Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

[QUOTE="vieras";26736567]Toivottavasti päätön ei tule tähän ketjuun vittuilemaan, kun eilen täällä sua (ja Milannaa ja Mummeliisaa) haukkui. : /[/QUOTE]

Mitähän haukkumisen arvoista olen mahtanut tehdä...
No, ei sillä nyt kovin suurta merkitystäkään ole...
 
[QUOTE="Huh";26736637]Iso mies ja käyttäytyy kuin pikkulapsi, mikset ole vaimosi tukena vaan palstalla?[/QUOTE]

Vaimo on vielä sairaalassa ja minä odotan teinejä kotiin äitini luota, että päästään lähtemään porukalla sairaalaan.
Nyt siellä on vaimon sisko.
eikä tässä nyt tällä hetkellä ole palstailua parempaa tekemistä...
En jaksa enempää kanssasi vääntää.
 
"kahden äiti"
Voimia ihan hirveästi koko perheelle! Itselläkin kahden ensimmäisen jälkeen kaksi keskenmenoa takana. (Vaikkakin varhaisemmilla viikoilla.) Tällä hetkellä olen jälleen raskaana, jännittäen miten tällä kertaa käy.

Monenlaisia vaikeita tunteita kävin minäkin keskenmenojen jälkeen läpi. Pettymystä, surua, tyhjyyden tunnetta... Myös erilaiset vihantunteet kuuluvat asiaan. Sellaisesta, joka ei ole itse vastaavaa kokenut, ne varmaan tuntuvat "lapsellisilta" jne. Toivottavasti löydät vaikka lähipiiristä jonkun ymmärtäväisen jonka kanssa voit jutella asiasta.
 
dmldg
Jaaha...
Linkkiä ketjuun?
Onhan hänelläkin toki oikeus mielipiteeseensä.
No, oli miten oli...
Älä nyt ota tosissaasn kun joku friikki yrittää provosoida! Ei se tosiaan noin mennyt ja toi yks on tehnyt aloituksia 'päättömän haukkumisista' eilenkin vaikka kuinka monta. Eli paras ehkä olla antamatta tollaselle sekopäälle huomiota ja eiköhän tässä ole nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin joku harmaa joka väkisin yrittää aloittaa palstadraamaa..
 
Älä nyt ota tosissaasn kun joku friikki yrittää provosoida! Ei se tosiaan noin mennyt ja toi yks on tehnyt aloituksia 'päättömän haukkumisista' eilenkin vaikka kuinka monta. Eli paras ehkä olla antamatta tollaselle sekopäälle huomiota ja eiköhän tässä ole nyt vähän muutakin ajateltavaa kuin joku harmaa joka väkisin yrittää aloittaa palstadraamaa..
Ilman muuta näin, kuten kirjoitit, mutta olisin vain halunnut nähdä, mitä minusta on kirjoitettu konkreettisesti - nimenomaan Päätöntä tuomitsematta, ennen kuin olen nähnyt tekstin.
Mutta en nyt todellakaan jaksa tähän enempää takertua.
 

Yhteistyössä