Kesästä 07 yrittäneet

Kävin tänään siellä äippäneuvolassa viemässä aamupisut ja niinhän se testi näytti negaa sielläkin. Labraan pääsin siitä heti ja sen tulos selviää maanantaina. Tiistaina onkin sitten se naistelääkäri, että siellä sitten viimeistään pitäis jotain selvitä. Saan ainakin mielenrauhaa jos en muuta.

En sitte tiiä noista yrityskerroista. Elokuussa lopetin pillerit, eli ekat menkat tuli sitten syyskuussa ja nyt on viimeks täti käyny maaliskuun alussa. Ja noi mun laskemat päivät on siitä, kun täti lähti. Eli jos lasketaan menkkojen alkamisesta, ni ne on sit 57.
 
Merlin: Hyvä että hommat etenee että saa jotain selvyyttä asiaan. Noista mekrinnöistä vielä että eikös ne siitä menkkojen alusta yleensä lasketa eli jos muutan sulle tuon kiertopäivä 57 ja laitan sit tuohon yrityskiertojen kohdalle vaikka että koska on yritys alkanut (eli elokuussa siis).

Jouskari hyvä että sulla on peukut sojollaan kun sulla kerran on noita selvännäkijän kykyjäkin niin jos se povais sitten mullekin tärppionnea :D
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 57/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 53/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 51/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 36/27......................yk 6.........1.toiveissa
Andala....................kp 32/31-41.................yk11........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 28/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 27/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 25/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 21/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 14/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 10/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 9/29-33...................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 9/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 2/24-28.................yk 12..........1.toiveissa
HenLai....................kp 1/20-33.................yk 12.......1.Toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 59/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 55/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 53/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 38/27......................yk 6.........1.toiveissa
Andala....................kp 34/31-41.................yk11........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 30/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 29/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 27/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 23/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 16/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 12/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 11/29-33................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 11/27-30................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 4/24-28.................yk 12..........1.toiveissa
HenLai....................kp 3/20-33.................yk 12..........1.Toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
Kovin on hiljaista täällä metin pinossa :eek:

Itse olen täällä kärvistellyt kun ne testitulokset (joissa piti mennä viikko) eivät ole vieläkään tulleet. Huomenna seuraavat verikokeet ja ajattelin kysellä siellä samalla niiden edellisten testien perään. Ärsyttää niin kun olen jo tutkinut valmiiksi netistä mikä arvon pitäisi olla että olen varmasti ovuloinut ja sitten se ei piruvie tule se lappu. No, ei auta kun odottaa... toivottavasti huomenna sitten...


 
:'( nyt se kulti sit lähti reissutöihin...seukin kerran nähään vasta kahenvkon päästä |O ovista koitin tikuilla metästellä mut eipä ole näkyny tietty löytyy joskus sillä välin ku olen yksinäni täällä eikä sinne monen saan kilsan päähän niin vain lähetä sit ku viivat pärähtää... :'( mut toivottavasti se olis nyt huomenna tai sitä sukkina päivänä niin olis vielä mahiksi saaha se tammivaava... :whistle:
 
tiger75
Hei kaikki!

Vieläkö mahtuu mukaan yksi esikoisesta haaveileva =) ? Olen vähän harvemmin täällä pinoja lueskeleva tyyppi ja tuo esikoisesta haaveilevien pino menee niin hurjaa vauhtia, ettei harvoin käyvä ehdi pysyä kärryillä... Lisäksi tää pino tuntuu aika sopivalta tuon teeman pohjalta. Faktat ovat tässä: kp 19/27-29 ja yk 10. Viime heinäkuussa jätettiin pillerit pois, mutta menty hyvin "tulee jos on tullakseen" periaatteella. Ensimmäisillä kierroilla ei ollut tuo ihmisen biologia kauheen tarkasti ajatuksissa kiertopäivineen yms. Tässä sitten tätien tiuhojen vierailujen yhteydessä on saanut vertaistukea ja "valaistumisen" hetkieäkin keskustelupalstoja lueskellessa :LOL: Hyppään siis mukaan, nyt lukemaan teidän juttuja, mullakin mies lähti työmatkalla ja ulkona sataa&ukkostaa, joten juoksulenkki taitaa jäädä..
 
tiger75 : tervetuloa mukaan joukkoon!! :wave:

mulla tuo miekkonen on vaan reissussa koko heela kesän,kotona kyl käypii aina sillon tällön viikonlopun mut muuten on elokuun loppuun asti pois... :ashamed: :'(
 
tiger75
jep, se on kyllä ihan epistä! muuten "työperäisen" yksinolemisen ymmärtää & jälleennäkeminen on aina yhtä ihanaa :heart: mut tää vauvansaanti kun tarvii just eikä melkein oikean ajankohdan... blaah! meillä taas tuntuu välillä, että ei vaan jaksa touhuilla tarpeeksi (mikä on tarpeeksi?), työ haastavaa molemmilla, pitkät päivät - vaikka mies ois kotonakin, niin ei arki-iltoina vaan jaksa... vaikuttaisko tähän tää ikäkin :LOL: ? ei vanha jaksa kun ajatuksissa... sitten taas miettii, ettei stressais sitä miekkostaan liikaa näillä vauvajutuilla, tyyliin "nyt on pakko, jos vauva halutaan", tosi romanttista...
 
