Mutzilla: Hurjan paljon onnea kahdesta sykkeestä! Huima uutinen. :flower:
Joni makuusäkki: Onnea sinullekin hyvistä ultrauutisista! Ihanaa, että kaikki oli hyvin. =)
Keisarille tsemppiä ripulin ja huonon olon keskelle. Toivottavasti parin viikon aikana olo helpottaa ja kurssi menee hyvin. Eväsvinkkejä ei valitettavasti löydy, kun itseäni pelkkä ajatuskin kuvottaa. Jaksua!
Onnittelut kaikille, joilla ollut viime päivinä iloisia ultrakuulumisia! :heart:
Iso :hug: niille, joilla on epävarmuutta ultran, oireiden loppumisen tai veren vuodon vuoksi. Toivottavasti kaikilla onkin kaikki kunnossa ja raskaus jatkuu loppuun asti. Jaksua kaikille!
Tervetuloa uudet odottajat mukaamme! =)
on: Minä olen jälleen sairauslomalla koko viikon. Tämä pahoinvointi on taas mennyt huonommaksi, joten lääkärissä jouduin käymään ja lepoon passitti.

Tämä raskaus on todellakin erilainen kuin ensimmäinen. Nyt ei pysty nauttimaan mistään, kun koko ajan yökin ja oksennan. Josko 8 viikon päästä helpottaisi, tosin ennemminkin saisi lievittyä kunnolla. Pomo oli onneksi ymmärtäväinen, vaikka olen sijainen ja vasta kaksi kuukautta töitä talossa takana, mutta minkäs tälle voi. Lähin työkaveri ei vielä tiedä, kun on vapaapäivillä. Jännittää hänen reaktionsa, tuskin hyppii ilosta ja ymmärryksestä. Jotenkin stressaa jäädä pahoinvoinnin takia kotia, kun tulee olo, että on paljon heikompi kuin muut odottajat. Toisaalta, mitä sitä kieltämään: minusta ei löydy esiäitien sitkeyttä. :kieh:
Voikaa hyvin/paremmin!
-Syyshortensia ja MillaJoonas rv 8 :heart: