Nöyh, eikä musta onneks semmosta saakkaan. ikinä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26639244:en, etkä onneks ollu :xmas:
Kivat hiukset, itsekin haluaisin samantyyliset.Aijaa.com - 10488176
Kasvottomuuden neitsyys menee. Anteeksi, on ihan pakko särkeä teiltä se illuusio mitä tulee mielikuviin ulkonäöstä versus se, mitä musta ajatellaan puheiden perusteella
Mulla on atooppinen iho, ja aknekin vielä yrittää puskea läpi vaikka vuosia sitä oon yrittäny hillitä. Se siitä kuulaudesta! Mut ihonhoitovinkit kelpaa tännekinKaikilla on niin ihanan hehkeät ja kuulaat ihot, mä näytän jo ihan kurttuselta ja harmaalta vaikka en vanhakaan vielä ole Noniin, ihonhoitovinkkejä kiitos =)
Oi, minun mielestäni tämän ketjun kaunein :heart:
Minä en jaksa kelata ketjua nähdäkseni onko ketjun kaunein.Oi, minun mielestäni tämän ketjun kaunein :heart:
Aito hymy, ei ylipakkeloitu, ei photoshopattu -olet aidosti todella kaunis ja hurmaava!!! =)
Makuja lienee yhtä monia kuin on katsojiakin, siksikin tarkensin että minun mielestäni kauneinMinä en jaksa kelata ketjua nähdäkseni onko ketjun kaunein.
Voi kiitos, myöntää täytyy että viestis piristi muuten aika ankeaa päivää Samoin kun Mummeliisankin viesti.Oi, minun mielestäni tämän ketjun kaunein :heart:
Aito hymy, ei ylipakkeloitu, ei photoshopattu -olet aidosti todella kaunis ja hurmaava!!! =)
Kiitos itsellesi tuosta iloisesta kuvastaVoi kiitos, myöntää täytyy että viestis piristi muuten aika ankeaa päivää Samoin kun Mummeliisankin viesti.
Oikein nätti[/URL][/IMG]
En. Oletko sinä? Ja kysymys oli että onkohan vartooja lesbo??Oletko sinä?
Ehkä vähänhukkapiru näyttää ihan phoebsilta :>
No saa sitä vähän omalla kustannuksellaan pelleillä Kunhan hassuttelin..Höpöhöpö näytät...
toki tokiNo saa sitä vähän omalla kustannuksellaan pelleillä Kunhan hassuttelin..