasta yritetään ja yk 5 tulikin kemiallinen, reilu viikko plussasta alkoi vuoto ja oireetkin oli äkkiä kadoksissa. Joku mainitsi tuosta ahdistuksesta, niin mulla ahdisti ja olin todella kireä ja pahantuulinen tuon ajan kun olin "raskaana", ja muutenkin omituinen olo ja pieleenhän se meni, onneksi varhain. Mies otti asian raskaammin. Onko muilla ollu keskenmenon aikaan kovaa päänsärkyä? Mulla oli kahtena päivänä ennen vuotoa, jota ihmettelin, seksin jälkeen mullakin alkoi vuoto.

Nyt oottelen että vuoto loppuisi ja pääsisi taas yrittämään :)
 
Voisin hypätä myös tuolta haaveilijoistä tänne, jos täällä jaksaa joku kirjotella. Toista lasta yritetään ja yk 5 tulikin kemiallinen, reilu viikko plussasta alkoi vuoto ja oireetkin oli äkkiä kadoksissa. Joku mainitsi tuosta ahdistuksesta, niin mulla ahdisti ja olin todella kireä ja pahantuulinen tuon ajan kun olin "raskaana", ja muutenkin omituinen olo ja pieleenhän se meni, onneksi varhain. Mies otti asian raskaammin. Onko muilla ollu keskenmenon aikaan kovaa päänsärkyä? Mulla oli kahtena päivänä ennen vuotoa, jota ihmettelin, seksin jälkeen mullakin alkoi vuoto.

Nyt oottelen että vuoto loppuisi ja pääsisi taas yrittämään
Pahoittelut :cry: mutta tervetuloa ryhmään ❤ ja tsemppiä uuteen kiertoon (y) :giggle:

Omanapa: täällä piinapäivät etenee..nyt dpo 7 tai 8...yritän odotella viikonloppuun ennen testausta, ettei tarvii arpoa tulosta :rolleyes: :D mut aina suunnittelen näin ja silti vaan yhtäkkiä joku aamu tulee se olo, että nyt just testaan ja sithän mie testaan :ROFLMAO:
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
Ikävää Lilmi89, että kävi noin, mutta tervetuloa ryhmään!

Sulla on jännät päivät menossa, babyfever1 Minäkin ehdin jo jännitykset kehitellä heti tähän ekaan kiertoon: menkat myöhässä ja olevinaan vaikka mitä oiretta mutta testi tänä aamuna täysin nega, plaah. Eli saisivat nyt ne kuukautiset alkaa niin päästään uuteen yritykseen!
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
Pahoittelut @Lilmi89 keskenmenosta! Toivottavasti pian tärppää uudestaan. ❤

@Babyfever1 Onpa jännät ajat tosiaan! Pidän peukkuja sinulle. :) Tiedän todellakin tuon tunteen testien kanssa, ite oon ihan samanlainen...

@Sandiina Mitä oireita sulla on ollut? Joskushan testit näyttää plussan vasta vähän myöhemmin.

Itse kerkesin hätäisenä sunnuntaina jo kertaalleen testaamaan (kp 24/27), vaikka oikeastaan mitään heikkoja menkkajomoja kummempia tuntemuksia ei ole ollut. Oli vain semmoinen olo. Se oli ihan puhdas nega, mutta tänään aamulla sain herkkään onestepin testiin ihan selvän haamun.

Nyt olen vuorotellen onneni kukkuloilla, vuorotellen ihan kauhuissani. Pelkään että onkin taas vain kemiallinen ja että olisin säästänyt itseäni pahalta mieleltä jos olisin odottanut testaamisen kanssa. Uusi keskenmenokin pelottaa, mutta ei yhtä paljon (vielä, ehkä sitten jos kyytiläinen pysuy matkassa).

Viimeinen viikko on tuntunut piinalliselta mutta itse asiassa varsinainen piinailu taitaakin alkaa vasta nyt!
 
@_hosuli_ Eihän tuo ole edes haamu vaan ihan viiva! :) Jännää!

