kauheen turvonnut vatsa. ei kestä enää!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turbo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turbo

Vieras
Mistä ihmeestä johtuu? Oon raskaana 11+4. Aamulla oli vielä normaali olo, mut nyt on vatsa niin turvonnut kuin olla voi. Ihan järkyttävä pallo. Ahdistaa ihan vatsalihaksia ylhäältä/kylkiluita. En oo tänään syönyt normaalia enempää, oikeastaan vähemmän. Koko päivän ollut tosin työn touhussa.. Hirvee turvotus, joka vie kohta hermot. Onkohan normia?
 

Yhteistyössä