Kesästä 07 yrittäneet

Aurinkoiset sunnuntai huomenet B) Juu kyllä tämä mun kierto meni ihan plörinäksi. :headwall: Eilen oli varmaan ovis tai sitten perjantaina ja mies tuli eilen kottin, mutta kaverin kanssa joka jäi yöksi, joten ei ollut mahkuja lempiä. Tänään taitaa olla kyl myöhästä :| Noh pääseepähän kaverin polttareita kunnolla juhlimaan.... Ens kierrolla sitten yritetään tsempata tai noh nyt alkaa tjottailu mulla eli en halua laskea milloin ovis on..

Pigletille ja Merlinille b :D d
 
Huh, täällä on vihdoin ja viimein ovis bongattu, kp 43, ihan törkeän myöhään. Nyt siis menossa kp 49. Ikinä ei ole näin pitkälle venähtänyt oviksen kanssa, vaikka kieltämättä vähän pitkän puoleinen kierto on aina ollutkin (31-35). Minkähänlaiset mahdolliset noin myöhäisestä oviksesta on enää mitään tulosta saada aikaiseksi? Hyödynnettyä tuli, mutta liekkö liian vanha ja raihnainen munasolu tuossa vaiheessa....

Voikos Pigletilläkin olla mahdollista että ovis olisi ollut myöhässä? Seurailitko lämpöjä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Merlin: Ihanaa kuulla että teille on silti tullut lapsi ilman mitään hoitoja! Antaa itsellekin toivoa. Tulehan kertomaan miten kävi testauksessa. Pidetään peukkuja!!

Joo, lapsukainen tuli ilman mitään hoitoja. Ite lopetin tupakan polton siinä paria kuukautta ennen plussaa. En tiiä oliko se sitten se ratkaseva siirto. Nyt ollaan ilman savuja oltu heinäkuusta saakka.

Ja ikävä kyllä se testi näytti negaa. Varasin ajan naistenlääkärille ens viikolle. Saas nähdä mitä se sanoo ja jos vaikka menkat alkais sitä ennen. Niinhän siinä yleensä käy, kun tekee jotain sellaisia suunnitelmia, ettei niitä kaipaa, niin varmasti alkaa. Mut on tää kyllä jotain outoa meikäläisellekki. Kierto on tosiaan ollu aikasemminkin heittelehtivä, mut nyt likistellään jo 50. päivää kierrossa. Ei ymmärrä. :eek:
 
Jaahas, tänään on menossa taas sellainen päivä että ahistaa ihan pirusti. Johtuu kyllä siitäkin että on ollut työpäivä täynnä vastoinkäymisiä. No, toivottavasti huomenna on jo parempi päivä. On se kumma miten nää mielialat heittelee välillä on todella luottavaisin mielin että kyllä se sieltä tulee, ja toisessa; hetkessä pessimistin perikuva :D

Oli kyllä aika rankka viikonloppu. Miehen kanssa puhdistettiin vähän ilmaa tän lapsettomuusasian ympäriltä. Kummaltakin purkautui kyllä taustalta kaikenlaista. Välillä tuntuu että mies on se joka ottaa tämän lapsettomuuden meistä rankemmin. No siihen olen tyytyväinen että lopultakin saatiin asiat puhuttua ja sen puolesta on nyt tosi hyvä mieli. Mutta olisi se vaan niin paljon helpompaa jos saisi sen plussan eikä tarvitsisi lähteä mihinkään tutkimuksiin ja hoitoihin.

Noniin, nyt yritän taas saada itseni vähän positiivisemmalle tuulelle *vääntää väkinäistä hymyä naamalleen* ja lopetan mörköilyn =) Kohta onneksi pääsee töistä kotiin!!!
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 49/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 47/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Merlin731................kp46/26-34.................................2. toiveissa
Piglet......................kp 32/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 29/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 25/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 24/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 23/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 21/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 17/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 10/26........................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 6/31-34...................yk 8...........1.toiveissa
Joppu......................kp 5/29-33...................yk11..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 5/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9


 
Lämmöt on kolmatta viikkoa ollut 36.8-37.2. Eilen illalla luulin jo että täti vihdoin löysi perille, kun tuli armoton puristava kipu alamasulle ja selkään. Eikä mitä ei näy tätiä edelleenkään.
Oikeaa rintaa aristaa, kun turvavyö hankaa siihen. Työkaveri antoi toivoa että odottelisin vielä parisen viikkoa ja sitten tk:hon lekurille ja verikokeeseen. Kaipa hän jotain neljän lapsen äitinä tietää. Näkee sitten, mä täällä edelleen odottelen sitä tätiä en kovasti sitten pety ja putoa korkealta.
 
