***Kesävauvasta 2008 haaveilevat***

Alkuperäinen kirjoittaja suikale:
kylli no aatteli jäädä taustalle kun ei pahemmin kertomista ole.. enkä jaksa joka päivä samalla paapatuksella toisia häiritä.. vaikka hyvinhän sen ylikin voi hypätä.. mitäs kyllille kuuluu?

Eihän nyt noin pidä ajatella, että sie muka meitä häiritsisit! Häirihe vaan :D
Ei se minnuu ainakaan häiritse.

Itse kai täällä höpisen ihan turhan päiväisiä välillä.. Mutta kun tänne on mukava tulla kirjoittelee.
 
weiss
Heippati hei!! Täällä mie taas kurkkaan, mitä teille kuuluilee.. Otan osaa RD pappasi pois menosta :'( .. Suikale: Pistipä silmääni tuo suklaa-kokis himo, tuo oli miulla esikoista oottaessa, jotta kovin vahvalta tuo plussaus siun kohilla tuntuu (peukut vaan töröttää, testaa jo.. ku miun peukut väsyy..) Miulla ei kummosempia oireita vielä ole.. onneksi. Välillä etoo, mutta vähäistä on, tosin pissalla saa juosta ja kasvukivut on välistä inhottavia.. Mie puhallan plussaisia tuulia kaikille!!! :whistle: :whistle:
 
weiss kuules ku kävin jo vaklii odottajien puolella et mitä sulle kuulluu kun tänne et oo kertonu mitää.. tuleeko sulle sellasia et jos teet jonku nopeen liikkeen tai venyttelet tms ni tuntuu sellane revähdys alavatsassa mulla on sillon tällön sellast.. juu kyl mä testaan.. pelottaa vaan nega vaik aika vahva tunne ois raskaudest.. oon perhekerhon puolella lukenu ja täälläkin lukenu noista myöhäsistä plussista.. tänään töissä yritin ettii viime viikolla mun ostamaa suklaapatukkaa nukkari aikaan mut en löytäny, työkaverit sen laittanu jonneki mut en tiiä minne :/ meinasin mennä kauppaa ostaa mut väkisin maltoin mieleni :D karkkia syöny ihan liikaa.. nälkäkin tuntuu olevan jatkuvasti.. mä oon nyt jo ihan hullun väsy.. toissa iltana menin puol9 nukkuu ja eilen 9..
 
Sydänkäpynen ja caffee, voi harmi kun ei plussaa vaan testeissä näkynyt *kurja juttu* :hug: ..Mutta uusi yritys taas antaa uudet mahdollisuudet :D , samoin miulle ja kaikille muillekkin keillä sama tilanne, että menkat alkaneet tai ei plussaa ole vielä näkynyt..

Joku kerta se vaan onnistaa useimmilla, toivottavasti aivan jokaisella ken sitä toivookin! :heart: + :heart: ...

Mietin hankkisinko ovistikkuja tai jopa sen digitaalisen, onko sekihn kertakäyttöinen*ei ole mitään hajua em:stä.
Greippimehulasilliset olen aloittanut*voin vakuuttaa erittäin pahaa on* :/ ..mutta juon siltikin lasin pvssä =) ..
Mikäs tekniikka mahtais olla hyvä, ilm joka toinen pv touhuilua, lisää mahdollisuutta vauvautua =) ..mies on kovin suostuvainen ainakin em:ään , töissäkin jo kehunut kun on niin kivvaa *työstäminen* :LOL: ..

Heippati taas ja paljon plussaonnea kaikille!

Suikale, onnea, onnea, sie kyllä plussaat!!! :heart:

:wave:
 
Huopikas
Mä en edes voi juoda greippimehua, kun olen allerginen.

Täällä on viihdytty vällyjen alla sopivasti. Toivottavasti tuottaa tulosta..!

Toivon positiivisia testituloksia itse kullekin.
 
weiss
Suikale: Välillä repäsee ja vatta jotenkin "väsyy", kun on paljon liikkeellä, silloin juimii ja vihlailee enempi.. Enkä mie oo pahemmin tuolla odottajissa kirjoitellu, osittain siksi, että tuntee ihtesä ulkopuoliseksi, mutta sekin tietty johtuu siitä kirjottamattomuudesta (kauhia sana..). On sitä hirviää väsymystä, että menee iltasin tosiaan 9 nukkumaan, mutta lukasemassa oon päivittäin täällä ja tuolla käynny. Neuvolaan en ole vielä soitellu, mutta ensviikolla aattelin. Siulla on nyt niiin paljon myöhässä, että taiat olla pieniin päin, suikkuseni! Sitten kirjottelen useammin, kun saan siut sinne mukaan! Plussahali sinne!!! :heart:
 
Moroo! Täytyypi kysellä että mikäs vaikutus tuolla greippimehulla on? Mä voisin juoda vaikka kuinka paljon tuota foolihappomehua, ihanaa!! Ja arvatkaapa... Ostin tänään sitä lontoonraesuklaata ja vedin koko levyn ihan tosta vaan... Köhöm... :whistle: (vähä nolottaa...)

T:J
 
Greippimehun on todettu vahvistavan limakalvoja, joka puolestaan lisää alkion kiinnittymismahdollisuuksia kohdunseinämään. Monet on huomannu vaikutukset ovislimoista miten paksua se on, tai sitä on paljon, tai molempia! =)
 
Kaa
Mites se nyt menikään; ovulaatio on vuorotellen molemmin puolin? Siis joka toinen kuukausi vasemmasta munasarjasta, joka toinen oikeasta? Tai siis pitäisi mennä. Itselläni kun juilii taas tuota oikeaa puolta (kuten edellisessäkin kierrossa) ja aivan liian aikaisin. Eli nyt on kp 8/31, jos tuhrut lasketaan niin 11/31. Ovis oli viimeksi kp 16 ja oireita oli ennen ovista nelisen päivää. Kierrosta ei tietoakaan, vasta yk 2 pillereiden lopetuksen jälkeen. Eli olisiko tuo kuitenkin ihan "oikeaa" juilimista? =) Hankalaa...

Ja sitten toinen onkelma... tietääkö kukaan mikä tuon Apteekin raskaustestin herkkyys on? Sitä kun ei mainita paketissa eikä pakkausselosteessa, saatikka sitten netissä. Puhutaan vaan "erittäin herkästä" testistä. Tarkoittaako se nyt sitten 25 vai 10 mlU/ml?

Nimim. kyselyikäinen :p
 
Perjantai 14.9.2007

*Esikoisesta Haaveilevat*

Suikale.................kp. 2/26-35....................yk. 5
Tinttara84............kp. 4/16-29....................yk. 55
nea85..................kp. 8/29.........................yk. 4
Mouse..................kp. 8/30-33....................yk. 9
Bumba.................kp. 9/31-62....................yk. 4
Kaa......................kp. 10/31.........................yk. 2
Kylli-täti................kp. 11/27........................yk. 7
Pantalaimon..........kp. 12/??........................yk. 1
Bayan Fare...........kp. 13/32-?....................yk. 9
HenLai.................kp. 15/24-32...................yk. 4
Tikka81................kp. 15/??........................yk. 2
piksu....................kp. 15/29........................yk. 4
Diarmuid..............kp. 20/30-35...................yk.3
Huopikas..............kp. 21/25-??...................yk. 2
Hempukka87........kp. 21/30-??...................yk. 11
Syksyinen haave...kp. 24/??........................yk. 1
rypäle...................kp. 28/34.........................yk. ?
Tähtisilmä79.........kp. 31/36........................yk. 7
Rhino...................kp. 32/27-28...................yk. 3
Möhky...................kp. 33/??........................yk. ?
Sydänkäpynen......kp. 35/30.......................yk. 2
rina82..................kp. 40/??........................yk. 28
wind.....................kp. 47/30-40..................yk. 2
gataa...................kp. 56/(24)31-39............yk. 6
rapu83.................kp. ??/??.........................yk. ?
Julietta.................kp. ??/??.........................yk. ?


* Toista toivovat *

Caffee81...............kp. 2/28-34 .........................yk. 7
Poni06..................kp. 3/28-50...........................yk. 3
miiskamuuska.......kp. 5/34................................yk. 2
Pixie.....................kp. 10/24................................yk. 4
Äityli -84...............kp. 12/31-40..........................yk 13
HooÄs...................kp. 15/??..............................yk. ?
sinuhe..................kp. 17/26-27.........................yk. 3
buffo....................kp. 19/30..............................yk. 9
Ninnurainen..........kp. 20/??...............................yk. 9
Äippä2006............kp. 26/32.............................yk. 2
emilija...................kp. 32/29.............................yk. 2
äippä67.................kp. 36/28-32.......................yk. 8
Vilinäiti..................kp. 37/36.............................yk. 16
balou....................kp. 38/19.............................yk. 1
Venla-05...............kp. 54/30.............................yk. 2
Hilbert..................kp. 54/?...............................yk. 1
Roses are red......kp. ??/??...............................yk. ?


