Tiedätkö, nämä on juuri niitä asioita mitä ei voi käsittää. Ei edes vuosien päästä. Mutta jotenkin niiden kanssa vain oppii elämään, ei oikein ole muuta mahdollisuutta. : /Ei sillä varmasti olekaan mitään merkitystä sen asian vatkaamisella, mutta silti en voi olla ajattelematta, että miksi kaikki narkkarit yms. saavat lapsia ja kohtelevat niitä niin huonosti, kuin ikinä voi, mutta sitten meille ei suoda enää kolmatta...
En käsitä!
Minä tulen vatkaamaan tätä asiaa vielä kauan, toki vaimokin, mutta meissä on se ero, että vaimo itkee itkunsa vuolaasti monta päivää ja sitten siinä on se pahin suru.
Minä taas pyörittelen asioita kuukausia päässäni ja ... niin....
Niinpä, jotenkin kuvitteli jo olevan "selvillä vesillä", mutta ilmeisesti ei sitten kuitenkaan. Ikinä ei saisi nuolaista liian aikaisin...:hug: Voimia!
Jotenkin epätodelliselta tuntuu että kaikki voi päättyä vielä noin myöhäisillä viikoilla.
Nii-in, nämä ovat tunne-, eikä järkiasioita, mutta kuten sanoit, pakko tämän kanssa on oppia elämään - minulla on kaksi teini-ikäistä lasta ja he tarvitsevat minua nyt ihan yhtä paljon, vaikka tilanne on tämä.Tiedätkö, nämä on juuri niitä asioita mitä ei voi käsittää. Ei edes vuosien päästä. Mutta jotenkin niiden kanssa vain oppii elämään, ei oikein ole muuta mahdollisuutta. : /
Olkaa toistenne tukena niin hyvinä kuin huononakin päivinä, me ei aikoinaan osattu. Ja jos näyttää että tarve vaatii niin hakea vaikka ammattilaisen apua. Hirveesti voimia, (klisee joka ei auta, mutta parempiakaan sanoja en löydä). Mä osaan kuvitella mitä käytte läpi vaikka mulla noista ajoista on jo 10v.
:hug:
Voimia sinulle myös! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26736486:Olen todella pahoillani puolestanne!
Paljon voimia teille!:hug:
Tiedän monen keskenmenon ja viikon takaisen lapsen menehtymisen pohjalta mitä käytte läpi. Sitä ei toivoisi kenellekkään!
Oletko päätön?Tämä oli Jumalan tahto tai kosto synneistänne, tyytykää siihen.