kesäyön taikaa

• Viestiketjun aloittaja yökulkija
  • Ensimmäinen viesti
yökulkija
Onko millaisia kokemuksia muilla kesäyön kokemuksista sekä siihen saumattomasti liittyvästä
aittaromantiikasta ? Naiset , miehet , kirjoitelkaa aiheesta. Kesä on aittakulttuurin aikaa.

yökulkija

Sorena
Kauan, kauan sitten kun olin nuori ja sukulaisissa landella kesäloman ajan ja nukuin aina juuri aitassa. Taisi olla ikää silloin 15v. kun eno hiipi aittaan ja silloin sain ensimmäisen kerran, ja ihan halusta. Sanottakoon, että se eno oli kaksi vuotta minua vanhempi. Pienempänä leikimme yhdessä ihan kaikkea mitä nyt maalla leikitäänkin. Hypittiin heinissä ja uitiin ja semmoista. Sinä kesänä eno sitten oli melkein joka öinen vieras aitassani, ja välillä jossain muuallakin, päivisin. Hän opetti minulle naimisen, vaikka oppi hän siinä itsekin.

Nyt aikuisena kun vierailen siellä landella, niin sama jatkuu, mutta varovaisemmin ja kovin, kovin salaa, sillä enolla on vaimo. Oma mieheni ei vierailuilla käy.

kuuma kesäyö
Tämä tapaus sattui 30 vuotta sitten maalla Lapin eteläosassa . Olin silloin kaksivitonen
nuorimies. Meitä oli kolmen kaverin porukka kun liikuttiin viikonloppuna missä milloinkin.
Silloin päätimme lähteä naapuripitäjän lavatansseihin. Olimme siellä käyneet aikaisemminkin.
Siellä oli kuitenkin vähänlaisesti väkeä , kesälomalaisia pariskuntia. Katsoimme parhaaksi läh-
teä pois sieltä. Kotiin päin oli suunta. Vähän ennen puoltayötä minä jäin autosta. Lähdin kä-
velemään oikopolkua kotiin. Siitä oli noin kilometrin kävelymatka. Minun piti kävellä maan-
tien lähellä olevan talon pihan läpi. Siinä talossa asui leskiemäntä kahden suurin piirtein minun
ikäisen pojan kanssa. Pojilla oli metsäkoneyritys . Huomasin että poikien auto oli poissa.
Kun saavuin pihaan niin emäntä seisoi pihamaalla saunatakissa. Huomasin heti että emäntä
oli nauttinut muutaman oluen saunan jälkeen. Emäntä kertoi olevansa yksin kotona, pojat olivat
lähteneet lomareissulle kun heinät oli saatu latoon. Tiesin sen että emännälle maistuu myös kir-
kas pulloeväs. Minulla oli kossupullo puolillaan.Tarjosin sitä emännälle ja hyvin maistui. Hän
kulautti pullon suulta pitkän ryypyn. Hän kertoi olevansa aittaan nukkumaan menossa. Minä
sanoin että eikö me siirrytä sinne aittaan, mukavampi siellä on tarinoida mitä seisoskella tässä
pihalla. Tosiaan , tehdään niin ja samalla aloimme kävellä aittaa kohti. Hänellä oli tosi viihtyisä
aitta. Oikea vanhan ajan sivusta levitettävä sänkykin. Istahdimme sängyn reunalle , minä tarjo-
sin hänelle pullostani lääkettä. Istuimme siinä lähekkäin, minä likistin emäntää kunnolla ,eikä
hän vastustellut . Saunatakki valahti hänen hartioilta , hän oli aivan alasti vieressäni.Minäkin
silloin pian ilman vaatteita. Samalla olimme molemmat sängyssä peiton alla. Ei siinä kauan
hyväilty toisiamme kun hän tarttui jäykkään kaluuni. Tämän hän haluaa sisään ja heti. Sen
verran hipaisin hänen pillua että tunsin että se oli todella märkä . Perinteisessä lähetyssaarnaja
asennossa sain hänet siememtää. Hyvät oli kyydit , täytyy myöntää. Vielä sinä yönä toinen
kerta, nyt kestikin pitempään. Sitten lähdin kävelemään kotiin. Sovittiin että tulen päivällä ja
tehdään kunnon päiväpano aitassa. Niin myös tapahtui . seminologi

Yhteistyössä