ja onnea uusille...mahtavaa että kesämasut vaan lisääntyy..
On:
taas heräsin just samaan aikaan 6.30...ihan siis varmaan sekunnilleen...blaah..Ja nyt mä oikeestaan heräsin siihen kun mulla oli ihan kauhean kuuma, hiki,koko kroppa oli lämmin...mikäköhän se oli, vieläkin vähän kuumottaa..hmm..=/
Joo-o, ruoka ei maistunu eilen vastaku illalla...pakotin itseeni yhdet leivät ennen töihin menoa, ja töissä söin yhden omenan ja yhden ison porkkanan, ne ei kyllä vieny nälkää pois..
Ärsyttää ku kaikki nesteet kertyy just vyötärön ympärille, mahani on ihan selvästi paisunu...mutta ei sillä oikealla tavalla..joillaki näkyy maha jo rv10...mä en oikein tiedä mihin suuntaan mun kohtu on, jos se on eteenpäin ni saattaa jopa näkyäkkin rv10...mutta kun en tiedä ni.
Nojoo, eilen oli ekaa kertaa pääkipeä, ja olin jo töissä, niin rakas äitini toi sitten mulla panadolia, otin yhden ja heti helpotti...
Eli aika hyvin nyt viel menny, vain ällötystä ettei oo ruoka maistunu, mutta ei onneks ole oksettanu...
Muuten nyt haluan kysyä, Miten teidän seksihalut?????, onko on tai off....mulla ollu ihan kokonaan off sen jälkeen ku plussasin, kun vatsa on sekaisin ja muutenki ällöttää...kai se sit takasin tulee pian... :kieh:
Pikkuselle tarrasukkia sinne ja toivon niin sydämen pohjasta että pikkuinen pysyy matkassa<3
Minä ja pikku santtu rv5+5 :heart: