Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hiiviö:Ihan aluksi nyt tuosta maidon keräämisestä talteen... Eli jos voisitte mulle kertoa, että miten hoidatte pakastuksen? Kauan maito säilyy esim. jääkaapissa?
Siis ihanko vaan pumppaatte ja jääkaappiin ja sieltä pakastimeen? Ja kauan maito säilyy sitten huoneenlämmössä/jääkaapissa/pakastimessa?
Voiko maitoja yhdistellä? Siis jos pumppaan maitoa ja laitan jääkaappiin ja pumppaan 6 tunnin päästä uudestaan niin voinko laittaa vanhan joukkoon?
Mites tuon pakastetun maidon sulattaminen onnistuu?
Alkuperäinen kirjoittaja Hiiviö:Onko muut muuten panostaneet kauheasti jo ristiäisiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Naru:Miten olette saaneet maitoa talteen? Minulta suihkutissiltä ei kertakaikkiaan heru pumpulla lainkaan maitoa, suihkuaminenkin lakkaa välittömästi toisella pumppauksella. Lapsen imiessä kyllä heruu usein turhakin kovaa, ja saan tyhjennellä maidonkerääjää toiselta rinnalta välillä. Sitä olen pakastanut ja paljon onkin jo tallessa. Mutta olisi kiva myös kuulla, jos jollain olisi vinkkejä pumpulle, että saisi tyhjennettyä rintaa jos käyn jossain pidemmällä ilman vauvaa. Tuntuu hassulta, että maitoa on paljon tallessa miehen syöttää, mutta niitä ei voi hyödyntää, kun itsellä on sitten rinnat kipeinä paljosta maidosta ja paita litimärkänä liivinsuojista huolimatta.
Mä olen käsittänyt niin, että 21. päivä on viimenen kaksonen ja vasta 22. päivä alkaa rapu. Katoin netistä ja kysyin astrologiaan perehtyneeltä tutulta. En kyllä ihan varmaks tiedä, mut tuttu lupas varmistaa kunhan kotiutuu reissusta.Alkuperäinen kirjoittaja jousimies70:Pikkumyy ja muut kenellä oli vauva syntynyt 21.6 eli kysymys kuuluu mikä vauva on horoskoopiltaan?? Riippuu lehdestä mistä horoskooppia katsoo niin välillä on rapu ja välillä kaksonen.. eli päivä on juuri siinä vaihteessa.. olisi kiva tietää kumpi se oikeasti on.. kattokaa piruttain lehtien horoskooppeja niin se vaihtelee juuri tuona päivänä...
Meillä oli eka neuvola äitiyspuolella, kun pojalla oli ikää 2 viikkoa ja 1 päivä... Ei ollu puhetta D-tipoista ja kun sit soitin, sano että lastenneuvola antaa. Sain ajan perjantaille, jollon pojalla ikää jo (?) 4viikkoa ja 1 päivä. Ei siis vissiin kiirettä...Alkuperäinen kirjoittaja ebbuliini:Tulipa teidän juttuja lukiessani mieleen, ettei me olla aloitettu D-tippoja tytölle vaikka ikää on jo neljä päivää yli 2 vk.. Ei ollut vitamiineista mitään puhetta viikko sitten äitiysneuvolan puolella, ja lastenneuvola on vasta perjantaina. Voisihan sitä noista pojan tipoista aloitella ihan itsenäisestikin ilman, että neuvolantäti siihen erikseen opastaa.