Hänen mielestään teet aloituksia vain sakoista ja rahoista ja hänen mielestään olet tyhmä.Mitähän haukkumisen arvoista olen mahtanut tehdä...
No, ei sillä nyt kovin suurta merkitystäkään ole...
Kiitos paljon sinulle ja kaikille muille!Olen pahoillani kauheesti jaksamisia :hug: :hug:
Kiitos!otan osaa,
voimia
Älä nyt ota tosissaasn kun joku friikki yrittää provosoida! Ei se tosiaan noin mennyt ja toi yks on tehnyt aloituksia 'päättömän haukkumisista' eilenkin vaikka kuinka monta. Eli paras ehkä olla antamatta tollaselle sekopäälle huomiota ja eiköhän tässä ole nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin joku harmaa joka väkisin yrittää aloittaa palstadraamaa..Jaaha...
Linkkiä ketjuun?
Onhan hänelläkin toki oikeus mielipiteeseensä.
No, oli miten oli...
Ilman muuta näin, kuten kirjoitit, mutta olisin vain halunnut nähdä, mitä minusta on kirjoitettu konkreettisesti - nimenomaan Päätöntä tuomitsematta, ennen kuin olen nähnyt tekstin.Älä nyt ota tosissaasn kun joku friikki yrittää provosoida! Ei se tosiaan noin mennyt ja toi yks on tehnyt aloituksia 'päättömän haukkumisista' eilenkin vaikka kuinka monta. Eli paras ehkä olla antamatta tollaselle sekopäälle huomiota ja eiköhän tässä ole nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin joku harmaa joka väkisin yrittää aloittaa palstadraamaa..
Kiitos vielä kaikille!:hug:
Osanotto ja voimia teille, koko perheelle.
Se oli tuolla Mitäs nyt? - Sivu 5Jaaha...
Linkkiä ketjuun?
Onhan hänelläkin toki oikeus mielipiteeseensä.
No, oli miten oli...