Mainioita ultrakuvia täällä! Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä taas saaneille, oon vähän ulalla jo, ketkä kaikki on käyneet
Leena80: Ei tullut mieleenkään, että Dorothy Perkins lähettää Suomeen, kiitos vinkistä! Hinnat näyttävät olevan ainakin kohdallaan

Ei nyt ehkä viittis koko vaatekaappia laittaa uusiks, mutta hyvä että vaihtoehtoja löytyy
Lenniina: Täytyy vinkata miehen suvulle tosiaan! Juhlakala kuullostaa jo aika hyvältä

Ollaan väännetty tästä tyhmästä ruoka-asiasta kättä miehen kanssa varmaan jo kuukausi, hänen mielestään kun voisin ihan hyvin syödä kaikkea mitä ennenkin, on kuulemma "neuvolatätien hössötystä" koko homma, että raakaa kalaa vain kehiin.. Onneksi alkaa mieli pikkuhiljaa muuttua, en minä eikä hänkään halua millään lailla vaarantaa pikkuisen alkutaipaletta.
Sukupuoligallup: En osaa sukupuolesta sanoa mitään

Joka toinen päivä olen ihan varma, että tyttö se on, joka toinen päivä taas siellä on aivan varmasti poika. En oikein raskausoireistakaan uskalla veikata mitään, ensimmäinen kun kyseessä. Taidetaan kyllä rakenneultrassa kysyä, jos tuolloin näkyy - mies uteli jo nt-ultrassa, johon kätilö tokaisi, että "kerrotaan vain, jos ollaan ihan varmoja asiasta, ei heitetä mitään arvailuja ilmaan".
Mennään varmaan rakenneultran jälkeen vielä käymään Femedassa 4D:ssä, eli eiköhän se sukupuoli näy viimeistään siellä. Ajattelin aluksi, että homma on ihan rahanhukkaa, mutta niin moni kaveri on nyt kuvaillut ainutlaatuiseksi kokemukseksi, että taidetaan sittenkin mennä katsomaan pikkuista
Tätä on kyselty monta kertaa, mutta edelliskerrasta taitaa olla jo aikaa:
Kenelle kaikille ootte jo raskaudesta kertoneet, nyt kun 12 viikkoa on poksunut/alkaa poksua jo aika monella?
Meillä tietää koko miehen suku ja kaveripiiri, mulla toistaiseksi vasta pari kaveria. Koulussa en oo halunnut vielä kertoa, mutta eiköhän asia selviä luokan pikkujouluissa viikon päästä. Mun vanhemmille (äiti ja isäpuoli) kerrotaan tänään, kun mennään pitkästä aikaa heidän luokseen viikonlopuksi. Jännittää kyllä hirveästi, miten reagoivat, vaikka iloisia varmaan ovatkin. Meidän suvussa on ollut tapana, että lapset hankitaan vasta sitten, kun opiskelut on takana ja varma työpaikka alla, ja meillä on miehen kanssa kummallakin koulut aika pahasti kesken

Meidän isälle oli tarkoitus kertoa sunnuntaina, mutta peruuntui sitten koko homma, kun ei nähdäkään. Harmittaa, kun haluaisin kuitenkin hänenkin tietävän ennen kuin alan hommaa kailottaa kovaan ääneen muulle suvulle, enkä ole halunnut puhelimessakaan asiaa töksäyttää. No, ehkä ensi viikolla sitten.
Täälläkin odotellaan sitä keskiraskauden auvoisaa aikaa. Pahoinvointi jatkuu ja väsymys tuntuu vain pahenevan. Mielialatkin heittelee ihan miten sattuu, kiukustun nykyään ihan kamalan pienistä asioista :ashamed:
Huh, tulipa taas tekstiä!
Hyvää viikonloppua kaikille, maaseutu kutsuu!
Salma ja sintti 12 + 6 (jee huomenna poksuu taas!)