Heh, oliskohan meillä ollut yhden käden sormin ne vaipat joissa ei kakkaa ole ollut. Jonkinsortin vauhtiraita löytyy lähes aina - useinmiten isompi satsi. Meillä rota saadaan 8.pv mutte ruljanssi kun nyt jo tuo niin eroa en varmana edes huomaa
Onks sulla
AnnaOnni kestot ihan uusia pääsääntöisesti vai hommaatko käytettyinä erinäisistä kirpuilta? Mulla on vielä esikon jäljiltä noita BumGeniouksia varnaan kymmenkunta, sit oon käytettynä ostanu yhtä sun toista.. on Bittiä, Fuzzyä, Nallea, Myllymuksuja, Totbotsia ja liuta tsi-taskuja. Moni on BG tapaan koko vaippaiän vaippoja mutta tykkään kyllä tietyn koon vaipoista myös. NB-koossa (joka jo jäi pieneksi) oli kaverilta lainassa tsi-sisävaippoja ja Imsen Flanelletteja mulla on omasta takaa. Sisävaippa+tasku ei kyllä pitkällä juoksulla oo mun juttu, tykkään helposta.
Mussa on myös vähän hamsterin vikaa, keräilen par'aikaa S-koon vaippoja mutta siirryn M-kokoon varmaan nopsaankin. L-kokoon epäilen koskaan siirtyväni, pissamäärät yms alkaa olemaan silloin sen verran hulppeat etten usko intoa riittävän sinne. Mä huuhdon aika harvakseltaan, tahrat varmasti johtunee siitä. Pitäis tuo riisipaperi ottaa käyttöön.
Mulla alkoi muuten menkat, olen hieman tyytymätön ja harkitsen valituksen tekoa johonkin

Liekö imetyksien määrällä jotain tekemistä asian kanssa. Vaikka täysimetyksellä mennään niin poitsu on sen verran hyväuninen ja imaisee kerralla ilmeisest reippaamman satsin, ettei jatkuvaa tissillä roikkumista ole koskaan tapahtunut. Yöimetyksiä meillä on ollut alusta alkaen vain kerran yössä.
Käsittämätöntä kuinka aika menee, meilläkin ollaan ens viikolla jo 2kk!