¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT


nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt


Tuulia-76...............................3.ivf (p)..........vko26
Annie77................VL.............2.ivf (p)..........vko26
Katriina77........Ovumia............ivf(l)..............vko30
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Ronja80................VL.............3.icsi (l).......elokuu
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
aitiliini83...............VL..............2.icsi...........vko34
Iines-74..................................ivf...............vko35
Duffy.....................VL..............icsi (l).......elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas....elo-syyskuu
anna1979.............Naistenkl...ivf..............syyskuu
Tähtisilmä79....K-PSHP/Oys.....ivf
Sartsa00.................................icsi?

Testaajat, pvm


MarNei75...............VL........7.siirto/pas.......19.6.
Tirlittan1968..........VL.............ivf (p)...........22.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Sarma...................VL..............ivf
Rouva B.................VL.............ivf (p)
sooda....................................pas...............26.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.
furutemami..........................icsi/2.pas.........1.7.
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf


Myöhemmin onnistuvat :hug:



ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf (l)...........10.6.
sarina13...............1.ivf tuores. km/pas.......16.6.
 
pappis
Punktiosta kotiuduttu =) ! Punktio oli kohdallani täysin kivuton, kuten aiemminkin. ne vahvat lääkkeet tekevät tehtävänsä, joten hyvä että itse toienpidettä edes huomaa!
Saalis: 26 munarakkulaa, joissa 15:sta solu. Nyt jännääminen alkaa.... siirto torstaina klo 11.30. Lupasivat soitella klinikalta, jos siirrettävää ei ole. Jos soittoa ei tule, niin silloin siirrettävääkin löytyy! Pitäisiköhän laittaa puhelin kiinni kolmeksi päiväksi ;) !
Testaajille peukutukset!Miten ihmeessä maltatte olla vielä testaamatta? Itse olen ensimmäiset pissat tikkuun lirauttanut jo pp 9 tienoilla ja tasaisesti sitten joka päivä
:ashamed: Silkkaa rahan tuhlausta, mutta minkäs kärsimättömälle luonteelleen voi!
 
Pappis: Onnittelut mukavasta saaliista ja muutenkin hyvin menneesta punktiosta.

Kylla minakin viime hoidossa testailin jo pp11 muistaakseni. Plussahan silloin tuli ja olin aivan onnesta soikeana. Ensimmainen ultra oli rv8 ja eihan siela enaa mitaan elollista ollut. Mennyt kesken jo vkolla 5. Olin koko ajan oireeton. Nyttenkaan ei mitaan oireita ole. Jos huomenna se plussa tulee niin kylla on pelko taas persiissa, etta sama tapahtuu uudestaan. Ei varmaan siksi oikein huvita testata... Kun ei halua negaa, mutta tuo plussakin aika pelottava :ashamed:
 
Krokodiili
Ilmoittaudun IVF-joukkoonne. Punktio oli perjantaina (...ja se oli sen tason kauhukertomus, että EI IKINÄ ENÄÄ... oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.) ja eilen siirrettiin yksi erittäin hyvälaatuinen 8-soluinen alkio. Testaan sitten 29. päivä.

Jos ei nyt onnistu, niin elo-syyskuulla PAS. Alkioita pakastimessa 2 kpl ja sen lisäksi pari jatkoviljelyssä, joiden suhteen toivotaan pakastuskuntoisia.
 
Marnei ja Nuppu : kiitos kovasti puhalluksista! Oikein pyorremyrskyn aiheutitte =) Ja kyllahan ne auttoivatkin. Eli PLUSSA TULI!!!!! Ei kylla sitten ollut mitaan oireita.

).(Ultran sain jo 8.7. Siihen saakka yritan olla edes pahemmin miettimatta plussaa. Tuskin kylla onnistuu. Kokemusta naet on, etta ultrassa ei sitten loydykkaan mitaan elollista. Minulla siis kaksi siirtoa takana ja molemmista plussa. Ensimmainen paattyi km vko5. Kiinnittymisessa ei siten mitaan vikaa, mutta alkioissa kavi jo alkujaan iso kato. Sen takia pelottaa, kun tama alkio siita samasta satsista. Ainoa joka jai pakkaseen. Selvisi ihme kylla viela sulatuksestakin ja 100 prosenttisesti. Etta aika sisupussi se on!