* Kolmatta kaipailevat *

Carla........................kp. 5/25-28........................yk. 4
aurinkoenergiaa.......kp. 5/29.............................yk. 8
Sarbba...................kp. 17/26-30........................yk. 3
Moana....................kp. 24/28-40........................yk. 1
Red Dragon............kp. 26/34.............................yk. 3
jane70...................kp. 66/28..............................yk. 1

* Neljättä toivovat *

pikkumyy42..........kp. 6/29...........................yk. 3
Päppä...................kp. 19/27-30....................yk. 6


*Viidennestä Haaveilevat*

mymmy myy........kp. 29/??............................yk. 3


*Kuudetta kaipaavat*

Lumi-Marja...........kp. 21/28-32....................yk. 17
amati...................kp. 25/23-26....................yk.1

*Hullut*

Pixie.....................kp. 10/24..........................yk. 3
Diarmuid...............kp. 20/30-35.....................yk.4


*Haamuilijat*


* Plussanneet *

Summer81,katrinainen, singa, weiss, äippä86, mouku80..........05/08
 
Sinuhe, mulla on vähän samanlaisia fiiliksiä ku sulla. Vaikka petyn ihan hirveesti joka kerta kun ei tärppää niin silti osa musta huokasee helpotuksesta. Mulla on ihan kauhee morkkis sen takia, koska haluaisin vauvaa ihan hirveesti, enkä ymmärrä miks ajattelen noin... Kamalaa. Mun paras kaveri on psykologi (on muuten pirun kätevää kun on sellanen kaverina) ;) ja se oli sitä mieltä, että jännitän vaan enemmän ku viimeks, koska tiiän mitä on edessä. Alkuraskauden pahoinvoinnit, synnytys ym. Ei ne oo kuitenkaan mitään ihan läpihuutojuttuja. Ja raskaus on niin elämää mullistava iso juttu, että kaikki tunteet on sallittuja!

Kaa: Muistaakseni noi apteekin testit olis kaikki 50 mIU/ml "herkkiä". Korjatkaa joku fiksumpi jos oon ihan väärässä.
 
Mä juon greippimehun aina aamulla "aamulääkkeitten" (vitamiinipillereiden ;) ) kans, se menee siinä vähän kuin huomaamatta. Loput sitte kaadan mahdollisimman nopeaan kurkusta alas. Ei se juodessa niin pahaa ole, mutta se jälkimaku :x

Täälä ei mitään kerrottavaa vielä.. Huomena pitäs alottaa oviksen testailu. Mies täyttää 26v huomenna. :)
 
samoin mie tästä aamusta alkaen juon sen aamusta, eli nyt juotu lasillinen ja maku oli "paha"edelleenkin! =) ..Ei se haittaa.

Miulla rankka työpv tulossa, aion lähteä polkemaan jo ennen kuutta :/ .Kun tämän pvn asiakaspaikat on tehty "varmaan raahaudun pyörän satulassa kotia" :/ ..ihan varmaan väsy olen. Meillä koulutuspv tänään, eli meitä töissäolijoita on vain muutamia =) .

Miulla joka aamu aamiaisena puuro( 4-viljaa), mehulasillinen ja kahvi päälle keksin kera :p , mitäs muilla?..Muita keiden on pakko saada puuroa joka aamu kuin mä? :D

Ihanaa päivää kaikille ja kiitos päivityksestä, tänään aionkin tilailla niitä ovulaatiotestareita, digejä ajattelin =)

Plussatuulahduksia jokaiselle kesävauvelihaaveilijalle!

