Kesämassut Turun seudulla

Tervehdys!

Näyttää mun osallistuminen olevan vaikeeta vaikeeta, mut yritän kuitenkin vielä josko pääsisin kuitenkin tulemaan. Niinku pelkäsinkin niin nyt on kylvöt meneillään ja mies lähti maalle, ja oon pojan kanssa kaksin kotona. Ajattelin et voisin viedä pojan mammalle hoitoon, mut niitten luo en pääse ku autolla, joka siis lähti miehen mukaan... voi piip sanonko mikä. Ois niin kiva tulla. Saattaa olla et jos en muuta keksi niin tuun pojan kanssa piipahtamaan... sillä on kyl sillon päiväuniaika eikä meillä oo enää makuurattaita. Ööh.. no mutta katotaan kuinka käy. Jos mua ei näy niin älkää jääkö odottelemaan tilausten kanssa, kun en tosiaan oo tulostani varma.

Ja sit vielä yks juttu: Katoin tänään lehdestä että huomenna on partiomarssi, ja itäinen rantakatu on varattu 14-17 välillä partiolaisten busseille ja muita katuja kans suljettu. Eli omalla autolla liikkuminen keskustassa voi olla aikas hankalaa. Muutenkin siinä Lulun tuntumassa voi olla aika lailla elämää.

toivotavasti nähdään huomenna, ettei mun tarvi täällä kotona :headwall: :headwall:

Nipsu
 
PikkuMyy-80 pikana
Voi harmi, jos tarvii Nipsunki pois jäädä... Toivotaan, että jotenkin järjestyy. MacNinjasta ei o kuulunu mitään, mut oletan hänenkin olevan tulossa. Pöytävaraus on edelleen 7:lle, kun en nähnyt syytä Katan perumisen takia sitä muuttaa.

En tuosta tapahtumasta tiennyt... Toivottavasti ei ole laiva täynnä syöjiä, ettei tarvi kohtuuttoman kauan annoksia odottaa. Mun pitäis päättää mitä otan... Oon edelleen kahden vaiheilla.

Mut huomiseen... Nyt kauniita unia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:05 Vilinäiti kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta vain kysyt, että tapasitteko? :D

T:Turkulainen toivottavasti ensi vuonna kesämassu :)
Pahoittelen, että huomasin vasta nyt. :ashamed: Ei o tullu poikettua tällä puolella.

Juu, kyllä me tavattiin ja kivaa oli. Ihan kaikki ei tosiaan päässy paikalle, mut oli meitä kuitenki viis ja kiva niinkin. Vauvojen synnyttyä sitten uutta tapaamista kehiin ja sillon toivottavasti pääsee enemmän porukkaa paikalle. :)

Olisko tarvetta tapaamiseen ihan yleisesti ottaen Turun seudun äideille ja odottajille? Mun mielestä ihan kelpo ajatus.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 22:34 PikkuMyy-80 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 14:05 Vilinäiti kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta vain kysyt, että tapasitteko? :D

T:Turkulainen toivottavasti ensi vuonna kesämassu :)
Pahoittelen, että huomasin vasta nyt. :ashamed: Ei o tullu poikettua tällä puolella.

Juu, kyllä me tavattiin ja kivaa oli. Ihan kaikki ei tosiaan päässy paikalle, mut oli meitä kuitenki viis ja kiva niinkin. Vauvojen synnyttyä sitten uutta tapaamista kehiin ja sillon toivottavasti pääsee enemmän porukkaa paikalle. :)

Olisko tarvetta tapaamiseen ihan yleisesti ottaen Turun seudun äideille ja odottajille? Mun mielestä ihan kelpo ajatus.
meillä on tuolla kerhoissa turun seudun plussalaisille oma kerho, multa saa yvnä salasanan, ja siellä on suunniteltu tapaamisiakin, muutama ollut ja seuraava suunnitteilla 11.6. =)
 

Yhteistyössä