**Kesävauvasta 2008 Haaveilevat (vol. 2)**

Äh, en mä nyt kyllä mitään raskaana voi olla. En halua jännittää sellasta kun sit sitä taas pettyy... Mies aikoo lähteä esikon kanssa huomenna mummolaan ja minä jään yksin kaupunkiin. Lauantaina shoppaileen ja illalla viihteelle. Jos jotain estettä jälkimmäiselle suunnitelmalle tulee niin on kyllä iloinen yllätys. Tällaselta tuntuu tänään:

"Me tiedämme, että totuus on usein julmaa, ja pohdimme olisiko itsepetos sittenkin lohdullisempaa." -Henri Poincaré-

Tosta ketjun tökkimisestä, niin uus ketju auttaa varmasti kun vanha oli jo niin pitkä. Eli on kannatusta! Nuo lilypien janat, vaikka niin ihania ovatkin, tekevät myös sivuista raskaampia avata. Samoin hymiöt jos niitä käytetään paljon. Mutku ne on niin kivoja... :D
 
Tuli sitten mitattua lämmöt kun kaikki niitä täällä tuntuu mittaavan. 36,9 oli tulos. Mulla on ihan omituinen ala vatsa ollu jo muutaman päivän en ees osa tunnetta selittää. Mulla muista raskauksista ei ole tälläistä tunnetta ollut. niissä olen vain odottanut ja todennut että tätiä ei tule ja testannut. Mutta nyt on niinkuin kipristelisi ihan koko ajan tai jotain sillaista.



Ennen en kyllä niin kauheasti itseäni edes tarkkaillut mutta nyt kun lueskelee tätä palstaa niin jotenkin on itsekkin alkanut seuraamaan omaa kroppaansa. :LOL:

Koodi:
[url=http://lilypie.com][img]http://tt.lilypie.com/05EOp3/.png[/img][/url]
Red Dragon: eli noita tietoja vois varmaan päivittää mullakin eli 28/35 yk1 ja sairaala tulee olemaan SAS
 
Sydänkäpynen Sitä samaa olen tässä katsellut että samoilla päivillä melkein kuljetaan et jossain vaiheessa yhdessä jännitetään testin tulosta. Joka toivottavasti molemmilla on plussa.

Ja tunne vatsassa on tosi omituinen
 
Red Drogon kun päivittelet niin korjaatko mulle kp 4. =)

).( Täti vuolaasti kylässä. Hyvä niin ,ei jää mitään epäilystä. Yllättävän koville on ottanut. Tämän kierron vielä seuraan ja sitten marssin gynelle, kun ensin kierrot venyy ja sitten ,kun tulee normi kierto niin luteaalivaihe vaivaiset 9 pv :headwall: .

Valtava plussapuhuri kaikille+++++++++++++ :heart: :heart:
 
kiva red ku aukasit uuden ketjun.. tosiaan tökki pahasti tuo edellinen..

onpas ollu hiljasta täällä pari päivää... onkohan kaikilla "tylsät päivät" menossa... itsellä ainaki on.. viikonloppuna pitää varmaan vähä peittoa heiluttaa pitkästä aikaa.. täti lähti ja alotetaan uusi kierto innolla.. tosin tässä kierrossa en ota mitään paineita enkä tutkiskele nipukkaa enkä etsi itsestäni raskausoireita.. enkä testaa ennen ku sit jos joskus on menkat myöhässä.. ukkoku meni piilottamaan ne testitki niin eipä kyl oo ees onneks millä testata..

tsemppiä paljon muille!!!! :heart:
 
Sydänkäpynen: mulla on aina ollut aika tarkka kierto eikä pillereiden jättäminen ole koskaan oikein vaikuttanut kierron pituuteen ehkä viikon verran. Ovis mulla oli viime viikolla ja su tulee 10päivää siitä. Tekisi mieli kokeilla sillon vaikka kyllä se varmasti sitä negaa näyttää. Jostain syystä olen nyt paljon malttamattomampi kuin edellisillä kerroilla. Jotenkin vaan haluaisin oman käärön pian syliini. Siitä on kohta 6 v aikaa kun olen omaa pientä pidellyt sylissä.

Toivotaan kuitenkin kaikille oikein Plussa tuulta vaikka ulkona alkaa mennä pakkasen puolelle!!
 
ok, ainahan kyllä toivoo että olis raskaana, ja uskon että joka kerta enemmän ja enemmän toivoo sitä plussa...
Mulla kierrot luomumenkoista menee näin, kp24, seur, +6, ja nyt viime kierto +5...eli nyt tietysti oletan että menee ainaki +5, mutta mahtavaa olis jos ei menis...u never know..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poni06:
Red Drogon kun päivittelet niin korjaatko mulle kp 4. =)

).( Täti vuolaasti kylässä. Hyvä niin ,ei jää mitään epäilystä. Yllättävän koville on ottanut. Tämän kierron vielä seuraan ja sitten marssin gynelle, kun ensin kierrot venyy ja sitten ,kun tulee normi kierto niin luteaalivaihe vaivaiset 9 pv :headwall: .

Valtava plussapuhuri kaikille+++++++++++++ :heart: :heart:
Päivitetty :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sirpula:
Red Dragon, lisäsitkö mut jo listoille? ...mä en nimittäin ainakaan löytänyt nimeäni tuosta perjantain päivityksestä.
Etkös sie haaveile esikoisesta? Vai ymmärsinkö edellisestä pinosta väärin :ashamed: ?

Kolmanneksi alimpana olet ensimmäisestä haaveilevat
 
Kiitos uuden sivun avaamisesta Red Dragon! :flower:
Täällä kaikki hyvin...ihanaa perjantai päivää kaikille ja testaaville paljon plussia sekä ovis- että raskaustesteihin! :flower: ++ :flower:


Heippahei ja hellät tunteet kaikille!

:heart: -pikkumyy- :wave:
 

Yhteistyössä