Täällä on nyt sitten "lyöty lukkoon",et kesän jälkeen alkaa yritys!!
Oon niinku niiiiiin happy!!!!!!!On vaan vähäsen sama vika ku sulla
missLuupää,ei malttas millään oottaa!! :headwall: Miusta ois kans niin ihana ku joku ystävä ois samaan aikaan raskaana,mut se ei taija onnistuu täällä... :| Isosisko kyllä kuumeilee kovasti ja ovatkin jo tosi pitkään yrittäneet mut heilläpä taitaakin tärpätä lähikuukausina kun varmaan istutetaan alkio kun siskolla ikääkin jo 36,eikä oikeen luomuna tuu,en tiiä kyl onko ensi viel jotai pistoshoitojantms...Mut siskoki asuu espoossa jote vaik heil tärppäiski vähä myöhemmi ja meil heti ni välimatka on inhan pitkä :kieh:
Mut no,onneks meillä on sit täällä toisemme
Voi vitsi,ootanki jo niin kovin aikaa kun päästään toistemme puolesta sit jännäilemään et kuka meistä plussaa ekana!!
Mie varmaan kesäksi meen takas tuonne edelliseen työpaikkaan,keväällä alkas vuorotteluvapaa sijaisuus.oon siis täl hetkel työtön ja päiväni kulutan vauvapalstoilla
:ashamed: Se ois varmaan n.vuoden pesti mut hah,enpä uhallanikaan kerro vauva suunnitelmistani mitään!! :kieh: Katkasivat kivasti nääs määräaikasen viimeks ku olin ollu puoltoistavuotta töis,ja vauvan menetyksen jälkeen olin jonku verra sairaslomilla ku palasin aika nopeesti töihin...Polttivat siinä sit kesälomat ja nyt ottasivat takas :kieh: Hih,oikein toivosin raskautuvani sit äkkiä,kun niil on aika tiukat säädökset sen suhteen katkastaanko sopimus raskausaikana....
Se on tehdas mis tehhään 3-vuorotyötä,joten ei tarvii ressata et joku joutus sen takii tekemää enmmän töitä tms.....Kiusa se on pienikin kiusa
:snotty: Sen oon saanu oppia itse heiltä,now,it's payback time!!
Oho,tais tulla romaani
:ashamed: sorry!
Jätänpä nyt si tilaa muillekkin!! :attn: SIIS TULKAA ROHKEESTI MEIN KAA KUUMEILEMAAN JOS HAAVEISSA/TOIVEISSA VAUVANALKU KESÄN JÄLKEEN!! :attn: Lämpimästi tervetuloa mukaan!! :hug: :heart:
innolla odottaen(menis se kesä nyt äkkiä!!)
GP