samoinAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mullakaan ei muuten näy nuo syntyneet, ku 18.6 asti.
umayya käytätkö explorer-selainta vaiko mozillaa?? itselläni käytössä mozilla, oliskohan siitä kiinni :snotty:
samoinAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Mullakaan ei muuten näy nuo syntyneet, ku 18.6 asti.
onnittelut :flower: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Szeret:Heips,
Täällä tullaan jälkijunassa, teidän vauvoja on jo kastettukin ja me vasta päästiin sairaalasta
Eli siis meillekin syntyi vauva, vihdoinkin, 12.7.2009 rv 42+1 :heart:
Kokoa vauvalla oli 51 cm ja painoa 4210g. Meinas olla liian iso mahtumaan ulos..
Szeret ja poika 3 vrk
ihana että on muitakin syntisiä :hug: painitaan siis yhdessä tunnontuskissamme :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tupakka mä olen nyt silloin tällöin polttanut yhden,tietenkin heti imetyksen jälkeen ja että seuraavaan imetykseen on aikaa tarpeeksi,kivittäkää vaan :ashamed:
Ihana kortti =)Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Tän näköset kutsukortit me lähetettiin. Ja :wave: jos joku nyt noiden perusteella mut tunnistaa!
Mä otin tänää yhet savut ja olin varma et vauvan itkut johtui tänään siitä viimeks otin savut synnärillä vajaa 3 viikkoa sitte..Alkuperäinen kirjoittaja umayya:ihana että on muitakin syntisiä :hug: painitaan siis yhdessä tunnontuskissamme :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Tupakka mä olen nyt silloin tällöin polttanut yhden,tietenkin heti imetyksen jälkeen ja että seuraavaan imetykseen on aikaa tarpeeksi,kivittäkää vaan :ashamed:
Onnea! :flower: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Tilsa:Poika syntyi 9.7. OYSissa, 52cm ja 3870g. IHANA :heart: :heart: !