***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

Heips ja kiitos kaikille teille, ihania olette :ashamed: Päivä on ollu aika huono, mutta nyt tuli vähän parempia uutisia vanhemmilta niin helpotti hiukan. Vieläkin kyl mietin, et pitäskö soittaa lääkärillä ja jutella lääkkeitten alottamisesta uudestaan, vai yrittäiskö kattella synnytykseen asti nyt ensin.

Kaikille vauvoja saaneille isot onnittelut :hug: :flower:
Vanttu kirjotteli tossa synnytyksestään, niin ihan samallailla mulla on aiheuttanu kalvojen puhkaisu tollasen järettömän suppariaallokon, jossa toinen tulee heti perään ku toisen huippu on saavutettu. Siin ei kyllä ees hengittämään oikeen pysty.

Mä kuulun kans näihin "perätila kärvistelijöihin" tai siis jalkatarjonnassa tuo neiti tuolla on. Eli eipä tarvi miettiä sektion ja synnytyksen välillä kun ei kerran sitä jalat edellä voi synnyttää.

Multa liikenis taas näitä supistuksia... Aika napakoitakin on ollu, mut kyllä niist viel se kovin kärki puuttuu, mut vähän sen tuntusia on olleet, et saattas vaiks kehittyä johki. Pitäis sit vaan osata ennakoida sen verran, että sais lopetettuu syömisen ajoissa :kieh:

Maitoa ei varsinaisesti oo tullu, mutta oon tuntenu kyl usein sen saman tunteen, joka tuntuu kun maito alkaa herua imettäessä. En oo huolissani: mä olen ilmeisesti ollu lehmä edellisessä elämässä tai jotain. Imetyksessä ei o ollu mitään ongelmia, paitsi ylituontanto.

Ninniliina ja Nunnu rv 37+2
 
big mama88 onnea tytön tylleröisestä koko perheelle... tänne vaan tasaisesti "tippuu" vauvoja....¨'

eli hs lähdeppä sinäkin hakemaan omasi pois :D

äitini sanoi tänään että hän koki hetkellisen"valaistumisen" oli vessassa ja yht äkkiä oli sanonut ääneen itselleen että "se tulee 8.6" oli oiein jatkanut itsensä kanssa keskustelua ja kysynyt "että mikä?" kunnes oli tajunnut että vauva..... voihan tuohon jo luottaa :D :D :D
oli sitte viellä pappallekki sanonut kun oli vessasta tullut pois että se vauva syntyy maanantaona 8.6... katotaan pitääkö "valaistuksen hetki" paikkaansa.

nyt on sitte ylimääräiset turvaistuimet poissa nurkista ja huomenna on miehen kummipojan rippijuhlat. tän jälkeen meillä siis on vain yksi yhteinen kummipoika.

juimailuja tulee toisinaan mutta niin leutoja ja harvoin että olla ja taitaa....

tinni ja ryyni 39+3
 
Onnea taas vauvan saaneille :flower:

Kävin vessassa ja pönttöön oli tippunut sitä limatulppaa :x Voiko sitä limatulppaa irrota pikku hiljaa vai pitäiskö sen irrota kokonaan yhdellä kerralla?
Kävin saunassa mut ei sillä ollut mitään vaikutusta.Ei supistuksen supistusta tullut.Rupes vain väsyttää kauheesti.Vauva vetelee kunnon rundia masussa nyt...auts.

kaveri oli saanut eilen illalla pojan.Voi vitsit kun ei meinaa malttaa odottaa et tää synnytys lähtis käyntiin.

sankofa & bongos 38+4 kohta 5 :heart:
 
big mama onnittelut :flower:

sankofa mulla tuli viikon verran sitä limatulppaa ennen synnytystä,pari kertaa päivässä tuli sitä ällön näköistä "räkää" :x

Kuka lähtee seuraavaksi nyytin hakuun? :D

Ens viikolla pitää lödä noi ristiäisasiat lukkoon,heinäkuun tokana viikonloppuna ristiäiset olisi tarkoitus järjestää =)

BV ja P 1kk :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
big mama onnittelut :flower:

sankofa mulla tuli viikon verran sitä limatulppaa ennen synnytystä,pari kertaa päivässä tuli sitä ällön näköistä "räkää" :x

Kuka lähtee seuraavaksi nyytin hakuun? :D

Ens viikolla pitää lödä noi ristiäisasiat lukkoon,heinäkuun tokana viikonloppuna ristiäiset olisi tarkoitus järjestää =)

BV ja P 1kk :heart:
Mulla kans tullut viikon verran..mut kuuluuks siin olla jotain veriviiruja ku sitä ei oo ainakaan siin limas näkynyt..mut se on just tollast ällön näköst "räkää" niinkun kuvailit...

 
Mulla tuli eilen sellasta"räkää"jossa punasta raitaa mukana,mutta eipä tullut kun sen yhden kerran,kun isommalla hädällä kävin...

Mun mielestä meijän pitää päästää tuo HS nyt seuraavaksi nyytin hakuun...Sillähän kohta saattaa mennä hermo :wave:
 
HelloShitty
tinni; mitäs tässä kiirettä oo. :D oon henkisesti valmistautunu että mennään tonne ens viikon loppupuolelle. saapahan toi ukkokin järjestetty varpajaiset sillä aikaa kun oon sairaalassa. niin ei v*tuta niin paljon ku jos olisin ite sillon kotona. :whistle: viilee sää vielä niin eipä ahista niin paljoo.

HS ja J rv 40+2..kohta 3.

ps. on täällä vissin muitakin joilla vielä enemmän viikkoja..lissuli ainakin! :hug:
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onnea big mama88 perheineen! :flower: =)
Noniin,sulle on annettu lupa lähteä hakemaan nyyttiä ;) :hug:
onks pakko jos ei haluu... :snotty: :xmas:
Tottakai että mä nään millainen prinsessa sieltä tulee :heart:
mä haluun kans nähä.. :heart: ihan ku ois ikävä vaikkei oo koskaan nähny..omituinen fiilis.

täällä turvotus tehny comebackin. tais olla eilisen herkuttelun syy. |O mulla on semmoset komeet vekit tossa ranteissa. ihan samanlaiset ku pienillä pulleilla vauvoilla. :D

piste iin päälle...Mai oksens ja ripuloi koko yön!!!! |O toivon niin että oli jootain mitä se söi mikä ei sovinnu eikä yrjötauti...se vasta puuttuis. :x :/

no..tänään ei tarvii tehä yhtään mitään. ollaan vaan...
HS ja J rv 40+3
 
HS toivottavasti olo parantuu pian :hug:

Mulla tulee ihan kauhee vauvakuume päälle välillä vaikka mulla jo vauva on :whistle: :LOL:
Mä vähän luulen että tolla ylihelpolla synnytyksellä on osuutta asiaan,että olisin valmis heti kolmanteen lapseen,mikä on toki mahdottomuus...
Silloin kun Paprican synnytys oli ohi ja se makas mun mahan päällä,niin ajattelin että tässäkö tää nyt oli :eek: :D
Mihin ne tuntikausien kärvistelyt ja ponnistelut hukkui :whistle: No tää loppuraskaus meni muutenkin niin erilailla kuin olin sen kuvitellut menevän =)

BV ja P 1kk 1pv
 
Onnea onnea vauvaantuneille taas :heart:. Odotusta ja odotusta...tänään tullut runsainmitoin limatulppaa?? Ainakin sellaista rusehtavaa limaa tullut, pikkuhousunsuoja piti laittaa. Josko kohta murulainen syntyisi :whistle: . Pientä menkkajuilintaa oli viime yönä.

Eilisen shoppailureissun jälkeen olin tosi kipeä, mutta tulipahan uusi isompi sänky hommattua :D , oli kiva käydä koemakaamassa sänkyjä kun välillä tuntui ettei pääse enää ylös niistä...

Jaahas ja odottelu jatkuu.. maare 40+3
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja maare2:
Onnea onnea vauvaantuneille taas :heart:. Odotusta ja odotusta...tänään tullut runsainmitoin limatulppaa?? Ainakin sellaista rusehtavaa limaa tullut, pikkuhousunsuoja piti laittaa. Josko kohta murulainen syntyisi :whistle: . Pientä menkkajuilintaa oli viime yönä.

Eilisen shoppailureissun jälkeen olin tosi kipeä, mutta tulipahan uusi isompi sänky hommattua :D , oli kiva käydä koemakaamassa sänkyjä kun välillä tuntui ettei pääse enää ylös niistä...

Jaahas ja odottelu jatkuu.. maare 40+3
oi jee! lupaavalta kuulostaa..kyllä se sieltä ihan just tulee. tsemppiä tulevaan ja peukutukset että pääset pian tositoimiin!!! b:)d
 
HS, sulle kanssa supistuksia ja muita synnytys oireita :p ! Toivotaan tosiaan että kohta alkaisi tapahtua ja veikkaukseni pikkuisen syntymäpäivästä menisi oikeaan :whistle: . Rupesi jännittämään ja kiire pakata tavaraa mukaan laitokselle ja keitin tuttipullotkin äsken huuuui! :snotty: .
 
