Mä kävin katsomassa kiinalaisesta raskaushoroskoopista kumpi tulee..
http://www.smartaboutyou.com/email/libero/new/kinesisk_kalender_fi.pdf
Poika tulisi sen testin mukaan. Ja sitten tein sen testin jossa sormukseen pujotetaan hius ja pidetään vatsan yläpuolella. Niin siinä mulle tuli tyttö. Pyöri niin hyvin. Tein sen vielä kahteen kertaan. Eli fifty fifty. Mutta oma tuntemus olisi nyt tyttö kuitenkin.. näin alustavasti

Ja sitten on kiva alkaa katsomaan, että millainen vatsan muoto alkaa tulemaan..
Hieman aikaitahan tuollaista on nyt miettiä, mutta on kiva vähän fiilistellä jo ajatuksella ja saa kivoja ajatuksia. Kun kumma kyllä että miten sitä meinaa stressiä saada aikaiseksi vähän joka asiasta.
Nyt olen alkanut hieman stressaamaan NT ultraa, joka on parin viikon päästä. Pelkään, että siellä tulee sitten huonoja tuloksia. Kun nyt on tähän asti mennyt kyllä hyvin.
No yritän unohtaa sen nyt, koska ei se murehtimalla parane. Siellähän sen sitten saa tietää. Ja pitää vaan toivoa, että kaikki hyvin ja yrittää vaan miettiä mukavia juttuja siihen asti
Sitä ennen kamppailin sen sikapiikin kanssa, mitä monet myös täällä miettii..
kun en olisi sitä halunnut ottaa.. mutta sitten punnitsin asioita ja tultiin loppuen lopuksi siihen tulokseen että kannattaa. Ja jos tässä on se uusi aaltokin tulossa. Mutta nyt se on otettu ja ei tarvitse sitä ainakaan enää stressailla.

Ja kaikki lääkäreitä myöten on puhunut sen turvallisuudesta, joten ajattelin etteivät he nyt voi valehdellakaan,jos vähänkin epäilisivät sen luotettavuutta.
Nyt voisin mennä syömään puuroa yms. Kun ruoka on taas maistunut ihmeen hyvin. Ihanaa kun tulee jo enemmän näitä päiviä että ruoka maistuu ja ei ole koko ajan huono olo

Jee!
Rattoisaa päivän jatkoa kaikille!