:heart: +++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
Heippatiheissan! =) , :wave:
 
Huomenta :wave:

:LOL: :LOL: Diarmuid! Kieltämättä meille kävi juurikin samalla lailla, tosin sanamuotoa en muista!
Väsy onneksi täällä hiukka laantunut. En ymmärrä miten pystyin kävelemään pari päivää ihan sumussa ja hermo pinnassa. Onneksi viime yönä nukkumatti heitti kunnon satsin hiekkaa, ei tarvinnu pyöriskellä.
Toivotaan että ukkokin heitii kunnon lastin jyväsiä.. :LOL: :LOL:

Täällä olen pikkuisen pohdiskellut ovulaatioajankohtaa.. Mulla on ollu koko viikon erittääin halukas olo :ashamed: , ja liman laatu vaikuttaisi ok:lta, noo, parhaamme yritämme koko viikon, tai ainakin joka toinen päivä...

mie en tiiä niistä apteekin raskaustesteistä herkkyyttä.

suikale :wave: :wave:
Enpä usko että kukaan on sun juttuihisi kyllästynyt! En minä ainakaan :heart: joko testaat? Heh, ei sun enää ees tarttee, soita vaan suoraan sinne neuvolaan!!! :D
 
täällä ei mitään muutoksia, aamulämpö 36,84, päänsärkyä aina silloin tällöin, väsy, alavatsa nippailua aalloissa, vähä niinku päänsärky...hmm, uskon että menkat alkaa lauantaina, viimeksikin ne alkoivat lauataina ja tasan 6päivää myöhäs, nyt sit sama tilanne...eli kp kertyy 36...huhhu...saas nähdä kui pitkä seuraavasta tulee, joku 42...blaaah...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
täällä ei mitään muutoksia, aamulämpö 36,84, päänsärkyä aina silloin tällöin, väsy, alavatsa nippailua aalloissa, vähä niinku päänsärky...hmm, uskon että menkat alkaa lauantaina, viimeksikin ne alkoivat lauataina ja tasan 6päivää myöhäs, nyt sit sama tilanne...eli kp kertyy 36...huhhu...saas nähdä kui pitkä seuraavasta tulee, joku 42...blaaah...
Kuulostaa niin tutulta nuo oireet. Täällä hiukan sama tilanne, eli menkat neljä päivää myöhässä (jos vertaa normikiertoon), oireita nuiden lisäksi vielä aaltoina tuleva etova olo sekä toista viikkoa jatkuva "krapula".
Pidetään peukut pystyssä kyseessä ei ole kierron pidentyminen vaan pikkuinen salamatkustaja :)
 
Heips! Toivottavasti teillä ei ne menkat ala! Tarkotan että siihen ois sitten hyvä syy, kuten esim se matkustaja siellä masussa! HIH! Oispa ihanaa!!!! :heart:

Mä lähen kyllä nyt ostaa sitä greippimehua!!! Vitamiinipurkki onkin tuolla kaapissa jo. Ja foolihappomehuakin löytyy... Se se vasta hyvää on! Suosittelen. :D

Mulla ois sitten kp 8, jos se km-vuodosta alkaen lasketaan. Aatelitiin pistää toimeks nyt samantein. :D

Mies oli nähny jotain lapsentekounia (vai kerroinko jo?).
Käski mun äsken kattoa netistä onko jotain tietoa missä asennoissa tulis tyttö ja missä poika...??? HEH!
Meillä oli hääyök laitttu saksia ja vasaroita sängyn alle. Saksista tulee tyttö (saksia oli 10 sängyn alla), vasaroista poika (sängyn alla oli pikkuvasara, ja sitten sellanen iha mielettömän kokonen leka) :LOL: :LOL: .
 
kp 1/28-34

Rankkaa on...Jotenkin tuntuu, etten jaksa enää yhtään oviksen kyttäystä enkä sitä kamalaa odottelua, että tuleeko täti vai ei. Ei vieläkään toista vauvaa suotu meille :'( Jo 6 pitkää kuukautta takana tätä yritystä...
 
Pixie, onneks nyt muitakin "tunnevammasia" on tällä palstalla...Sitähän se varmaan pitkälti on toi ahdistuksen kokeminen, et tavallaan pelkää taas sitä raskautta. Viisas kaveri sulla! Mulla ainakin oli raskaus rankkaa, kun joutu luopumaan itsestään..eli ei voinu bodailla verenmaku suussa (sykerajat eikä kai muutenkaan sikiölle hyväks tee liika rehkiminen) ja sit tuo vapaa-ajan käytöksen muuttaminen. Kaikenlisäksi ei saanu syödä maksamakkaraa!!!
 

Yhteistyössä