Täällä aina vaan yhtenä palana..ei eiliset limatulpat tietänyt ainakaan samaa ku esikoisen aikana. Mäkin niin innostuin ja touhasin kaikkea äkkiä et jos tulee lähtö ja täälä kotona sitä ollaan aina vaan..varmaan viel viikonkin päästä!!

josema 38+6
 
Onnittelut kaikille vauvaantuneille! :flower: :flower: :flower:

masukainen78 kyllä ne tukisukat pitää pukea ennen leikkausta... kun siinä leikkauksen aikana jo joutuu olemaan pitkään paikoillaan...

Mullekin on th jo muutamalla neuvolakerralla sanonut ettet varmaan ens kerralla enää tuu, mut eipä oo pitäny paikkaansa... kun taas huomenna on neuvola ja sinne näillä näkymin on raahauduttava...

Ja sormet on meikäläiselläkin öisin/aamuisin kipeät ja kankeat...

Viime yönä jopa bongattu eka kipeämpi suppari ja muutoin suppaili aika tiuhaan jonkun aikaan mut ei ne ollu enää niin kipeitä...

Omaa vuoroani jo kovasti odottelen ja rv 40+5
 
big mama88 Onnittelut nyytistä :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ps. on täällä vissin muitakin joilla vielä enemmän viikkoja..lissuli ainakin! :hug:
Kiitos :)

Muutenhan tää menis mut nyt on alkanut ärsyttää se muiden JOKOTTELU, kun itse yrittää tsempata päivän kerrallaan ja pettyneenä aamulla herää ettei vieläkään oo supistellu... Sit ketuttaa se kun ei voi lähteä mihinkään kun kuitenkin pelottaa jos se sit alkaa jossain reissun päällä.

Mut jospa sitä lähtis käymään jossain kaupoilla, niin saa muuta mietittävää.

Lissu ja jätkänpätkä 40+5
 
Mä en limoja erottele ku jatkuvasti jotaa valuu, kirkasta venyvää tai valkeeta hyytelöö.. Välillä nestemäistä pitkin kinttuja, hyyyh.. Öisin supistelee mut ei muuta.. Kuhan en kuuluis niihin joilla ei käynnisty synnytys ollenkaan IKINÄ vaa pitää käydä läpi epäonnistuneet käynnistykset ym ym ja sitte päädytään sektioon, nouuuuu!!!! |O

Muutenki mä pelkään et synnytyksessä tms käy jotain ikävää.. Mun sukulaisella meni aikoinaan yli ja sen vauva kuoli.. Entä jos mäkään en koskaan saakaan vauvaa kotiin? Mua pelottaa! :ashamed:

kleo ja Sara 38+3
 
Kleo :hug: Ihan ymmärrettävää, että pelottaa, mutta ajattele miten hyvin teillä kaikki on ja Suomi on todella turvallinen maa synnyttää =)
Lissullakin jo noin paljon päiviä, en ole huomannutkaan. Kukas täälä on muuten pisimmällä?

Viime yönä nukuin ihan hyvin, mutta siltikin väsyttää :p
Noh, mä olin eilen reipas, tänään en sit vissiin ole. Vaikka se ärsyttää kyllä :D

Jennynen ja P-M 38+1
 
big mama onnea :flower: kylläpäs te nopeasti pääsitte kotiin =)

ite keräsin tänään energiani kasaan eilisen laiskottelun jälkeen, ja siivosin meiän pation kun aurinkokin paistaa ni siellä tarkeni capreilla ja topilla. vessankin pesasin ja heitin pyykkikoneen surraa. mies joutui taas tekee 6-päiväsen viikon (ei onneksi oo kaikki päivät ollu niitä 12-14h) niin täällä kotona on tilaa tehdäkin jotain kun ei pyöri jaloissa.

jos vielä jaksais imuroida kämpän, testailla uutta imuria.. pyydettiin semmone dyson-imuri häälahjaks (+on siinä loppuvuoden lahjat appivanhemmilta) ni täytyypi opetella sitä käyttää...

ja noi limat vaan jatkuu täälläkin... tiistaina irtos taas semmosta oikeen venyvää hyytelöä ja sen jälkeen on joka päivä tullu ihan tajuttomasti limaa valkkarin seassa.. kahtena viimeisenä yönä oon heränny vähän väliä siihen ku valuu reisille ja karvoitus on ihan märkä.. :LOL:

ja tänään poks poks 39+0 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä