Kiitos, kiva, että mahduin mukaan! sarina13: Koska mulla on pitkät kierrot (32-33pv), niin lääkäri ehdotti, että testaisin vasta pp18. Ja sitten, en halua testata työpäivinä, vaikka sama se. Jos kuukautiset alkaa, niin työpv on muutenkin pilalla tai jos testi näyttää (taas) negaa, niin sama juttu. Mutta, jos se testi ens perjantaina näyttääkin plussaa ( jota ah niin kovasti jo toivoisin), niin avot! Mikä vapaapv ja mikä juhannus! Hirvittää kyllä koko ens viikko...
Nyt on ollu koko ajan niin ihanan rauhallinen ja stressitön olo, että haluaisin tämän olotilan vielä jatkuvan ja pitkään!
Tuo ehdotuksesi kyllä kuulostaa houkuttelevalta, se olis sellanen "nettitesti", hih! Vähän kun mulla vaivais koko ajan, että mitäköhän se sitten näyttää =)
Nyt on ollu koko ajan niin ihanan rauhallinen ja stressitön olo, että haluaisin tämän olotilan vielä jatkuvan ja pitkään!
Tuo ehdotuksesi kyllä kuulostaa houkuttelevalta, se olis sellanen "nettitesti", hih! Vähän kun mulla vaivais koko ajan, että mitäköhän se sitten näyttää =)