Mamma80 sul on hiivatulehdus. Mul ei o koskaan ennen ollu mut tässä raskaudessa pitkitty useen kuukaudne mittaseks, aina vaan uusi. Ja ei tosiaan mitään haisevaa vuotoa ole ollut vaan aina tuollasta. Mul on lääkärin käskeny ottaa sellasen 3:n tabletin kuurin.
Lammiska mä veikkaan, et sulla on vauva laskeutunu ja kiinnittyny sinne lantioon.
pilttiä4 jopas. :hug: mites nyt asiaa hoidetaan eteenpäin? tutkitaan synnytyksen jälkeen sitten, et mikä se on vai millai?
maranooka sehän on oikeestaan ihan jees, että laps on pitkä: helpottaa synnytystä =) Mun esikoinen oli pidempi, mutta laihempi kun veljensä: tosin molemmat oli helppo synnyttää.
Raffel ota rauhas ny vaan ja jos ei sauna tai muut jutut maita, niin unohda ne. Ymmärrän kyl, et haluaisit päästä jo nyytin hakuun, mut ei siit yleensä saa ku ittensä kipeeks jos tekee sellasta kun ei tunnu hyvältä. Tai jos se synnytys lähtiskin käyntiin ni kivempi ois synnyttää levänneenä. Ihan hyvältä toi tilanne kuulostaa kuiteskin
kesäihmeelle onnittelut :flower:
tinni tsemppiä maanantaille! vai on se vihdoin remontissa se osasto... eihän siit okkaa puhuttu kun - mitä nyt - kolme vuotta
Sillon piti mennä noitten osastojen remonttiin kun meidän kakkosta olin hakemassa, mut loppu kuulemma rahat kesken...