Krokodiili: Tervetuloa mukaan! Minulle jai kanssa tuosta punktiosta hieman huonot muistot. Oikea puoli kylla meni aivan kivuttomasti, mutta tuo vasen sattui aivan hel****sti. Hienon alkion olet saanut kyytiin. Ja pakkaseenkin viela muutaman. Mahtavaa! Onnea kyytilaiselle ja liimaa ja tarrasukkia.

Sarina ja Sisupussi
 
KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT


nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt


furutemami..........................icsi/2.pas.....kesäkuun alku
pappis.......phks/Felicitas......3.ivf............kesäkuu
Tuulia-76...............................3.ivf (p)..........vko26
Annie77................VL.............2.ivf (p)..........vko26
Katriina77........Ovumia............ivf(l)..............vko30
napsuneiti.............Naistenkl...ivf (p)............vko33
Ronja80................VL.............3.icsi (l).......elokuu
risupesä................Tays..........ivf (p)..........vko34
Iines-74..................................ivf...............vko35
Duffy.....................VL..............icsi (l).......elo-syyskuu
viiva......................................ivf/1.pas....elo-syyskuu
anna1979.............Naistenkl...ivf..............syyskuu
Tähtisilmä79....K-PSHP/Oys.....ivf
aitiliini83...............VL..............2.icsi
Sartsa00.................................icsi?

Testaajat, pvm


MarNei75...............VL........7.siirto/pas...............19.6.
Tirlittan1968..........VL.............ivf (p)...........22.6.
Tatyana..............SatKS/Tays...ivf(p)...........22.6.
Sarma...................VL..............ivf
Rouva B.................VL.............ivf (p)
sooda....................................pas...............26.6.
Krokodiili................................ivf.................29.6.


Myöhemmin onnistuvat :hug:



ODOTTAJAT :wave:

Nuppu76..............................2.ivf (l)...........10.6.
sarina13......................1.ivf tuores. km/pas.......16.6.


 
Upeaa, mahtava juttu sarina! Mitä eilen sanoin, plussahan sieltä nyt tuli! Olen täällä aivan onnesta sekasin, puhaltelen nyt onnensäteitä sinne kohtuun, jotta jatkokin menee hienosti! Otathan plussajunaan kyytiin? Itsellä ei sitä plussaa ole ikinä tullut, toivotaan, että tämä viimeinen olisi sen verran sissi, että olisi pysynyt kyydissä mukana.

Krokodiili: Tervetuloa! Hyvän alkion olet saanut napattua, onnea ja jaksamista piinapäiviin!
 
Marnei:Kiitos onnitteluista ja onnensateista! (tuli vahan eri sana, kun noi pisteet uupuu) Juna menee kuule ihan mateluvauhtia ja ovet sepposen selallaan. Ei mitaan ongelmia paasta kyytiin! Taalla odotellaan jo sinua. Varaan paikan tohon mun viereen =)
 
Paljon onnea Sarina :flower: Toivotaan, et nyt sujuu jatko paremmin plussan jälkeen. Mä siirryin jännäämään ekaa ultraa odotusaika puolelle ja pinoon "IVF/ICSI/PAS tammi-helmimasut. Siellä on tosiaan hoidossa plussanneita ja ainakin mä mielummin jaan kokemuksia sellaisten kanssa, jotka on käyneet saman rääkin läpi. Ei oikein jaksa jutella odottamisesta joidenkin vahingossa raskautuneiden kanssa.... Toivottavasti nähdään siellä :)
 
Nuppu: Kiitos onnitteluista =) Ja kiva kun nappasit mut plussajunaan. Olen kylla kaynyt lukemassa tuota ketjua, mutta ihan viela en taida sinne puolelle uskaltaa :ashamed: Ensimmaisen ultran jalkeen jos kaikki hyvin niin sitten...

