Kesän 2008 vauvakuumeiset

  • Viestiketjun aloittaja #Ansku84#
  • Ensimmäinen viesti
Eemi
Joo, tulee jos on tullakseen -meininki ei sovi mulle muutenkaan missään asiassa. Jos lapsi halutaan, niin sitä myös tehdään sitten kaikin konstein (vai onko niitä useampia?)! :)
 
Tinsula
Moi, eemille kiitos :) Joo siitä hormoonista on kyse. Varmaan nää kaikki mun oireetkin johtuu siitä. Silti vaan toivon että syy oiskin vauva. Ei oo menkat alkanu kp 29, en uskalla tehä testii kun se miinus saa mielen maahan... toiveissa on niin paljon helpompi elää :(
Mä oon niin kärsimätön yleensäkin kaikessa, et tää asia ottaa kyllä koville vaikka yritystä on takana vast 2kk.
Tänään taitaa olla vaan huono päivä, kyllä tää tästä :) Oon menos iltavuoroon töihin, vanhuksia hoitamaan. Siellä ei ehdi ajatella tätä kun on niin hirmu kiire.
Kaikille oikeen aurinkoista päivää!!!
 
Eemi
Tee ihmeessä testi jos kuukautiset joitakin päiviä jo myöhässä! Eihän sitä koskaan tiedä oisko nuo raskausoireita, siihenkin varmaan sopivat!

Meillä töissä on taas onkelmaa näissä tietoliikenneyhteyksissä, joten käytän työaikaa tehokkaasti hyväkseni surffaamalla netissä. Jippii. Tunnen itseni tosi tarpeelliseksi ja korvaamattomaksi työntekijäksi. ;)
 
Pomppuka
Ja täti tuli kylään!!!!!!!!!!!!!!!!

Siis kp 1 täällä.Olo onkin sen mukainen kiukuttaa,suututtaa,turvottaa jav.......aaaa!!!!!!!!!!!

Nyt meidän reissu on vaarassa ku anoppi on suunnitellut muuta.Lupas jo kk;si sitten katsoa tyttöjä.Oli joku pyytänyt tänään sitä kassaksi (ilmaiseksi)johonkin tapahtumaan!prkle sanon minä.Minä vieläpä kivahdin isänälle kunnolla ja sekin loukkaantu,mutta se ei ole minun murhe!

Sitten piti itekkin vielä käydä tilaamassa hammaslääkäriin aika!HUI!Sekin kun on nykyään kallista!

Mulla nousee savu korvista!

Paras kun menen purkamaan agression tuonne siivouksen pariin=)

Yksi asia on varma täällä kiiltää kohta paikat!
 
miida
Mä oon vielä sillä periaatteella että tulee jos on tullakseen! mut täytynee alkaa vähän enemmän yrittämään ja ajoittamaan vauvan tekoa, jos ei nyt heti tärppää. Ja ei varmaan tärppääkkään. Tietysti hyvä keino on sekstailla usein ja paljon ja varsinkin ovulaation aikaan. Siinä se :) (Ja toivoo, että miehellä on supersiittiöitä :))

Jes! 2 vapaapäivää! Mitähän sitä keksisi?
 
miida
Ai niin! Nimiasiaa piti kommentoida.. Mulla on pari suosikkinimeä, mut nekin tuntuu aina vaihtelevan. Tykkään lyhyistä nimistä, siis etunimenä. Toinen nimi sais olla tietysti pidempi. Mies sanoi joskus että meidän pojasta tulee Waltteri. <3 Mäkin aina sillon tällön kerron miehelle joitain ihania nimiä, mut se vaan murahtelee tai sanoo että "ei ainakaan tuota anneta".

Mä luen aina lehdestä mitä nimiä lapsille on annettu.. Tuntuu kyllä että kaikkea ne keksii!! Tosi erikoisia nimiäkin on annettu suomalaisille lapsille! Mä oon hieman perinteisempien nimien kannalla. Hieman jotain "omaa" siinä nimessä voisi olla kuitenkin, eikä sellaista joka on tosi yleinen nimi!!
 
#Ansku84#
Pompukkalle pahoittelut tädistä. Tsemppiä! Moppaa oikeen olan takaa! Vähänkö tympeetä, jos anoppi ei tulekkaan ammaksi..Tiedän tunteen, jos yhtään lohduttaa. Toivottavasti älyäis antaa teille vähän vapaata arjesta.
 
Pompukka
No nyt onneksi käyrä alkaa ehkä pikkuhiljaa v...häviämään...
Rikkaruohot ja pyykit sai kyytiä.Isäntä sai kyllä kanssa osansa!!!!!

Nyt jos tästä kierrosta sitten yritettäs ihan kunnolla!Mulle tää kesä on ollu jotenkin niin levotonta ja kiirellistä aikaa että oksat pois!

Jaahas neljä kersää+iso vauva huutaa ruokaa!
Cotta go!
 
Eemi
Taitaa se kuukausi siinä lopussa olla yrityksen alkua merkkaamassa, mutta mun kohdalla ehkäisy on kyllä jätetty jo viime vuoden puolella, että sinänsä ei ole ihan oikein. ;)

Pompukka, tosi ikävä fiilis toi v......tus, mutta kyllä se siitä aina hälvenee ennen pitkää. Siinä hetkessä vaan kaikki on niin kamalaa - ja tosiaan ottaa pannuun, jos perutaan jo sovittuja juttuja tuolla tavalla! Oli tekijä sitten kuka vaan, ja vielä enemmän jos anoppi. ;)

Juuh. Mä täällä yritän aloittaa työntekoa mut puuttuu vähän motivaatiota. Ovis pitäis olla ehkä su tai siinä paikkeilla, huomenna meen ultraan katsastamaan, mitä siellä oikein tapahtuu. Toivottavasti tapahtuu! Vähän mua taas jännittää, ku mulla on aina miljoona kysymystä ja sit siellä en muista kysyä niistä yhtäkään... Mut nyt apuja. Mä oon ihan hirveä jännittäjä aina gynellä, eli sisätutkimus sattuu ihan he......tisti jos jännittää vähänkin. Mitä te teette/ajattelette, että pystytte rentoutuun siinä?? Viimeks ku olin ovulaatioultrassa, niin siihen asti meni hyvin, kunnes se antura survaisi sitä munasarjaa, jossa suurempi follikkeli oli - ai jumalauta kun kirpaisi! Sen jälkeen olin ihan kireä ja pelkäsin vaan koko ajan niin alkoi sattua kaikki muukin. Lääkäri sanoi silloin, et tää on sama efekti kuin se, jos miestä potkaistaan palleille... Tiedäpä tuosta sitten. Mut tosiaan, neuvoja kaivataan!
 
Eemi
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, kesäkuu-08
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, heinäkuu-08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08

Tässä siis päivitettyä listaa. Lisäsin siis omalle kohdalleni aloituksen alkamisajankohdan oikein (mikäli nuo kuukaudet nyt sitä tarkoittivat?) ja siirsin antzin ensimmäiseksi plussanneeksi. Mennäänhän muutkin siihen kerhoon kohta, ja uudet, lisätkää itsenne sopivaan kohtaan kun kerkiätte!
 
pompukka
Heippati hei!

Jee huominen enää ja sitten muutaman päivän loma...(paitsi,että p...e vuotaa)

Onneksi nyt sitten anoppi myönsi "unohtaneensa"koko asian tai päivämäärän ja lupas nyt katsoa tyttöjä!HUH!

Isäntä ajatelkaa siivosi koko kämpän(lasten avustuksella)ihan omasta tahdosta!Olipa ihan tulla puhtaaseen kotiin.´

Miehellä on armoton vauvakuume haluaa siis todella kipeästi ja nopeasti vauvan!Minä olen taas enempi sillä linjalla,et tulee jos on tullakseen enkä ota stressiä!
Sinällään tuntuu oudolta että miehellä(joka on muuten ainut lapsi)on noin kova hoiva vietti.

Eemi toi gynellä kaynti ei kyllä ole mukavaa.Ei tunnu mukavalta ku jonku ronkkii paikkoja jollakin pumpulipuikolla.Yäk!Mullakin olisi muuten edessä päin.IIk.Mie ajattelen aina vähän mitä sattuu.Yleensä mie en pysty rentoutumaan ku olen sellanen jännittäjä tyyppi!

Nyt menen taas pyykille!
 
#Ansku84#
Kiitos eemille listan muokkauksesta. Antzin perässä sitten me muutkin, jookos?

Nimikyselyyn; Pojalla on ihan perinteinen suomalainen nimi. Tytölle on keksittynä omasta mielestä nättejä nimejä ja pojallekkin on jotain tullut mieleen. En halua niitä kuitenkaan tässä vaiheessa paljastaa, vaikka sen nimisiä löytyy joka pitäjästä :) Jotenki tää on semmonen oma "salaisuus". Samalla tavalla kun oli vauvan sukupuolikin, kun se kuultiin odotusaikana. Kerron sitte nimen, ku on ollu ristiäiset :D

Jotenki on usko ihan hukassa tähän hommaan. En tiiä missä vika. Omassa nupissa kai eniten.. Nyt pitäs olla toivoa täynnä ja täys tsemppaus, mutta jonki sitä vauvaa kai nyt toivon liikaa ja liian hätäisesti, että alkaa jo itteäki suututtaan. Voin vaan kuvitella sitä pettymystä, jos se täti kurvaa kuun vaihteessa.. Mutta nyt on tosiaan su ja ma heilautettu peittoja. Eilen oli "lepopäivä" (heh) ja tänään pitäs kokeilla taas onnea. Huomenna olis myös tarkotus. Ovis olis siis ke tai to. Onkohan tämä nyt riittävä panos tälle kierrolle? Kuin usein te muut yritätte oviksen seutuvilla? Tää on nyt vaan tosi hankalaa, kun aikaa tähän on vaan sillon ku lapsi menee illalla nukkuun ja on seuraavan aamun valmistelut tehty. Sit jo nukuttaaki aika lailla. Taas vali vali. Sori :)

Mutta nyt pitää tehä huomisen ruoka valmiiksi ja syödä vähän iltapalaa. Josko tässä sitten sais nappulan puurolle ja unille, sekä ukon houkuteltua petiin. Huomiseen!
 
Tinsula
Lista
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, kesäkuu-08
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, heinäkuu-08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08

No niin nyt lisäsin itseni tuohon listaan :)
Rankka työpäivä takana ja tuli nukuttuu päikkärit jotka venyi kolme tuntisiks... Sil aikaa mun ihana mies oli kokkaillu, mä ite kun oon ihan surkee kokki. Spagettia osaan kyllä keittää ;) ja sitä meil varmaan aina syötäiskin jos mä tekisin ruokaa...
Huomenna onneks vapaapäivä, mut edes ikkunoiden pesu jota oon koko kevään siirtäny :)
Labratulokset saan perjantaina,,,,
Mukavaa illan jatkoa :)
 
Eemi
Huomenia taas! Ja nyt jännittää paljon enempi se ultra kun eilen... Odotin että viimeistään tänään (kp 13) olisi jo ovulaatiokipuja, joita aiemmissa clomikierroissa on ollut ja paljon. Mutta nyt ei mitään tunnukaan... Ei siellä varmaan kypsy yhtään munista. :( Että oikeastaan en enää edes toivo mitään, mutta katsotaan nyt, mitä se gyne tänään sanoo.

Ymmärrän sua Ansku tosi hyvin, itsellä kans tuntuu, että lapsenteolla on jotenkin kiire. Yritän ja yritän aina vaan ajatella että no sit vuoden päästä katsellaan uudestaan mikä on tilanne... Sitä ennen tulee kyllä reilusti se vuosi yritystä täyteen, nyt jo siis n. 8 kk yhteensä, mutta kuukautiskiertoja vain n. 4. En tiedä, mutta mua jotenkin ahdistaa tää tilanne, toivoo jotenkin et tähän ois sellainen helppo ja nopea raskaus. Aatelkaa, ku jätin pillerit pois marraskuussa niin ajattelin, että aikaisin mahdollinen LA olis sitten nyt elokuussa! Voi miten ajatukset onkin siitä jo muuttuneet, enää en sellaisia edes mieti. Mut pakko koittaa pysytellä positiivisella päällä! Vaikka gyne sanois tänään mitä ("ei yhtään johtofollikkelia, limakalvo olematon, lisää lääkitystä, kalliita jatkotoimenpiteitä"), niin täytyy kyllä edes miehen takia yrittää ja olla tositoimissa oletetun oviksen aikaan. ;)

Ymmärtääkö muuten teidän miehet tätä vauvakuumetta tai siis lähinnä sitä stressiä, mitä se aiheuttaa? Pompukka laittoikin, että miehellä lähinnä kovempi vauvakuume kuin itsellä, meillä nyt sentään ei näin! En usko, että tätä kovempi vois olla... ;) Tuntuu vaan, että niin kauan kun odotettiin sitä, että voidaan alkaa yrittää lasta, niin jotenkin sen ois sitten pitänyt tärpätä nopeasti. Mutta ei. Ja en usko, että mun mies oikein ymmärtää, miltä musta tuntuu... Se vaan sanoo, että kyllä se sieltä ennen pitkää tulee, ota nyt tästä ajasta kaikki irti. En vaan pysty luottamaan samalla lailla kuin se, että kaikki järjestyy... Vaan pelkään aina pahinta.

No tulipa pitkä vuodatus, enkä tiedä saako siitä mitään selvää. Toivottavasti sentään. Mä palailen nyt töiden pariin ja peukut pystyyn kaikki, että ultrassa selviäis jotain hyvää!
 
antzi*
Heippa kamut!

Pitää aina tulla kurkkailemaan miten täällä hommat edistyy.... Tuonne maaliskuisiin olis vielä tilaa jos joku haluaisi nopeasti päräyttää plussan testiin...? No joo, tuskin tosiaan on halusta kiinni. :) Mutta sitten teette ison ryntäyksen huhtikuisiin eikö?!

Mulla on pelko perseessä että tää ei pääty hyvin tää raskaus... sain onneksi ilmaisen alkuraskauden ultran, se on 31 tai 32vk. Saa sitten tietoa missä mennään.

Mutta nyt ruanlaittoon kun neiti nukkuu!

Plussatuulia!!!
 
Eemi
Kiva kuulla susta Antzi - ja totta helvetissä sua pelottaa! Eikös kaikkia tuossa vaiheessa, ja etenkin, kun ennen kaikki ei ole mennyt hyvin... Mutta pitää luottaa ja uskoa, että kaikki sujuu mainiosti. Ainakin me kaikki pidetään teille peukkuja, eikös!

Käythän sitten täällä meilläkin ilmoittelemassa ultran tuloksista/muuten kertomassa kuulumisia. Saadaan mekin vähän muuta ajateltavaa kuin ovulaation tarkkailu ja menkkojen pelkääminen, hih. ;)
 
Eemi
Ai niin ja piti vielä kertoa teillekin ku oon niin ylpeä itsestäni: kävin eilen juoksemassa (no, hölkkäämässä) ekaa kertaa kolmeen kuukauteen, eli siihen aikaan ku oon ollut kokopäivätöissä! Ja tuli kyllä tosi hyvä fiilis, jaksoinkin paremmin kuin olin kuvitellut. Nyt täytyis ainakin muutaman kerran viikossa jaksaa käydä, että sais purettua paineita lenkkipolulla - toimii, suosittelen. :)

Lisäksi aattelin ruveta taas neulomaan kun syksy tulee (minäkö negatiivinen?)... Ainakin uuden pipon teen itselleni - ja JOS niin iloisesti kävisi että plussaisin, niin voisi tehdä kaikkia ihania vauvan nuttuja ja peittoja...

Mutta joo. Lähden kohta töistä kohti sitä pelottavaa ovulaatioultraa. Kerron sitten kuinka kävi. :)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Lista
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, heinäkuu-08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08

Mä kans päivitin tota listaa...
Ja mökkeilyt on nyt mökkeilty. Ah, oli ihanaa. Tajusin taas sen, miten meri on mulle niiiin tärkeä elementti. Me loves! Joo.

Mutta mutta. Täällähän on tapahtunut paljon, kun oon hengannut siellä metsän ja meren keskellä...Yritän siis nopsasti vastailla ja kommentoida...
Noista nimijutuista: mä oon aina jotenkin digannut nimistä Miro ja Milena. En tiedä miksi...Samon Kiira ja Tirlittan on ollu lempilistalla joskus aiemmin... Hehhehe, en mä mitenkään näitä juttuja oo miettinyt aikaisemmin...
Mutta jotenkin tykkään niiden soinnusta. Joo.

Meikäläisen oviksen pitäis olla about sunnuntaina. Ajattelin, että testaan vielä tikuilla, et onks näin. Mutta pian pitäis kuitenkin aloittaa se joka toinen päivä pupuilu; mökillä ei tullut yhtään viuhuteltua peittoja, ko mua ei hirveesti huvittanut (hmmm, oli yllätys itsellekin, kun ei tehnyt mieli, ei sitten yhtään...) Mä siis toivottavasti saan miehen kellistettyä viim sunnuntaina ja sitten ens viikolla...
On tää kyllä hurjaa tää oviksen bongailu! Uh-

Mut nyt nukkumaan.
Plussauksia kaikille. Ja tsempataan toisiamme.

T: Sars, joka niiiiiiiiiiiiiiiin toivoo oviksen bongausta ja raskautumista.
 
Pompukka
Hei

Laitanpa minäkin täsää viestiä ennen kuin häviän Kuusamoon....

Antzi kyllä se pieni pelko aina on olemassa siellä jossakin takaraivossa.Yritä työntää ajatukset jonnekkin muualle.

Noista nimistä sen verran,että meillä kaikilla lapsilla on ihan tavalliset nimet,mutta kuitenkin ei niin yleiset.Helposti on pystytty miehen kanssa sopimaan niistä.Lisäksi ne on valittu niin,että niissä nimissä on jotenkin lapsen näköistä.Heh olipa vaikeasti selostettu.

Nyt jos raskaudun niin luultavasti Lumi olis nyt sellanen tällä hetkellä joka maistuu suussa hyvältä.Olen varma,että meidän seuraavakin lapsi olis tyttö.

Menkat loppumassa ja taitaa just ovis olla meidän lomaviikolla.Sepäs tietää hommia...

Lähden tästä pakkaamaan laukkuja ja laittamaan paikat ennen lähtöä kuntoon.

Hyvää viikonloppua kaikille ja pupuilkaa ahkerasti.Plussa tuulia kaikille.Palaan maanantaina lukemaan teidän kuulumisia..
 
Eemi
Pompukka, Lumi on hyvä, tykkään itekin. Muutenkin usein nimet jotka tarkoittavat jotain (ei kuitenkaan yli vietynä, esim. Kivi??!!) on usein kivoja; Hilla, Pihla jne. Mutta en kyllä oo vielä löytänyt yhtään sellaista, joka tosissaan sopisi meidän sukunimen kanssa yhteen.. Enempi taidan kallistua "tavallisiin" nimiin mutta sellaisiin, joita ei joka kulmassa vastaan kävele.

Sars - ollaan vissiin samoissa ovispäivissä! Mä luulen että mulla on ovis su tai ma (näillä päivin oli viimeksi), vaikka lääkäri eilen sanoi että voi olla jo tänään tai lauantaina! Jees, kävin siis eilen siinä ultrassa ja se meni ihan loistavasti, oon vieläkin tosi hyvällä mielellä. Mulla ei oo kipuja nyt lainkaan sen takia, koska nyt solu irtoaa vasemmasta munasarjasta - aiemmin kivut on aina ollut oikealla. Gyne sanoi, että useimmat naiset tuntee ovulaatiokipuja vain toisella puolella, ette varmaan oo tienneet tätä! :) Lisäksi totesi, että kohdun limakalvo on sopivan paksuinen kohdun kokoon nähden (mulla on pieni kohtu, enpä oo tätäkään ennen kuullut), ja että johtofollikkeli on hyvä läpimitaltaan 19 mm.

Oon siis ihan tosi onnellinen eikä enää pelota niin paljon. Lisäksi sovittiin, että jos ei tästä kierrosta tärppää, niin syön vielä viimeisen satsin clomeja ensi kierrossa, ja jos ei sittenkään, niin parempi olla ilman ja etsiä luomuovista muutamasta kierrosta. Ja JOS sitä ei tule, niin sitten siirrytään jatkotutkimuksiin lähetteellä joko julkiselle puolelle, Väestöliitolle tai yksityiselle. Ne on vissiin ne vaihtoehdot täällä meillä. Mutta että ennen jatkotutkimuksiin menoa miehen sperma-analyysi pitää olla jo valmiina tehtynä, tiesittekös tätäkään?

Sain siis hirveästi infoa ja maksoin mielelläni yksityisen hinnan noin hyvästä konsultaatiosta. Tuntuu, että nyt mulle osattiin selittää niin, että ymmärsin kanssa. Eli täällä nyt harjoitellaan viikonlopun ovista varten kovasti, ja työpäivän jälkeen lähden taas lenkille kun viimeksikin oli niin kivaa! ;)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Eemi, noihan oli ihan mahtavia uutisia - varmasti suuri helpotus, kun todellakin tietää, että se ovis tapahtuu ja kaikki kunnossa siellä suunnalla. HIENOA!
Tuli tunne, et munkin pitää mennä...
Saispahan sit ainakin selvyyden ton alapään elämästä.

Tänään pitäis piipahtaa töissä. Puuh. Ja kuten tosta mun aikaisemmasta viestistä voi päätellä (klo 4.03.) ei oo tullu nukuttua hirveesti; meillä oli tyttöjen ilta ja jotenkin sitä tuli riekuttua "vähän"...Nyt väsyttäis, mut pakko hilautua suihkuun.

Pompukalle hyvää Kuusamoa. Mitenkäs se biisi meni? Kuuuuusaaaamoooo...dididiiiiddiii....Kuuuuuusaaaamooooooo. :)

Palataan myöhemmin.
Ja hyvää perjantaita kaikille!

T: Sars, jota painaa väsymys ja huoli oviksesta. Puuh.
 
Emppu*
Lista
Ansku84 23, mies on, poika-06, heinäkuu-08
Pompukka 31, mies 33, 4 lasta, kesäkuu-08
Pinniliini 28, mies 31, tyttö-06, loppukesä-08
suvipilvipäivikki 30, mies 34, syksy-08
sars76 31, mies 35, syyskuu -07
Eemi 24, mies 24, marraskuu -07
Veeruli,
Aq 29v, mies 31, tytöt 03 ja 05, heinäkuu-08
Maritsa78 30, mies 32, tyttö -06, heinäkuu-08
Nuusku82 25, mies 25, kesäkuu-08
Santura 25, mies 31, heinä-elo-08
miida 25, mies 28, heinäkuu-08
Tinsula 27, mies 35, kesäkuu-08
Emppu* 25, mies 26, heinäkuu -08

Plussanneet:
antzi 24, mies 28, enkelityttö 06, tyttö 08, heinäkuu -08

Olin kadonnut listalta johonkin,joten laitoin uudestaan!Täälä ovisajat on ollu juuri meneillään ja yritystä on ollut,saa nähä tuottaako tulosta ;)
 

Yhteistyössä