Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissuli-81:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
Sama täällä, itku tuli ja mies lohduttiJotenkin sitä niin eläytyi siihen tunteeseen. Mä kyl jo tirauttelin siinä kun kuulin et ne oli aiemmin synnyttäneet ja vauva oli kuollu.. :/
Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Käytiin ostaa vaunut, Brio Joy merkkiset. Ei tosin saatu niitä vielä kotiin. Ei kellään oo mitään kokemusta sellaisista? Ne tais kyllä olla aika uus malli. Jospa olis hyvät. Ostettiin myös lipasto/hoitotaso ja sitterisäkkituoli ja kaukalo autoon. Nyt on sitten suurimpia jo hommailtu.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Mua niin ahdistaa tää selibaatti-komento. Ei sillä, että itse seksin puute tekis tiukkaa, vaan lähinnä se, että kun se käsky tulee, niin meillä loppuu miehen puolelta kaikki muukin hellyys samalla. Ei haleja eikä pusuja. Kai se ajattelee sen niin, että kun ei ole sitä normaalia hellyyttäkään, niin on helpompi pidättäytyä seksistäkin, mutta minä en ajattele sitä niin... Voisin vaikka asua 24/7 sen ihmisen kainalossa, ja imeä kaiken hellyyden itselleni, mutta kun toinen ei ole samanlainen. Huoh. :/ Pitää varmaan yrittää puhua asiasta, mutta kun nykyään mä pillitän joka asiasta, niin jaksais alkaa märehtii nyt tästäkin... Olis paljon helpompaa, kun miehet tajuais ITSE automaattisesti tämmöset asiat, siis että selibaatti ei ole sama kun kaiken hellyyden jättäminen pois. Mutta sehän tuo olisikin ihme, jos nimenomaan tuo köriläs sen hoksais itse... :xmas:
Asiasta lentokoneeseen, katsoin äsken sattumalta sairaalaa neloselta, ja piti itkeä ihan mahdottomasti kun ne syntyvät kaksoset oli niiiiiin suloiset siinä :heart: Ei mene kauan enää kun itsekin pääsee taas pakertamaan... :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja kekkeri:
Öö, ei tää mikään seksipalsta ole, mutta tietysti vois koittaa ton äijän pitää tyytyväisenä esim. satunaisella "suuhoidolla" koska se ei vaikuta suppareihin ja äijä ehkä kokis saavansa jotain ja ehkä sitten sitä hellyyttäkin irtois enemmän...
kekkeri
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja s-anttu:Käytiin ostaa vaunut, Brio Joy merkkiset. Ei tosin saatu niitä vielä kotiin. Ei kellään oo mitään kokemusta sellaisista? Ne tais kyllä olla aika uus malli. Jospa olis hyvät. Ostettiin myös lipasto/hoitotaso ja sitterisäkkituoli ja kaukalo autoon. Nyt on sitten suurimpia jo hommailtu.![]()
ne on ihan törkeen nätit ainakin. liian kalliit meille mutta muuten voisin ottaa vaikka samantien.minkäväriset ostit?
Alkuperäinen kirjoittaja Vauhtis:Taidan sitten vetää pohjalukemat, tänne kokonaissaldo on +20kg
![]()