Kesäkuu 2005

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maria

Vieras
Olenkin jo odotellut, että joku perustaisi tänne kesäkuun ketjun, mutta nyt päätin itse tarttua toimeen.

Plussa pärähti vähän yli viikko sitten ja nyt olisi rv 5+jotain... Kauhean jänniä ovat olleet nämä ensipäivät ja toivoisinkin saavani tänne seuraksi muita, jotka ovat samassa tilassa :). Jos on nettilaskureita uskominen, meillä olisi LA 2.6.06.

Jep, nyt vaan mukaan reippaasti... Tehdään oikein vilkas ketju!!!!

Heissan! Juuri tein plussatestin ja laskuri sanoi 10.6.05 eli vk 4+4(vai miten se merkataan). Takapuolessa puristaa kuitenkin pelko, koska takana 3 varhaista keskenmenoa. Ei uskalla edes ajatella koko asiaa, että voiko tämä nyt onnistua. Vessassa tulee juostua koko ajan, ja vainoharhaisena tiirailtua housuihin, että joko se keskenmenovuoto taas alkaisi. Ikää on jo 33v, kättärillä tutkittu ja keskenmenoihin ei mitään selitystä. Mieskin on sen verran juntti, ettei suostunut tutkimuksiin. Nyt täytyy vaan odottaa ja toivoa, että kaikki menisi hyvin. . .

Heheheh, taidanpa perustaa siis uuden ketjun joka olisi oikealla vuosiluvulla varustettu niin kaikki halukkaat voisivat löytää perille!!! Toivottavasti satsuma tulet sinne mun perässä!!!

Heippa!
Tein eilen aamulla jo kolmannen raskaustestin, kun parissa testissä on ollut tosi haalea viiva. Eilinen oli sit jo tummempi! Laskettu aika olisi vauvalehden laskurin mukaan 6.6.06.
Raskausviikkoja 6+2. Soitin eilen neuvolaan ja sain jo ekan käynnin 18.10. Oon j35 v ja toinen lapsi tulossa. Eka on jo 9 v. Huh huh! Aika paljon on aikaa kulunut kun vauvaa hoitanut...

Miten olette jaksaneet? Onko jo aamu/pvä pahoinvointia? Mulla on ollut alavatsa ja rinnat todella kipeät. Alavatsakivut onneksi loppuivat maanantaina, mut rinnat todella turvoksissa ja tosi arat. Mistä muusta, kun ettei menkkoja tullut, huomasitte olevanne raskaana? Onko jo mielitekoja? Mulla on koko ajan nälkä! Voisin syödä mitä vaan.

Kaikille mukavaa odotusaikaa! ;o)

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä