Keskenmeno, aika pysähtyi eilen.

Ei sillä varmasti olekaan mitään merkitystä sen asian vatkaamisella, mutta silti en voi olla ajattelematta, että miksi kaikki narkkarit yms. saavat lapsia ja kohtelevat niitä niin huonosti, kuin ikinä voi, mutta sitten meille ei suoda enää kolmatta...
En käsitä!
Minä tulen vatkaamaan tätä asiaa vielä kauan, toki vaimokin, mutta meissä on se ero, että vaimo itkee itkunsa vuolaasti monta päivää ja sitten siinä on se pahin suru.
Minä taas pyörittelen asioita kuukausia päässäni ja ... niin....
Tiedätkö, nämä on juuri niitä asioita mitä ei voi käsittää. Ei edes vuosien päästä. Mutta jotenkin niiden kanssa vain oppii elämään, ei oikein ole muuta mahdollisuutta. : /

Olkaa toistenne tukena niin hyvinä kuin huononakin päivinä, me ei aikoinaan osattu. Ja jos näyttää että tarve vaatii niin hakea vaikka ammattilaisen apua. Hirveesti voimia, (klisee joka ei auta, mutta parempiakaan sanoja en löydä). Mä osaan kuvitella mitä käytte läpi vaikka mulla noista ajoista on jo 10v.

:hug:
 
Tiedätkö, nämä on juuri niitä asioita mitä ei voi käsittää. Ei edes vuosien päästä. Mutta jotenkin niiden kanssa vain oppii elämään, ei oikein ole muuta mahdollisuutta. : /

Olkaa toistenne tukena niin hyvinä kuin huononakin päivinä, me ei aikoinaan osattu. Ja jos näyttää että tarve vaatii niin hakea vaikka ammattilaisen apua. Hirveesti voimia, (klisee joka ei auta, mutta parempiakaan sanoja en löydä). Mä osaan kuvitella mitä käytte läpi vaikka mulla noista ajoista on jo 10v.

:hug:
Nii-in, nämä ovat tunne-, eikä järkiasioita, mutta kuten sanoit, pakko tämän kanssa on oppia elämään - minulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja he tarvitsevat minua nyt ihan yhtä paljon, vaikka tilanne on tämä.
Pakko yrittää runnoa eteenpäin...

Haluan uskoa, että me osaamme tukea toisiamme, sen verran perusteellisesti toisemme jo tunnemme.

Kiitos!
 
"emilia"
Saattaa olla,että lapsi ei olisi ollut terve jos olisi syntynyt,toisinaan luonto korjaa sellaset ihmisen alut ennen syntymää.Itselleni on syntynyt vammainen lapsi,eikä elämä hänen kanssaan kovin ruusuista ole,vaikkakin toki rakas lapsi meille on :hug:
 

Yhteistyössä