Keskenmenoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minski"

Vieras
Olen noin 7rv raskaana. Yhtäkkiä koko tämä päivä ollut ihan erilainen, sillä aamulla kun heräsin pahoinvointi ollut tipotiessään koko päivän ja vatsakin ollut tosi turvonnut, mutta nyt lähes normaali. Pientä vatsa kipua ollut, mutta ei vuotoa.

Onkohan keskenmeno, vai miten pahoinvointi loppui yhtäkkiä kuin seinään? :O

Alussa pahoinvointi tulee perioodeina. Välillä katoaa ja välillä taas tulee. Keskenmenon yleisin merkki olisi alaselkäkipu, kuukautisvuoto ( ei yleensä pikkuvuoto vaikka olisi veristä ) ja sitten suru.

Onnea raskauteen ja terveyttä vauvalle! :)

Minun tämän ( nyt rv 28 menossa ) raskauteni alussa oli taukoja pahoinvoinneissa ja huolestuin ihan samalla tavalla. Oli jopa verta ja huolta. Mutta se verikin oli vain herkistyneistä limakalvoista spontaania vuotoa vailla merkitystä.

Viimeksi muokattu:
mulla molemmissa raskauksissa ihan tyypillistä että oireet on kadonneet yhdessä yössä kaksikin kertaa alkuraskauden aikana (suunnilleen niillä viikoilla kun olisi ollut kuukautiset normaalisti) eli sanoisin että on ihan normaalia.

Voi kuule, minulla ei ole ollut minkäänmoista pahoinvoitia yhdessäkään raskaudessani ja silti raskaudet ovat kestäneet ihan loppuun saakka. Esikoista odottaessani oli yhtenä iltana kymmenen minuutin ajan vähän öllö-olo mutta se meni ohi itsellään enkä ole laisinkaan varma oliko se edes raskaudesta johtuvaa.

Ole tyytyväinen vaan jos oireilu loppui, ei raskauden tarvitse olla mitään posliinin halailua montaa kuukautta.

Kiitos, kiva saada vahvistusta, että kaikki oisi hyvin. Minulla 2 lasta ja heiltä oli pahoinvointia kyllä joka päivä sinne 12rv:lle asti. Jospa nyt vain pääsisin helpommalla. :)

Yhteistyössä