Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sankofa:Voi hitto sentäs nyt taitaa tää tauti tulla mullekkin.Kurkku kipee ja yskittää koko ajanEi ole hauskaa ei ja esimies tykkää hyvää.On varmaan onnesta sekasin kun jään äitiyslomalle
![]()
Se parvorokko epäily joka siel päiväkodissa oli olikin joku allerginen reaktio.Eli tällä erää voi huokasta helpotuksesta.Sanoin kyl sinne et olis sit kiva et informoitais jos tota parvorokkoa esintyy jollakin siel.
Mulla iski kauheen huono olo tos päivällä.Heti kun kahvin olin juonu ni rupes oksettamaan :x
Taidanpa jättää tuon kahvin juomisen vähäksi aikaa kun ei ollut ensimmäinen kerta et rupes oksettamaan.
Onko kellään muulla kamalaa närästystä?Mulla ihan hirveet tämä närästys..yöks.Joskus kyselin noist levottomista jaloista et onko kellään samaa ongelmaa kun mulla sekin vaivaa varsinkin iltaisin kun menee nukkumaan.Mikä ihme siihenkin vaivaan auttais :/
sankofa & bongos 21
Alkuperäinen kirjoittaja serafine:Heti aamutuimaan olis kysymyksen paikka! =) Eli,onko kukaan aiemmassa tai tässä raskaudessa jäänyt sairaslomalle jo tosi aikaisessa vaiheessa ennen ä-loman alkua? Ja onko lääkäri suositellut vai itse pyytänyt? On nimittäin niin hankalaa lonkkien kanssa että itku tulee. Olen kaupassa töissä jossa tehdään kaikkea,eli ei vain olla kassalla.Vuorot enimmäkseen iltoja.Nytkin 7pv:n putki menossa ja oli tosi vaikea yö.Harmittaa kun ei sitten jaksa kotona mitään,saati ulkoilla koiran kanssa. :'(
Jotain kivaakin,mies hakee tänään pinniksen.Saatiin tutuilta ilmaiseksi.
Serafine ja Peetu 20+1
Alkuperäinen kirjoittaja maranooka:Tänään oli neuvola. Kohtu oli kasvanut hyvää vauhtia (taitaa olla jo navan yläpuolella) ja tällä kertaa sydänäänet saatiin mitattua niin, ettei pieni siirtynyt alta pois missään vaiheessa. Isot siskot olivat mukana neuvolassa ja olivat kovin tohkeissaan siitä, että saivat nostaa ja laskea äitiä tutkimuspöydän...
...puhki kahden lapsen voiminPerjantaina on äitipolilla ultra mitä jo odotetaan miehen kanssa innolla!
-maranooka & masu20-