niin pakko se on mennä sinne missä töitä on jos meinaa talven selvitä...mies ku on vielä opiskelija niin kesän olis muuten pennitön...
toivon vaan et se ovis olis nyt huomenna tai korkeintaan ylihuomenna...ensvkonloppu olis vielä parempi ku just tuli viesti et tulee sittenki sillon käymään kotona!! :heart:
 
Tervetuloa pinoilemaan Tiger75! :flower:

Täällä taitaa piinaviikko olla käynnistymässä, jos oviksen bongasin oikein, niin tädin pitäisi alkaa keskiviikkona. Tietty aina paranee jos ei ala, mutta nega on jo tältä aamulta testattuna. Mutta toivoa tietysti elätellään siitä huolimatta...

Aika monella muuten tässä pinossa kierto hulvahtanut ihan omiin sfääreihinsä ja huimiin pituuksiin. Onkohan se tuo aurinko joka pistää hormonitoiminnan ihan uusiksi?
 
tiger75
iltamoi :wave:
mies siis lähti työreissulle ja minä olen viettänyt illan koneella... addikti silloin, kun tähän istun... olen opiskellut "valtavasti" asioita, tutkaillut esim. hedelmallisyys.fi-sivustoa ja nyt pyörii tietoa päässä ihan väsymykseksi saakka. Positiivista oli kumminkin taas nuo lohdulliset prosentit, 90 % pareista raskautuu ensimmäisen vuoden aikana... Auringonpaistetta meille kaikille, vietetään kesä lunkisti ilman sen ihmeellisempiä miettimättä ja plussia alkaa ropista... +++++ :whistle: :whistle:
jos syksy ei jostain kumman syystä sitä masua saa oikeasta syystä pyöristymään, niin sitten tämä tyttökin lähtee lääkärin pakeille. näin on jutskattu miehenkin kanssa. Ihanaa alkavaa toukokuun viikkoa kanssasisaret, ensi vuonna vietetään sitten kunnolla äitien päivää :heart:
 
Gilmore: Mulla on melkein sama tilanne, eli menkkoja odottelen alkavaksi tiistaina tai keskiviikkona, ja tänä aamuna oli pakko testata se nega, että sais edes hetkeksi ajatukset muualle. Mitään oireita ei edelleenkään ole, ja ajoituskin siis taisi mennä pieleen, niin että nyt todella toivon, että alkais vaan nopeasti se uusi yrityskierto. Sinulle ja kaikille muille toivon kuitenkin parempaa onnea jo tähän kiertoon. Minä plussaan sitten reilun kuukauden päästä =)
 
Tervetuloa mukaan Tiger! :wave: Joo täällä ei voi välttyä kuulemasta kaikkia teorioita ja faktoja raskautumiseen. Itsekin olin kyllä aivan untuvikko ennen kuin palstailun aloitin :D

).( Kävin äskön prolaktiini kokeessa ja nyt odotellaan niitä tuloksia. Progesteroni tuloksia kun ei ollut vieläkään tullut, niin tuossa soitin sinne ja kyselin missä viipyvät. Tulokset ovat kuulemma vasta tänään lähteneet postiin, mutta kertoi puhelimessa että arvo on ollut 53. Eli sehän meinaa että olen ovuloinut. Ainakin oman nettitohtoriuteni mukaan. Ei ne ovis tikut tosiaan totuutta kerro sillä siinä kierrossahan en saanut ollenkaan selkeää plussa viivaa (vaikka siis yleensä olenkin saanut).

Mulmul: Toivotaan että ovis oli jo ja se ei vaan tällä kertaa näkynyt tikussa. Tuo kesäleskeys pistää kyllä lisähaastetta touhuun. Toivottavasti nyt nappaisi!

Andala ja Gilmore: toivotaan että se nega sieltä vielä plussaantuisi :hug:
 
tiger75 tervehdys :wave: tervetuloa mukaan...
Veena tuohan oli hyvä uutinen! Hyvä, hyvä :D
Täällä on hiljaiseloa, nännit vähän kipeänä ei muuta, mutta pms oireita on, koska tässä kierrossa ei tuo meidän lemmiskely osunut oikeaan aikaa ja muutenkin oli aika hiljaista koko kk :kieh: Perjantaina pitäis mensut tulla... noh toisaalta ihan hyvillä fiilareilla olen :whistle:
 
Hui kauhistus täällä tuli tänään testiin haileaa toista viivaa! :eek: Ihan oon pihalla, et onko siinä kaksi vai puolitoista vai miten. :l myös kontrolliviiva aikas haalea mut selvempi silti.
No varaan lääkärilleni ajan ja sit ollaan viisaampia. :|
 

Yhteistyössä