T
turbo
Vieras
Mistä ihmeestä johtuu? Oon raskaana 11+4. Aamulla oli vielä normaali olo, mut nyt on vatsa niin turvonnut kuin olla voi. Ihan järkyttävä pallo. Ahdistaa ihan vatsalihaksia ylhäältä/kylkiluita. En oo tänään syönyt normaalia enempää, oikeastaan vähemmän. Koko päivän ollut tosin työn touhussa.. Hirvee turvotus, joka vie kohta hermot. Onkohan normia?