Moikka.

Veena: :hug: täälläkin on ihan hirvee työpäivä takana... Nauroinkin töissä, että jos olisin herkästi itkevää sorttia niin olisin jo revennyt.. :D Nyt jo hymyilyttää. Vähän.

On: Ovis on kai just nyt menossa, eilen kyllä viimeksi (kolmesti :) ) laitettiin pikkusia liikkeelle.. :)Toivottavasti tepsii, nyt ei jaksa kumpikaan hötkyillä (mies nukkuu ja mäkin kohta)

Ei mun päässä oikein taida liikkua mitään. :D

Öitä. :wave:
 
Arabel: Kolmesti!!!! No, ei ihme jos ei päässä sellasen jälkeen liikukaan enää mitään :LOL: Ainakin voi sanoa että ovis on todella hyödynnetty :D

Piglet: Mitenkäs bongasitko oviksen jossain vaiheessa kiertoa? Mietin vaan että jos ovis on tullut normaalia myöhemmin niin silloinhan kp:t venyy ja voisi olla että testi ei vielä näytä mitään.

).( Hirvee työstressi päällä, voi sitä hetkeä kun joskus saisi jäädä äitiyslomalla. Se olisi niin ihanaa. Oireita en ole pahemmin bongannut; rinnat on kipeät ja on menkkamainen olo vatsassa eli ihan tyypillinen tädistely fiilis. Luulen että kurvaa paikalle huomenna tai torstaina. Mietin josko pitäisi kuitenkin varuiksi tehdä huomen aamuna testi että voi sitten juhlistaa vappua ihan huoletta. Inhottaa vaan aina tuijottaa sitä nega testia. Siinä tulee niin toivoton fillis. oho, tästä tulikin taas avautuminen :D Päivän jatkoja kaikille!
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 50/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 48/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Merlin731................kp47/26-34.................................2. toiveissa
Piglet......................kp 33/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 30/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Veena.....................kp 26/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 25/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 24/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 22/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 18/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 11/26........................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 7/31-34...................yk 8...........1.toiveissa
Joppu......................kp 6/29-33...................yk11..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 6/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9
 
Veena Olin kyl pongaavani sen oviksen, mut en vaan muista mikä kp se oli. Nyt on tasan viikon menkat myöhässä. Alamasua kramppailee välillä tai muuten sattuu ja alaselkä tulee nopeasti kipeäks. Sitten masua turvottaa ja housut kiristää. Silti putoaa.
 
Iltaa!

Voi Piglet, kunpa se olisikin plussa!! :heart: *peukut pystyssä*

Ja samoin Veenalle pidellään myös peukkuja! Olis niin ihanaa että plussaisit, saisin mäkin vähän toivoa tän yrittämisen keskelle.. :)

On:tänään vihlas mahaa sillai, et en tiedä olisko se sit ovis vai joko se meni.. no, mies joutu lähtee töihin ja mä just tulin, joten ihan sama. Ennen huomista ei asialle mitään voida, joten turhaa miettiä =) Meil oli tällanen vuoronvaihto, meikä tuli nukkumaan ja mies lähti hommiin.. Onneksi näitä on nykysin harvoin!

Hih. Mä luulen et mulla on töissä ihailija =) Ei siinä, ihana kundi (tai siis mies) kaikenkaikkiaan (tosin mulla jo mies ja hänkin naimisissa) mutta oon jo kauan ihmetelly et miks se kohtelee mua oudosti. Tänään joku sit sano mulle et se olis ihanstunu. Voi että, söpöä. =) ..ja imartelevaa, pakko sanoa.. :D
 
Olipa mielenkiintoista lukea kohtalotovereiden tarinoita. Meillä on yritystä takana suunnilleen vuosi, ja nyt on menossa 11. yrityskierto. Tässä kierrossa ei taida plussaa tulla, koska oireita ei ole vielä minkäänlaisia ja ajoitus taisi mennä ovulaatiotestien takia vähän pieleen. Nyt on siis menossa kp 29/31-41, ja tässä kierrossa kokeilin ensimmäistä kertaa ovistestejä. Sain testeihin päivä päivältä vahvistuvan viivan, mutta kertaakaan testiviiva ei ollut kontrolliviivan vahvuinen. Oviskivut tunsin kuitenkin testihuippua seuraavana päivänä, ja yritys ajoittui vasta tuohon kipuilupäivään.