Mua taas ottaa oma katkeruuteni ja kyynisyyteni niin pattiin, tänään yksi ihminen sanoi kun puhuttiin tulevista suunnitelmista, että vuonna 2022 ei varmaan voi tehdä asiaa X, kun sitten on jo pari lasta. Hänellä ei siis vielä ole lapsia eikä ole toistaiseksi yrittämässäkään. Normaali ihminen ottais tollasen kommentin varmaan ihan hyväntahtosena haaveiluna, mutta miks mua vitutti ja ärsytti niin että voisin räjähtää? Että joku pitää noita asioita ihan selvinä. Tuli taas niin järjettömän surulliseksi omasta tilanteesta, kun ollaan pedattu elämää monta vuotta valmiiksi ja oltais niin valmiita vanhemmiksi, mutta kun ei. Selvästi on taas PMS päällä, kun mielialat heittelee...
 
@sabs Millainen tilanne teillä tämän vauva projektin suhteen?

Onnea @_hosuli_ kunnon viiva, mikä kp?!

Mulla harmittaa eniten tuo miehen lapsen kaipuu, taaperoikäinenhän meillä on jo niin ei oo itellä niin kiirettä vielä toisen kanssa, oon vaan säästänyt kaikki vauva tavarat, ja lähipiiriin tulee kovasti vauvoja nyt, tuntuu että parempi olis laittaa kaikki vaan jakoon entä säästää jollekin jota ei välttämättä tule :whistle:
 
https://aijaa.com/xXSMEI

Onnistuukohan tämä näin? Yritin tuohon kuvakohtaan mutta ei suostu ottamaan. Ihan tylsä uudistus, ennen pystyi mun mielestä lataamaan suoraan kuvan tänne.
Olin jo kommentoimasta, että onesepit saattaa antaa virheellisiä haamuja (tai ainakin mulla), mutta tuohan on jo aivan selvä plussa :love: ei tarvii edes tihrustaa :LOL:

Mullakin jäänyt aiemmasta vain just noita onesteppejä, niin siksi välttelen nyt liian aikaista testausta, ettei turhaan niitä haamuja sit tarvii pohtia o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Lilmi89 Pahottelut sullekin, kun ”jouduit” tälle palstalle! :( Ei se auta muutaku kääntää katse kohti tulevaa ja toivoa parasta, ihanaa että teillä on siellä jo yksi pieni :)

Meillä siis yritystä 1v 8kk ja keskenmenosta reilu vuosi, lapsettomuuspolilla ensikäynnin piti olla tässä kuussa mutta se peruttiin. Tässä jo pyörittelee mielessään että pääsisköhän sitä yksityiselle kun ei tiedä koska tuolla julkisella puolella mikään jatkuu...
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Oho, kiitos kaikille! Mulla on aika huono näkö ja jouduin tässä ruudulla varsinkin tiiraamaan että viitsiikö tämmöistä edes esitellä mutta nyt on taas pikkuisen luottavaisempi olo.

@sabs Ymmärrän ihan täysin ärsytyksen, onpa aika hölmösti sanottu... Osaisipa itsekin olla yhtä naiivin luottavainen kuin tuttusi. Vaikka toisaalta mullekin oli jotenkin tosi kova pala tuossa alkuvuoden keskenmenossa se, miten olin pitkään ajatellut että just 2020 meille tulisi uusi vauva ja nyt pitikin hyväksyä ettei se ole mahdollista.

@Lilmi89 Nyt on kp 26/27 eli torstaille vasta odottelin menkkoja. Hätähousu mikä hätähousu...
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilmi89
Yk6 starttaa meillä nyt ja ekaa kertaa kokeilen ovistestejä, kunhan tää vuoto loppuis.. Ollaan aika paljon oltu erossa viime kierrot ettei peittojen heiluttelu ole aivan ovikseen varmaankaan sattunu, mutta ainakaan 3-4pv ennen ei tärppää. Harvoin kunnon limoja huomaan, viime plussa kierrossa kyllä oli. Vehnänalkioöljyä syön.
 
@Lilmi89 tsemppiä uuteen kiertoon ❤
Mie oon vuosien varrella testaillut aika paljonkin ovistesteillä, ni liputan kyllä cb Digi ovistestien puolesta! Mulla oli edeltävässä kierrossa pelkät liuskat ja hitto että oli ärsyttävä miettiä onko tarpeeksi vahva viiva vai ei....cb näyttää joko hymynaama tai ei, niin selvä. Ja kotitesti.fi:stä löytyi halvimmillaan ja ilmaiset postit. Niillä olen tainnut aina bongata oviksen

@_hosuli_ no on kyllä selvä plussa, tosiaan varovaiset onnittelut :love: ajattelitko huomenna aamulla testaa uudelleen?
 
@Lilmi89 Joo saan kyllä ovistesteihin plussaa ja oireitakin on aina vaikka kierrot vähän heittelee ja mulla on pco-tyyppiset munasarjat. Kerran en saanut testiin plussaa mutta siinä kuussa otettiin verikoe ja sen mukaan olin ovuloinut. Mäkin suosittelen noita digejä, joskus liuska on ollut siinä rajoilla että onkohan plussa vai ei mutta digiin on tullut hymynaama. Testailen liuskoilla yleensä ja sit varmistan digillä kun viivat alkaa tummeta. Tuolta raskauskeiju.fi:stä sai suht järkevään hintaan 10kpl paketin digejä, sieltä aina tilailen! Nyt en oo kyllä pariin kuukauteen tehnyt niitä ku on ärsyttänyt se ettei tästä mitään kuitenkaan tule. Mut kyllä se vähän omaa mieltä rauhoittaa kun tietää että on ees tullut harrasteltua oikeaan aikaan. Mulle gyne myös sanoi ettei siitä pitäis stressata ja 2x viikossa riittää ihan täysin siihen että siittiöitä on aina paikalla, mut en osaa luottaa tähän ohjeeseen :D
 
Tiedön niin tunteen @sabs, katkeruutta ja kateutta täälläkin säännöllisesti ilmassa! Ja sit myös ihan hölmöä itsensä ruoskintaa, että "miksi piti tehdä elämässä aiemmin niitä ja näitä valintoja, että on jo tämän ikäinen" jne. Vaikka toisaalta jos olisi tehnyt aiemmin toisin, ei olisi varmaan näin ihanaa ja oikeaa miestä tällä hetkellä elämässä ja moni muu asia tosi hyvin. Meinaa vaan tämä oma ikä panikoittaa (täytän loppuvuodesta 35).

Minä oon kans CB:n hymynaama-testien vannoutunut fani. Mulla näkyy niissä liuskoissa ihan mitä sattuu, nuo on osuneet aina omien oireiden kanssa täysin kohdilleen :)

Onko sun miestä @sabs muuten tutkittu? Mua rauhoitti kauheasti kun mies sai hyvät tulokset omista näytteistään. Ajattelin jotenkin, että sitten se ajoitus ei ehkä ole ihan niin tarkka, jos siittiöt on hyväkuntoisia ja elelee siellä ehkä kauemminkin :D

Mietit @Lilmi89 sitä ferritiinin mittausta ja ehkä tiedätkin jo, mutta linkkaan varoiksi: monilla paikkakunnilla on se Puhti.fi, minkä kautta pääsee ilman lähetteitä edullisesti verikokeisiin. Oon käynyt siellä otattamassa monia eri juttuja, kun tulee niin paljon halvemmaksi kuin muuten yksityisen kautta.

Tsemppiä kaikille tähän keskiviikkoon <3
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Kiitos @Sandiina huomasin myös tuon Puhtin muutama päivä sitten ja vinkkasin tuolla haaveilijoissa, meidän paikkakunnalla sitä ei oo.. Lähtisin kyllä mittauttamaan jos ei olis tätä koronaa ja soittelin paikkoja läpi niin gynellä pitäis taas käydä että sais nuo verikokeet, marraskuussa kävin.

Tilasin nyt kuitenkin rautaa, jos söisi ja mittauttaisi kun tää korona helpottaa.. Oireita kyllä olis, kynnet halkeilee, päänsärkyä päivittäin, väsymystä ja huimausta, hengästymistä ja tuntuu että lenkillä jalat painaan kauheesti, mutta näitä nyt ollu aina
 
  • Tykkää
Reactions: Sandiina

Yhteistyössä