merkkiset rattaat,, Suomen lastenvaunutukku niitä myy ainakin. MEillä on kolmipyöräínen malli, ja mukaan tuli pieni ja iso eturengas.. Tuo pieni pyörii 360astetta,ja onkin aivan huippu kaupunkikäytössä ja kaupoissa! Isolla eturenkaalla sitten talvella ja maastossa. Nyt tulevalle hankin kopan erikseen, joku herkkuväri olis ihana, mutta katsotaanpa vaan niin turvalliseen mustaan taivun jälleen
Bugaboon Cameleonit oli haaveissa heti plussattuani, mutta tulin järkiin kun katselin noita nykyisiämme, ja varsinkin sen kopan kans ovat kivatkivat...
Kastepukuun aion kuitenkin satsata tälläkertaa,, Tiia Vanhatapion pellavainen ihan huippukaunis puku tulee olemaan meidän Nessukan ristiäisissä jos ikinä sinne saakka päästän,,,
Mulla nimittäin huomenna ap rakenneultra, ja olo on todella huolestunut,,, Vauva ei juuri liiku, ja kun liikkuu niin kovin ovat hentoisia töytäisyt. Ekan kerran tunsin liikkeet jo rv12 mutta siitä eivät ole yhtään voimistuneet, ei yhtään :'( .Pelottaa kyllä. Kaikissa aikaisemmissa raskauksissa oon tuntenut n rv14 ja ovat tasaisesti voimistuneet ollen jo tähän aikaan kovin kunnollisia potkuja.
Nukkumaan pitäis lähteä, vaan ei jotenkin vuode kutsu,,, klo 10.30 on ultra Jorvissa,,,, JOS kaikki on hyvin lähden 6-v tytön plus parin siskoni kanssa naisten reissulle Ouluun.. Voi miten tätä on odotettu, vaan mitä jos,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Onko teillä nimet jo päätetty vauveloille?
MEillä (mulla

) listaa on ja mieskin jo lähinnä sanonut mikä EI tod passaa, ja mikä EHKÄ,,,
Myrna nimi kiinnostaa tytöllle, vaan tuleekohan siitä se astiasto aina ekana mieleen
Nyt tämä lopettaa ja koittaa saada suunnan sänkyyn,, Palaan kyllä huomenissa krt ultrasta---kävi kuinka kävi
Piltsu ja Nessu 20+6