Säikähdin ensin, etten ovuloi juuri koskaan tai ollenkaan, mutta netistä luin sitten, että muillakin on ollut vastaavia huonoja kokemuksia ovistesteistä (= testi ei näytä mitään ja silti on tultu raskaaksi). Välillä meinaa kyllä toivo mennä, kun tuntuu niiiiin pitkältä tämä odotus.

Plussaonnea kovasti kaikille!
 
Ja negahan se taas oli kuten aina. Herkällä testattu niin että ei jäänyt mitään arvailujen varaan. Eli eiköhän se täti tule tänään tai huomenna viimeistään. Harmittaa taas. Mutta pakko se oli testata kun jos se olisikin ollut plussa niin ei sitä uskaltanut ottaa vapun kunniaksi alkomahoolia. Miksi siihen ei voi koskaan ilmestya kahta viivaa vaikka kuin kovaa toivoisi???

Andala: Tervetuloa mukaan! :wave: Itse taas olen bongannut tikuilla oviksen kaikissa muissa kierroissa paitsi yhdessä ennen joulua ja tässä kierrossa (kun käytiin vielä gynelläkin eli olisi ollut ihan hyvä bongata se). Mutta ei sitä tulosta siltikään tule... Ja tosiaan onhan monet plussanneet ilman että ovat ovisplussaa saaneet. Mullekin pitäisi tulla tänään verikoe tulokset joista näkee tapahtuiko se ovis vai ei.

Arabel: Ihailija hih! Ihan hauskaa (kunhan pysyy ruodussaan). Mutta on se kuitenkin piristävä huomata että on vielä "vetovoimaa" jos on pitkään ollut yhdessä miehensä kanssa. Hivelee itsetuntoa mukavasti :)
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 51/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 49/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Merlin731................kp48/26-34.................................2. toiveissa
Piglet......................kp 34/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 31/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Andala....................kp 30/31-41.................yk11........1.toiveissa
Veena.....................kp 27/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 26/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 25/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 23/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
[]Jouskari-82.............kp 19/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 12/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 8/31-34...................yk 8...........1.toiveissa
Joppu......................kp 7/29-33...................yk11..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 7/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9


Tämä on sitten viimeinen vappu jonka vietämme ilman lapsia! Railakasta waputusta kaikille!!![color]
 
Andala tervetuloa! :wave: tuosta oviksesta, niin juuri juttelin ystäväni kanssa ja hän oli lemmiskellyt juuri kipuilupäivänä ja plussahan sille oli sitten tullut testiin. Ja eikös ovistesti ilmoita ennen aikasesti oviksen olevan päällä, niin eikös teille sitten tuo pupuilu ajoittunut oikein?! En ole itse koskaan tikuttanut ovista, mutta näin olen käsittänyt... Tsemppiä teille! :hug:

Veena :hug: voi pirskatti, noh ei muuta kuin vappua juhlimaan railakkaasti :p

Hauskaa vappua kaikille!! :D
 
Jouskari-82: Luin jostain, että raskautuminen on todennäköisintä, jos puuhailu ajoittuu ennen ovista, niin että simpat ovat sitten jo valmiina odottelemassa. Siittiöiden täytyy kuulemma käydä läpi joku seitsemän tunnin mittainen prosessi, jossa niiden pinta muuttuu tai jotain, ja vasta sen jälkeen ne pystyy hedelmöittämään munasolun. Kyllä kun noita raskaaksi tulemisen edellytyksiä sun muita lukee, niin tuntuu, että miten ihmeessä joku voi ylipäätään tulla raskaaksi. Niin monessa kohtaa voi mennä joku hölmö pikkujuttu pieleen.

Mutta niin kuin Veena sanoi, hauskaa viimeistä lapsetonta vappua kaikille!
 
Juupa juupa!! Oikein hauskaa vappua kaikille!!!

Meillä ei vieläkään tätiä näkyvissä. Toisaalta toivon, et pysyis kauankin pois (kunhan syy on se mitä toivotaan) mut toisaalta, kun testitkin on näyttäneet negaa, niin toivoisin sitä saapuvaksi nopsaankin. Perjantaina meen kiikuttaa äitiysneuvolaan aamupisut purkissa ja jos se näyttää vieläkin negaa, niin saan lähetteen labraan verikokeelle. Tänään on muuten sitten menossa jo 51. kp. Elokuun puolessa välissä jätin pillerit pois, joten onkohan tää sit 9. yrityskuukaus.

