M
"minski"
Vieras
Olen noin 7rv raskaana. Yhtäkkiä koko tämä päivä ollut ihan erilainen, sillä aamulla kun heräsin pahoinvointi ollut tipotiessään koko päivän ja vatsakin ollut tosi turvonnut, mutta nyt lähes normaali. Pientä vatsa kipua ollut, mutta ei vuotoa.
Onkohan keskenmeno, vai miten pahoinvointi loppui yhtäkkiä kuin seinään? :O
Onkohan keskenmeno, vai miten pahoinvointi loppui yhtäkkiä kuin seinään? :O