Plussatuulia kaikille piinailijoille +++++++++ :whistle: ++++++++++ :whistle:
 
pappis
Ensimmäinen punktion jälkeinen päivä takana... olo ON turvonnut. Millaiset ne hyperin oireet oikein ovat. maha ei juurikaan ole kipeä, muuten kuin pissalla kädessä mahaan sattuu. Turvonnut kyllä, enemmän ylävatsasta, jossa myös närädtysmäinen tunne koko ajan pallean kohdilla. Tissien alla oikein sellaiset melkein nyrkin kokoiset pallukat (turvotusta?).
Onneksi ei puhelin tänään soinut klinikalta.... aina puhelimen soidessa iski paniikki, jos klinikalta nimittäin soitetaan, se tarkoittaa, ettei alkoita ole tulossa... Huomine koko päivä vielä ja siirto sitten torstaina. Voi kun saataisiin pakkasenkin jotain.
 
heisan taas!
tehän ootte täällä pulissut niin ettei enää pysy perässäkään.
mulla nyt eka käynti VL takana ja hoitoa suunnniteltii niin että mahdollinen punktio ja siirto tulisi vko 34 ja seuraava käynti lääkärillä taas 29.7. ovat kiinni heinäkuussa pari viikkoa ni sen takia ei päästy heti alottamaan :/
mä oon niin kärsimätön.
mieheltä otettii näytee että nähdään onko niitä siittiöitä enää edes olemassa ja päästäänkö sitten ylipäätänsä alottamaan hoitoa.
Se Evilä oli aika perusteellinen lääkäri ja ihan mukavakin ja sille päästään seuraavaksikin.

Pappis: hyperin oireista en tiedä muutaku hirveä turvotus mutta Onnea siirtoon! =)

sarinalle Paljon Onnea! OIkein hienoa! :flower: =)
 
Aitiliini: Kiitos onnitteluista! Toi hoitojen odottaminen on niin tuskaista. Mutta sitten kun alkaa tapahtua niin todella tapahtuu. Itsella ainakin tuntui, etta todella rivakkaan tahtiin mentiin koko ivf. Ainakin siihen siirtoon asti. Sen jalkeen aika pysahtyy. Yksi piinapaiva tuntuu viikolta ja jos plussa tikkuun niin ensimmaiseen ultraan on vuosia... Eikos sita sanotakkin, etta odottavan aika on pitka ;)

 
Onnittelut Sarina :flower:

Olin jo päättänyt että testaan ekan kerran vasta tollon 22.6. mutta niinhän siinä sitten kävi ettei millään pystynyt pitämään näppejä erossa testeistä. Tänään (pp9) aamulla tein ekan ja haalea viivahan siihen tuli :D Nyt sit jännittää entistä enemmän et pysyykö kyytiläinen mukana. Heti oli pakko käydä tilaas kasa testejä, et saa tarkkailtua tilannetta :LOL:
 
Onnittelut sarinalle ja varovaisesti jo Tatyanallekin!! :flower: :flower:

Krokodiili lisätty piinailijoihin, kuten näkyy =) :wave:

Mulla on ollu selkeet ovisoireet jo viikonlopulta, no hyödynnettyä (?! :p :LOL: ) ei kyllä tullu kun ukkoa näkyy vasta ehkä juhannuksena. Mutta pakko siis vaan luottaa nyt siihen että veret ilmaantuu parin viikon päästä ja "pääsen" laskeen niitä kierron päiviä sumujen alotukseen.. plääh.
 
Onnittelut sarina! Toinen plussa kesäketjuun, ja kesäkuu on vasta puolivälissä. Hyvä hyvä.
Tatyanalle viivan vahvistus toivotukset! Jännitys varmasti lisääntyy tuollaisesta testistä.

ON: Mahassa nippaillut jännästi pari päivää. Olisipa siellä ne meidän alkiot kiinnittymässä, eikä vaan limakalvo kasvamassa lääkkeiden avulla.
 
Päivitystä!