Vatsaa kipristelee menkkamaisesti harvase päivä ja turvoksissakin masu on. Selkä tulee kipeeks töissä tosi herkästi ja nälkä on alituiseen. Tai sit tää kaikki on vaan luulotautia. Sitä kuvittelee kaikenlaista nyt, kun tilanne on mikä on.
 
Vappu 1.5.2008

:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Gilmore...................kp 52/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 50/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Merlin731................kp 49/26-34.................................2. toiveissa
Piglet......................kp 35/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 32/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Andala....................kp 31/31-41.................yk11........1.toiveissa
Veena.....................kp 28/24-28.................yk 11.......1.toiveissa
Miranda-81.............kp 27/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 26/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 24/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 20/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 13/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 9/31-34...................yk 8...........1.toiveissa
Joppu......................kp 8/29-33...................yk11..........1.toiveissa
Mulmul....................kp 8/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa


:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9

 
Kiitos Jouskari =) On se kumma että vaikka tän on kokenut jo 12 kertaa (vaikka ensimmäinen ei ollut ns. varsinainen yk) niin aina se on näin vaikeaa..

Soittelin tuossa meille noita tutkimus aikoja, itselleni varasin verikoeajan siihen prolaktiiniin ja miehelle simppatestiin. Se jäi vaan harmittamaan että se aukiolotutkimus siirtyy sitten ensi kiertoon. Nimittäin simppatestin tuloksissa menee 2 vk ja aukiolotutkimus pitäisi tehdä kp10-12 ja sinne se lääkäri sanoi että pitäisi ottaa kaikki tulokset mukaan. Eli kai se ajatus on että samalla kerralla käydään kaikki läpi niin päästään edukkaammin..

Niin ja pakko vielä mainita että meillä ei ole ketään muuta töissä kuin minä. Eli motivaatio siis korkeella yksinään puurtaa täällä :D
 
Veena, :hug: :hug: :hug: Tiedän niin hyvin ton tunteen :hug: :hug: :hug:
Koita jaksaa :heart:

Itse olen ollut vähän täällä taka-alalla, käyn kyllä lukee teidän juttuja =)
Muutenkin ottanut tän kierron lunkisti. Tosta huomasin omat kiertopäivätki, ku en oo niitäkään miettinyt, et millä päivillä mennään :D Tää on ihan kivaa :saint:
Lämpöjäkään en oo mitannu joka päivä, mut sillon millon oon mittaillu, ne on ollu 36,9-37,1, et kohollahan ne. Mut nyt ei stressiä :saint: :heart:
Varmaan siksikin, ku viimex tipuin KORKEELTA ja KOVAA :ashamed:

Juu, ja tervetuloa uusille :flower: :wave:
 
:heart: Haikaraa pyydystämässä :heart:

Merlin731................kp 57/26-34...............08/07.......2. toiveissa
Gilmore...................kp 53/31-35................yk 7.........1.toiveissa
Miuliini85.................kp 51/29-36................yk 9.........1.toiveissa
Piglet......................kp 36/27......................yk 6.........1.toiveissa
HenLai....................kp 33/24-33.................yk 11.......1.Toiveissa
Andala....................kp 32/31-41.................yk11........1.toiveissa
Miranda-81.............kp 28/28-32.................yk 9..........2.toiveissa
Toiveilija82.............kp 27/34-42.................yk 9..........1.toiveissa
Tikka81...................kp 25/29-38.................yk 9..........1.toiveissa
Jouskari-82.............kp 21/28......................yk 8..........1.toiveissa
Arabel.....................kp 14/26......................yk 12........1.toiveissa
Nanniina.................kp 10/31-34.................yk 8..........1.toiveissa
Joppu......................kp 9/29-33...................yk11.........1.toiveissa
Mulmul....................kp 9/27-30...................yk 9..........1.toiveissa
Veena.....................kp 2/24-28.................yk 12..........1.toiveissa
Lilla My........................................................yk 12........1.toiveissa

:flower: Plussanneet :flower:
Juli.................yk9

Merlin: Muutin nuo kp:t, toivottavasti meni oikein. Tarkoititko että sulla on menossa 9 yrityskierto? Varmaannii, niin laitoin sulle yk 9

Toiveilija: Kiitos tuesta =) Sullahan on hienostu sujunut tuo tjottailu meininki. Tekee varmaan oikein hyvää. Toivotaan että nyt se nappaisi!!! Mä en pystyisi, kun kokoajan tarkkailee mikä kp milloinkin :(
 

Yhteistyössä