keskenmeno rv 7+4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sini80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sini80

Jäsen
06.01.2005
37
0
6
Perjantaina olin ultrassa jossa totesivat,että raskaus oli mennyt kesken rv. 7+4, rv piti olla 13. Olin eilen Tays:ssa ja lääkkeillä kohtu tyhjeni! Olen suhtautunut asiaan hyvin...ainakin perjantai-maanantai...tänään heti aamusta asti olen ollut todella masentunut ja itkuinen.Kaipaan niin vauvaa. :'(
Esikoinen onneksi piristää päivää mutta...Pelkään masentuvani...pikku kakkosta olemme yrittäneet 2 vuotta, 1 tuulimuna ja 1 keskenmeno takana!
Kiitos kun sain purkaa mieltäni! :'(

:hug: :hug:
mä kävin maanantaina ultrassa viikkoja 8+5 ja ei enää mitään jäljellä..nyt vielä huomenna verikokeeseen ja perjantaina lopullinen "tuomio"..meillä ennestään kaksi lasta 6 ja melkein 4 ja heidän välissä kaksi keskenmenoa.. :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.08.2005 klo 09:06 sini80 kirjoitti:
Perjantaina olin ultrassa jossa totesivat,että raskaus oli mennyt kesken rv. 7+4, rv piti olla 13. Olin eilen Tays:ssa ja lääkkeillä kohtu tyhjeni! Olen suhtautunut asiaan hyvin...ainakin perjantai-maanantai...tänään heti aamusta asti olen ollut todella masentunut ja itkuinen.Kaipaan niin vauvaa. :'(
Esikoinen onneksi piristää päivää mutta...Pelkään masentuvani...pikku kakkosta olemme yrittäneet 2 vuotta, 1 tuulimuna ja 1 keskenmeno takana!
Kiitos kun sain purkaa mieltäni! :'(

Oliko sinulla raskausoireita 13. viikolle asti vai loppuivatko ne rv 7+4 aikoihin?

Muutkin keskenmenon kokeneet, voisitteko kertoa, että onko keskenmenon voinut aavistaa? Esim. raskausoireet loppuneet?

Mulla loppui oireet kuin seinään n. viikko ennen vuotoa. Rinnat oli kipeät ja turpeet loppuun saakka, mutta muut tuntemukset jäi pois. Rinnat palautui vajaa viikko km jälkeen.

Edellisenä iltana juttelin miehen kanssa keskenmenosta ja siitä kuinka tekisi mieli alkuraskauden ultraan, kun raskaus ei tunnu todelliselta, joten kyllä väittäisin, että aavistin.

jotkut oireet mulla loppuivat mutta kyllä niitä mun mielestä jonkinmoisia oli vielä rv 13.Ensinmäisen lääkkeen kun olin syönyt...loppu ne vähäisemmätkin oireet.Ja jotenkin kai aavistin..en sinänsään osannu iloita koko asiasta vielä, totesin vaan kaikille, ultran jälkeen juhlin jos on juhlittavaa..no eipä sitte enää ollutkaan! :\|

Ensinnäkin iso :hug: ap:lle! Ja isosti voimia!!

Mulla ensimmäinen km tuli aika yllättäen. Tai aavistelin kyllä jotain, kun en oikein osannut raskaudesta yhtään iloita ja oireetkin vissiin kyllä silloinkin hiipuivat loppua kohden. Kun nlassa ei kuultu sydänääniä, olin jo varma, että on mennyt kesken, vaikka täti vielä lohdutteli, ettei välttämättä tässä vaiheessa (n.vko 12) vielä kuulu. Ultrassa sitten aavistus osoittautui aihelliseks..
Toisen km:n tiesin jo paljon ennen, kun se ultrassa varmistui. Oireet hävisivät melkein heti alkuunsa ja koko raskaudesta oli tosi vahvasti sellainen olo, ettei siellä ketään ole... Ja näinhän se taas oli, reilu 10 rvkoa oli takana, mutta alkion koko vastasi suunilleen viikkoa 6.

voi ei!Eilen kävin itse neuvolassa ja niitä sydän ääniä ei kuultu. Raskaus oireetkin on aika vähäiset ollu koko ajan. Ensi viikolla menen uudelleen neuvolaan ja toivotaan että sydän siellä sykkisi! Voimia teille jotaka olette menettäneet pinet alkunne!!

Tämä hali on kaikille km:n kokeneille :hug:

Itseänikin hieman kammottaa tuo parin viikon päästä oleva ultraus...

Alkuraskaus on tällaista - milloinkaan ei voi olla täysin varma - eikä kyllä koko raskauden aikana... :/

Yhteistyössä