Täällä taas alkaa jännäilyt. Ei menny kaikki niinku elokuvissa. Viime kierrossa, kp 9 kävin ultrassa ja yllätys, munasolu oli jo irronnut. No piti sit taas odottaa yks kierto ja nyt tänään on mulle asennettu matkaan jälleen kaksi alkiota. Viimeiset pakkasesta. Jos tästä ei tärppää, niin siirtyy elokuulle, ku klinikka kiinni heinäkuun. Aikaisintaan 1.7 vois ruveta testaileen, hohhoijaa... Pitkä aika on odottaa, mut onneksi on koko kesä töitä, niin eiköhän se tästä.
 
Mahtavan paljon onnea plussista!!!

Kukas onkaan seuraavana punktio tai plussausvuorossa =) ?
Tuntuu että omalta osalta aika matelee, vielä melkein kk ennenko sumut alkaa.
Ensin pitäis alkaa tän kierron menkat. Nyt kp28 ja su odottelisin kenties saapuvaksi.
 
sarina oikeen paljon onnea!!!!!!
Tulin pitkästä aikaan kattomaan et ootko kirjotellu viime aikoina, et mitä sulle kuuluu ja näin ihania uutisia vastassa. Nyt oikeen paljon tarrasukkia pienelle et pysyy matkassa mukana.
 
Tatyana: Kiitos onnitteluista ja mita minun vanhat silmani nakivatkaan,plussaa myos sinulle. Mahtavaa!!! =) :flower: Kolmas testaaja tassa ketjussa ja kolmas plussa. Aika uskomatonta!

Risupesa: Kiitos kovasti onnitteluista. Toivotaan etta nyt sinullakin kaikkia menisi onnellisesti ja hoidot viimeinekin aloitettaisiin. Muista pitaa miesta hyvana ;) niin ei sitten ala kiukutella kesken hoitoja.

Sooda: Kiitoksia! Nippailut kuulostavat aina hyvalle. Tsemppia ja jaksamista piinailuun! Nuo paivat kylla ovat niiiin piiiitkia...

Futuremami: Onnittelut kyytilaisista! Sinne 1.7. on kylla piinaamista, mutta koita keksia muutakin ajateltavaa. Onko sinulle ennenkin laitettu kaksi vai onko tama ensimmainen kerta?

Milonaaaaaa!!!!! :wave: Mahtavaa kuulla sinusta!Kiitos kovasti onnitteluista ja tarrasukista. Miten sinulla elama ja hoidot? Oletko jaksanut viela niita aloittaa? Kylla tassa itsella on aika pelokkaat olot. Mita jos paattyy taas huonosti? Kuinka jaksaa koota itsensa? Ja niin edelleen. Mutta ovathan nuo muutkin, aivan kuin sina, selvinneet. Se antaa rohkeutta jatkaa. Tuli kylla todella hyva mieli kun luin viestisi =) Olen monesti ajatellut sinua ja miettinyt miten sinulla menee.

HAUSKAA JA RENTOUTTAVAA JUSSIA KAIKILLE!

Sarina ja Sisupussi
 
pappis
Siirto takana :) ja matkassa kaksi kyytiläistä. Toinen 8 soluinen ja kuulemma oikein hyvä ja toinen 7 soluinen vähän huonompi. 26:sta punktoidusta rakkulasta saatiin siis 15 solua, joista 8 alkiota, mutta vain 2 jäi jäljelle jakautumis, kromosomi ym. vikojen vuoksi, eli pakkaseen ei mitään. harmi sinänsä, koska kyseessä viiminen hoito, niin olisi negan tullen ollut vielä jotain siirrettävää. Mutta ihan hyvä näin, jos ei onnistu, niin onpahan sitten kerrasta siinä koko homma. Lääkäri oli ihan toiveikas ainakin tuon 8 soluisen suhteen... joten peukut pystyyn!
meilläpäin ei ole veritestiä, joten ihan kotitestillä testaillaan. Testipäiväksi lääkäri antoin mielestäni aika aikaisen päivän, eli pp11-pp12! Mutta tosin malttamaton kun olen, ensimmäinen testi tulee todennäköisesti tehtyä jo pp9 tienoilla...

:ashamed:

Millähän ihmeellä nuo kyytiläiset nyt saisi pysymään matkassa mukana?

pappis ja 2 sittiäistä pp 0
 

Yhteistyössä