Täällä tuskin ketään enää on, mutta kirjoitampa silti.
Vähän on joo hiljaista, me taidetaan kaikki olla omassa Facebook-ryhmässä; me viimeiset, jotka ei liitytty silloin aikaisin mihinkään kesäkuisten faceryhmään.
Hui, no siellähän on sitten
Susannalla jännät paikat! Onnea matkaan.
Ja
Janssonille kaikkea hyvää odotukseen!
Meitin poika on kuukauden päälle vuoden vanha, juoksentelee ja riehuu, nirsoilee ruoan kanssa ja rakastaa kaikkea mikä pyörii. Töihin en ole palaamassa, sillä irtisanouduin melkein kymmenen vuoden uran päätteeksi. Siitä huolimatta pojalle on hoitopaikka elokuusta lähtien, jolloin aloitan työttömyyden kotihoidon jälkeen. Hoito alustavasti kolmena päivänä viikosta ja ei edes kokopäiväisesti. Tarkoituksena mulla on hakea yliopistolle ensi keväänä ja päntätä niin pirusti.
On ollut aika rankkaa välillä, esikoinen sai ADHD-diagnoosin ja joskus vain sitä on aika väsynyt arjen pyöritykseen. Mutta nyt näyttää valoisalta, sillä lääkkeet toimii ja hoitokontakti on vankka. Sisarukset tykkäävät toisistaan hurjasti ja jakavat huoneen keskenään. Ajatus kolmannesta lapsesta kutkuttaa mielessä, mutta tulee olla realisti. En sano etteikö koskaan, vaan että hyvin epätodennäköistä.
Mä olen lähdössä yksin reissun päälle ja tulen olemaan pois kotoa melkein kaksi viikkoa, jännittää vähän että miten poika isänsä kanssa jaksaa - on meinaan niin äidin takiainen ja eroahdistus on ilmeinen jos menen edes kulman taakse näkymättömiin. Noh, loma tekee hyvää ja innoissani olen menossa. Ikävä tulee olemaan kyllä hurja.
Jos joku nyt ei vielä ole faceryhmässä ja sinne tahtoo, niin ei muuta kuin viestiä sabsu77:lle, joka ohjeistaa kuinka toimia.
Mukavaa kesää -- kunhan se vain tulisi -- vuosikertakesäkuisille!
Lettu ja herramuksu M, 1v 1kk