Keskenmenon jälkeen jälkitarkastus...mitä se pitää sisällään ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maine Coon/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mam:
Samanlainen kuin synnytyksen jälkeen, jos siinä olet ollut. Ihan vaan sisäkautta tarkistus. Että nähdään, ettei ole jäänyt hyytymiä tms.

Juu, synnytysten jälkeen olen ollut eli 5 kertaa, mutta nyt eka keskenmeno ja ajattelin kysyä, että eroaako jotenkin.
Ei kyllä kauheesti innosta silloin mennä, jos sattuu menkat oleen :/

Palstailtiin samaan aikaan maaliskuisissa ja jouduin poistumaan np-ultran jälkeen,kun todettiin tuulimuna. Järkytyksekseni nyt luen et sulle on käynyt huonosti vaikka olit jo niin pitkällä...osanottoni ja jaksamista :'( :hug:

Aika pitkälti se jälkitarkastus on ihan gynegologinen tsekkaus,ultralla kattoo... mulla vasta loppumassa vuoto,keskenmenosta 2kk ja tänään kävin yksityisellä j.tarkastuksessa.

Mä tätä mietin että miksiköhän se tarkastus on laitettu äippäpolille eikä terv.keskuksen neuvolalääkärille.Vai johtuneekohan jatkosuunnitelmista ( sterilisaatio ja lämpöpallohoito ) mutta ne sitten taas naistentautien polin kautta.Läkärille niistä soittoaika( lääkäri soittaa mulle )

Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Palstailtiin samaan aikaan maaliskuisissa ja jouduin poistumaan np-ultran jälkeen,kun todettiin tuulimuna. Järkytyksekseni nyt luen et sulle on käynyt huonosti vaikka olit jo niin pitkällä...osanottoni ja jaksamista :'( :hug:

Aika pitkälti se jälkitarkastus on ihan gynegologinen tsekkaus,ultralla kattoo... mulla vasta loppumassa vuoto,keskenmenosta 2kk ja tänään kävin yksityisellä j.tarkastuksessa.

Kiitos.Yhdestä shokista toiseen.Elämä koettelee, mutta elämä myöskin jatkuu.Viikkojahan mulla oli 20+4, mutta sikiö oli menehtynyt jo viikolla 15.

Yhteistyössä