:/ Oi voi, eka kerta, kun ei jaksais lähtee neuvolaan!!
Ja on vielä siis lääkärineuvola. Mä en halua nousta sille puntarille, kun oikeesti, vaikka miten söisin (tai en söis ), niin paino vaan nousee, eikä mulle kohta mahdu yhdetkään äitiyshousut enää jalkaan :'( Hohhoijaa :/ Ja saan huutia lääkäriltä, vähän asiasta kun asiasta.
Meillä on tytöllä
kummeina mies, nainen ja pariskunta. Tälle uudelle tulee kaksi pariskuntaa, kun kaikki meidän yksinäiset ystävät on tässä vuosien varrella löytäny itselleen sen puoliskon, ja minä en halua / osaa pyytää vaan pariskunnasta toista osapuolta kummiksi, vaan joko molemmat tai ei kumpaakaan. Ja siis 4 kummia on esikolla, ja niin tulee olemaan tälläkin.
Mutta se nimi on edelleen siis hukassa meiltä! :/ Ei millään tahdo löytyä hyvää. Ärsyttää!!
Vappusuunnitelmia on sen verran, et mun vanhemmat tulee meille torstaina aamusta, ja aiotaan leipoa porukalla munkkeja ja illalla varmaan sit saunotaan ja vietetään rauhallinen vappuaatto. Vappupäivänä sit mennään käymään porukalla lasten vapputapahtumassa, siellä on sirkuskoululaisia esiintymässä, poniratsastusta, ongintaa jne. Laitetaan vähän parempi ruoka sille päivää, ja mies aloittaa perjantaina sit klo 16 päivystyksen. Porukat ajelee kotiin sit lauantai-iltana. Siis hyvin rauhallinen ja yllätyksetön vappu edessä!
Pitää nyt nousta tästä, ja koittaa motivoitus sinne neuvolaan... :/
Sisu ja Minni 34+4