**Kesämassut 2009 Tammikuussa**

Lissuli-81: noi rattaiden ja vaunujen hankinta taitaa olla yksi niistä ikuisuus-kysymyksistä, että mikä on paras hankinta jne.
Meillä on tällä erää tuolla kuopuksella kahdet eli on brion racet ja sitten on nuo Phil & Teds E3:t, molemmat on hyviä joskin täysin erilaisia. Ja nyt kun tämä kolmas syntyy niin tosiaan haluaisin meille nuo Emmaljungan tuplat, ihan vaan siltä varalta jos silloinen keskimmäinen ei haluakaan kävellä vaikka onkin sitten hiukan päälle kahden vanha. Noissa P&T kärryissä on jo hankittuna sisaristuin, mutta sitä silti katselee uusia :whistle:
Meillä mies olisi halunnut näin jälkikäteen ja haluaa vieläkin Gracon rattaat joita pidettäisiin sitten vain autossa, me olemme liikkuvainen perhe joten siltä osin niille olisi käyttöä. Minä taas en pidä sitä vaivana napata vaunusuojasta kärryjä autoon mukaan.
 
minähän se vieläkin täällä roikun vaikka nukkumaan piti mennä ajat sitten... mutta tuli mieleeni kysymys mikä on ollu useemminkin mielessä mutta nyt sen sitten taas pitkästä aikaa muistin.. eli siis jos aloittaa äippäloman varhennettuna niin onko se sitten sieltä toisesta päästä pois..? ite jotenkii käsittäisin että se on aina saman pitunen , jos alottaa aikasemmin niin se sitten myös loppuu aikasemmin...

mä varmaan joudun töistä olemaan pois jo hyvissä ajoin ennen LA:ta kun on niin "rankka" (fyysinen/seisoma) työ, mutta tod. näk. sitten saikkua otan siihen ä-loman alkuun asti...näin ainakin monet muut on samassa firmassa toimineet...
 
HelloShitty
hoitopöytä ollu meillä turhaakin turhempi. mä hommaan pehmeen hoitopöytä alusta minkä siirrän sitä mukaan missä vaihdan ne vaipat. :D

rattaista mua viehättää Brio Singit tai Happyt. eniten mua kiinnostaa semmonen kova koppa mitä sit vaihdetaan ratasosaan myöhemmin. siks noi Brion rattaat. ovat myöskin aika edullisiakin jos esim. vertaa emmaljungaan. tässä ois:
http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=10
http://www.lastentarvikepikkuhurmuri.fi/tuotteet.php?pid=275

noita saa ihanissa väreissä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mansikka-maija:
minähän se vieläkin täällä roikun vaikka nukkumaan piti mennä ajat sitten... mutta tuli mieleeni kysymys mikä on ollu useemminkin mielessä mutta nyt sen sitten taas pitkästä aikaa muistin.. eli siis jos aloittaa äippäloman varhennettuna niin onko se sitten sieltä toisesta päästä pois..? ite jotenkii käsittäisin että se on aina saman pitunen , jos alottaa aikasemmin niin se sitten myös loppuu aikasemmin...

mä varmaan joudun töistä olemaan pois jo hyvissä ajoin ennen LA:ta kun on niin "rankka" (fyysinen/seisoma) työ, mutta tod. näk. sitten saikkua otan siihen ä-loman alkuun asti...näin ainakin monet muut on samassa firmassa toimineet...
Ihan oikein olet käsittänyt =) Saikkua vaan jos ei pysty olemaan loppuun asti.
 
Heippa vaan pitkästä aikaa

Nyt on kyllä tippunu kärryiltä jutuista kun en ole kerenny juttuja lukemaan. Oon ollu niin totaalisesti LOMALLA kun ollaan vaan voi, nauttien noista kahdesta pirpanasta kun hekin kotona ovat olleet sen viimeiset 2 viikkoa. Ens keskiviikkona koittaa taas paluu arkeen ku työt ja lasten päivähoito alkaa.

Kaikille tasapuolisesti oikein ihanaa uutta vuotta 2009

Nyt voin siis sanoa jo et vauva syntyy tän vuoden puolella, ihan kuin pari päivää oisi tuonut laskettua aikaa paljonkin lähemmäs :p
Meillä tuo isäntä sai kutsun kertauksiin jotka alkaisivat 8.6 eli 5 päivää lasketunajan jälkeen. Vapautushakemus lähti vetämään (ois ihanaa jos olisi täällä auttelemassa sitten kun vauva syntyy) mutta katsotaan millainen päätös sieltä tulee. Jos vapautusta tuosta harjoituksesta ei tule niin ei se maailmanloppu ole.

Täällä olen hillinnyt itseni vauvan tarvikkeiden suhteen, vasta 2 vaatetta olen ostanut. Esikoista odottaessani olin jo näillä viikoilla hommannut vaunut ja muut härpäkkeet. Tiedän kyllä mitä meille tullaan ostamaan ja mitä ei.
Auto meillä menee vaihtoon, ei tuohon vectraan (opel) enää mahdu yhtä perheenjäsentä lisää joten saapi mennä. Tilalle ostetaan 7 hengen auto niin mahtuu muitakin kyytiin kuin oma perhe.
Kaukalo tulee ehdottomasti olemaan Gracon autobaby jalustalla, hyväksi todettu kahden lapsen kohdalla. Ei tartte vöiden kanssa pelleillä.
Tulevat rattaat tulevat olemaan todennäköisemmin Brion singit, olen ihastanut niihin. Pitäisi vaan käydä kurkkaamassa niitä jossain liikkeessä livenä :)
Hoitopöytää en meinaa nytkään hankkia, vaipanvaihdot yms. sujuu sängyn päällä tai sylissä.

Mun äippäloma alkaa 27.4 ja kun lomat pidän ennen sitä pois niin jäänen huhtikuun alun jälkeen pois töistä.
Mun työ on istuma/seisomatyötä ja se näkyi varsinkin alussa. Issiasta särki ja kävely olikin melkoista vaappumista. Nyt onneks loman aikana helpottanut mutta tilalle oon saanu levottomat jalat ja ärsyttävän nilkkojen jomotuksen.

Nyt rupeaa tulemaan noita muitakin vaivoja, viiime yö meni pyöriessä jalkojen kanssa ja uutena närästys.

Onko muilla esiintynyt huimausta?
Mä olen meinannu 2 kertaa loman aikana heittää tajun kankaalle, yhtäkkiä vaan tuntunut ettei happi kulje ja silmissä sumenee. Tuttuja vaivoja valitettavasti myös edellisistä odotuksista.

Ainiin, ruoka jutuista oli ollu puhetta (kattos, muistan jotain). Voin kyllä tunnustaa että myöskin tässä raskaudessa olen syönyt kaikkea, niin perunasalaattia (viimeks eilen) ja myöskin maksalaatikkoa jos mieli on tehnyt. Näin olen toiminut myös 2 edellisessä odotuksessa ja kun katson noita pirpanoita niin en niissä nää mitää kummallista. Jotain mitä esikoisen odotuksen aikana oli kielletty niin ei enää nyt olekaan jne.. Mutta jokainen tekee oman päätöksen kuinka tarkasti/tiukasti noita ohjeita noudattaa.


Olipas taas omaa napaa :ashamed: Taidan selailla kirjoituksia taaksepäin ja palata linjoille uudestaan kun asiat on sisäistetty :D

Vauhtis rv 18+2 (oho, puol väli on ihan just täällä) :heart:
 
Ilmis
Hauskaa Uutta Vuotta kaikille! =) Tästä tuleekin hieno vuosi! :D

Mä en noista vaunuista käsitä kyllä yhtään mitään... :snotty: Sisko lupas sen pojan vanhat, mut en mä muista yhtään millaiset ne oli. Ehkä muistaakseni HS:n esittelemien tyyliset...? Mistä sitä tietää minkälaiset tarvii?? :eek: Sitten kun sitä vielä luulee, että aikaakin on rutkasti mut eihän tässä perskule ole ku 5kk enää, jos kaikki menee suunnitellusti. :whistle:

(.) Mulla olis enää tammikuu töitä! :D Ei olis montaa päivää... Ai, ai. Mulla tuota työmatkaa sen parisataa päivässä, niin ei kroppa kestä yhtään tuota ajoa enää. Eikä kyllä työtäkään. Aikamoista jumppausta, kun sille päälle sattuu ja välillä taas pelkkää istumista. Vaavi jo kovasti ilmoittelee mikä sopii ja mikä ei =)

Issias vaivaa edelleen ja eteenpäin vaaputaan. Levottomat jalat myös, joudun nukkumaan kolme tyynyä jaloissa aseteltuina että jotenkin sais rauhoitettua... Eikä sekään aina auta |O

Muuten olo on aika tukala ja ahdistava ajoittain. Tuntuu niin vaikealta välillä... Se on normaalia kyllä varmasti, mut eipä ole tämä mammatobe nauttinut vissiin vielä yhtään sitä raskausajan kukoistusta... :/ Muita? :D Ehkä se tuosta puolesta välistä sit starttaa! :p

Ruuasta Mä olen aikaisemminkin maininnut, että mä en kyllä välttele mitään sapuskaa, jos jotain tekee mieli niin sitä sitten syödään... Näiden 18 viikon aikana olen esim. syönyt 2lootaa maksalaatikkoa ja puolikkaan maksamakkaran. Maksa on oikeastaan ainut mitä ns. tarkkailen, mutten sitäkään vältä.

Meillä olis rakenneultra 18 päivän päästä... Sitä ennen vielä neuvola ja sittenhän ollaankin jo yli puolen välin. Niin se aika vaan menee, vaikkei se alussa mihinkään tuntunut menevän! :p

Hyviä vointeja vaan kaikille ja uudet (myös taustailijat) :wave:

Ilmatar ja Armas 18+1 :heart:
 
Pahoinvoinnista alussa oli hieman yököttävä olo,muuten olen päässyt ihmeen helpolla,olo on välillä kun ei olisikaan raskaana.

Turvakaukalo meinattiin hankkia lastentarvikeliikkeestä,koska meillä on sinne lahjakortti,pitää vaan kyttäillä tarjouksia ;)

Vauhti-ipanoiden äiti meillä myös mies kutsuttiin kertauksiin tossa joulukuun alussa,mutta sairastui silloin poskiontelotulehdukseen,eikä päässyt sinne.
Mielellään olisi mennyt,mutta jos nyt sitten vaikka syksyllä pääsisi sinne.

Ruoan suhteen mennään sillä "terveellä maalaisjärjellä" eteenpäin,kotimaiset ruokatuotteet on kuitenkin melko täydellisen turvallisia,söin melkein lootallisen perunasalaattiakin uutena vuotena :p

bad virgin ja naapero 18+5
 
Hyvää tätä vuotta vaan kaikille! Täälä loma jatkuu viel loppiaiseen..sit harmittaa mennä taas töihin. Mulla on noi ekan sivun tiedot väärin vielkin eli la 15.6 ja toinen tulossa ja SEKS..korjaako joku. Ostin ekat vauvan vaatteet joulualeista..unisexasuja tietty vaik tyttötunne on taaskin. Esikoinen on tyttö ja häneltä on kaikki tarvikkeet valmiina ja paljon vaatteitakin eli juuri mitään ei tarvi hankkia.
 
Tottakai josema korjaan,vinkki muillekkin jos on jotain päiviteltävää,niin laittakaa se kirjoituksesta erilleen
esim päivittäjä: plaa plaa plaa

Niin mun on helpompi noukkia päivitykset oikein,välillä tuppaa olemaan kiire niin ei ehdi niin syvällisesti kaikkia juttuja lukea =)
 
BV: Ihan totta että on tosi hankala lukea kaikki pävitykset rivien välistä kun ei yksinkertaisesti kerkeä lukemaan kaikkia juttuja niin ajatuksella. Toisaalta se on hyvä että nyt tulee päivityksiä harvemmin kun esim ekassa ketjussa, mut toisaalta sitä vähää ei sit välttämättä edes huomaa :) Tsemppiä pävityksiin!
 
Mukavaa hommaahan tää päivitys on,kun saa kuulla iloisia uutisia jne ja tulee kuitenkin luettua juttuja tarkemmin kun aiemmin,tutustuu vähän paremmin muihin odottajiin.
Nyt pitäisi saada vielä muutama taustailija mukaan niin saataisiin tuo 100 kesämassun odottajaa rikottua :D
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mukavaa hommaahan tää päivitys on,kun saa kuulla iloisia uutisia jne ja tulee kuitenkin luettua juttuja tarkemmin kun aiemmin,tutustuu vähän paremmin muihin odottajiin.
Nyt pitäisi saada vielä muutama taustailija mukaan niin saataisiin tuo 100 kesämassun odottajaa rikottua :D
apua..niin montako meitä on? :eek: hyvähyvä! :heart:
 
Kateellisena täällä pinoa lueskelin että toisilla se rakenneultra lähestyy. Lahti kun ei tuollaista odottajilleen tarjoa :(

Toki täällä yksityiselle pääsisi ja se ehkä hieman houkuttelee joskin hieman kiire rupeaisi asian kanssa olemaan. Olisi niin ihanaa päästä kurkkaamaan vauvaa sekä että onko kaikki ok (ja täytyy myöntää että se sukupuolikin houkuttaisi tietää).

Laitanpa samalla hetki sitten otetun kuvan eli rv 18+2. Painonnousu on pysynyt aisoissa, ehkä nuo 2 saavat mut kuluttamaan enemmän :D Esikoisesta tuli +20kg ja juniorista +16kg.

[/URL]
 
Mukavaa viikonlopun alukua kaikille! :)

Vauhti-ipanoiden äiti : Meillä myös mies kutsuttiin kertaamaan 11.-17.5. eli just parisen viikkoa ennen la:ta, mut tuskin vauva haluu viel silloin syntyä, ku esikoinen ki synty "vasta" 40+3, vaik eihän sitä koskaa tiiä.. onneks on kertaamas tos noin 50km päässä, et ei oo pitkä matka, jos sattuu synnytys käynnistyy jo sillo :) Ihana masu siulla :)

Raffel : eihän siinä mitää pahaa ole, jos toivoo jompaa kumpaa enemmän.. ei se kuiteskaa oo rakkaudesta mitenkää pois:) Ja oishan se toisaalta kiva et ois molempia sekä tyttöjä että poikia :)

Meil on vaa yhdeistelmävaunut ja hyvin niillä pelkästää pärjätty.. tuskin nyttekää ostetaa matkarattaita.. viehän noi yhdistelmät enempi tilaa, mut ainaki vielä kyytii sopinu.. saa nähä sopiiko enää kauan :D

Liikkeistä.. nyt kyl oon aika varma et oon jo liikkeitä tuntenu.. vielä kun vaa voimistuis nii mieski pääsis nauttimaan niistä :)Ens ma olis neuvola ja rakenne uä muistaakseni 27.1., jospa nyt muistan viiä sen esitietolomakkeenki,joka viime kerralla unohtu :ashamed: Siinä kun on ne hätäkastenimet ja kaikki :/

Minttu ja pikkusin 18+1
 
Hyvää uutta vuotta kaikille :)
Me ollaan perheen kanssa vielä lomalla mun vanhempien luona, mutta varmaankin viikonlopun aikaan palaillaan takas kotiin.
Pakko hehkuttaa: mun pahoinvointi on loppunut, jippii!!!!!
Esikon kohdalla se loppui noin rv 16 aikoihin ja nyt olen ollut jo monta päivää oksentamatta, mutta kyllä välillä tulee edelleen sellainen etova olo ja on edelleen ruokia joita ei tee ollenkaan mieli.
Ruuista: ite en ole rajoittanut paljoakaan syömisiäni kiellettyjen ruokien osalta, en rajoittanut esikonkaan kohdalla ja ihan terve poika syntyi. Vältettävistä ruoka-aineista olen siis syönyt maksalaatikkoa joulun aikaan parinakin päivänä ja perunasalaattiakin olen syönyt ahkerasti (en edes tiennyt että ei sais syödä ) ja juonut energiajuomaa pari lasillista.
Rakenneultraan pitäisi varata aikaa, se on varmaan sitten rv20 jälkeen.

Ainiin, masussa on tuntunut välillä pieniä hentoja liikkeitä

Hyviä vointeja kaikille!

Halinalle ja pikkukakkonen rv 17+0 :)
 
Meillä tuo ukko lähtisi kertaamaan Hämeenlinnan suuntaan.

Jos tää yhtä nopeasti syntyy kun tuo meidän juniori niin miehellä ei toivoakaan keretä mukaan touhuun vaikka olisi naapurikunnassa. Kerkesin viime kerralla olemaan sairaalassa hieman alle tunnin kun poika syntyi (8cm auki kun astuin äippäpolin ovista sisään) ja kun salissa olin ollut 25 minuuttia, sain luvan ponnistaa. Tuollainen synnytys olisi kiva kokea uudestaan vaikkei esikoisen synnytyksestä mitää pahaa sanottavaa ole vaikka kestikin pidempään (kokonaisuudessaan 10t).
 
heips!

nyt on neuvolassa käyty. ekat sokerirasituksen tulokset loistavat. paasto 4.4 ja tän vuoden uudet rajat 5.3 eli loistavasti vielä mennään. joulu ja poikien sairastelut näkyy painossa ja lisää raskauden alusta tullut 3.8kg nyt sitte kyllä tasoittuu kun aerobic alkaa ja kaapit ei notku makeeta mussutettavaa.
paineet hieman noussu eli 114/62. kaikki muuten ok. rakenne ultra aika varattu ja se on pe 23.1 joten silloin miehen kanssa tyksiin ni näkee kin tän palleroisen. jaa niin sykkeet oli 150+.

lissuli kyseli rattaista. meillä oli esikolla brio kombi yhistelmät mutta kun hää ei halunnu makoilla ni vaihtoon meni puolenvuoden jälkeen kun noissa se ratas osa "tilava". sitten oli abc:n nelipyöräiset halpis rattaat. 4w air rAIDER TAIS OLLA MALLI. paljon pienempi ratas osa. kävivät sitte pieneksi noin 2.5v:nä ja ostettiin ora malla avorattaat. pikkukakkoselle ostettiin käytetyt teutonian yhistelmät pehmellä kassilla. olis tarvinnu olla kova koppa syntyi toukokuussa ja pehmee koppa oli "hankala" ja kuuman sorttinen kesällä kun ne kopan reunat kaartui kiinni. kakkonen oli 1v kun ostin nykyiset x-lander joggerit- menee autossa pienempään tilöaan ja on ketterämmät. näitä myi silloin oz baby mutta nyt on jonkun muun nettifirman listoilla merkki. ihanat ja tyytyväisiä ollaan näihin. nyt kuitenkin olissa hakusessa tuplat. ollaan kateltu i`coo plATON DUOJA JOISTA SAA YKSIKKÖ/TUPLA RATTAAT NI VOISI MYYDÄ NOI X-LANDERIT POIS. ainoo vika että noita ei juuri suomesta saa ainakaan käytettynä... ja uutena kallllllliiiiiiiiit. LISSULILLE vielä. harkinnan arvoisina vaunuina voi pitää kaikkia joista tykkää. emmaljunga, teutonia, i´coo, hauck, gesslein, hartan, taco yms. noista gracoista vielä. reissussa hyvät mutta esim. gracon kantokoppa joka tulee joihinkin malleihin mukaan on tosi pieni meitin kakkosella oli asuntovaunu reissulla sellaiset kun oli pieni ja elokuussa ei enää koppaan mahtunut. ja kylmemmällä olisi ollut tarpeellisempi.
jokku puhui phil&thedin e3 mallista ovatko ne joissa istutaan vierekkäin vai peräkkäin???

niin ja kaukalo täytyy ostaa ja mitä ilmeisemmin sellainen telakallinen koska autona tavis 5ovinenn mazda 6:nen ja taakse laitettava kolme istuinta...

t: tinni ja ryyni 17+2

p.s tekstistä tuli tosi sekava koittakaa saada selvää
 
No tämä malttamaton kävi sit jo ostamassa yhdistelmävaunut ja turvakaukalon :ashamed:

Niin kuin tinni sanoi, että semmoset kannattaa ostaa mistä tykkää, niinhän mie sit tein.

Eli meni Lastentarvikkeeseen töiden jälkeen ja siellä oli sit nämä 2008 vuoden mallit hiukka halvemmalla myynnissä. Heti silmiin ja käsiin osui se Emmaljungan duo edge spor-rungolla. Ne sit lähti mukaan. Maksoin tuosta 720e. Onhan sekin aika paljon, mutta kaippa se oli halvemmasta päästä niistä parhaista......
Sit ostin sen Gracon turvakaukalon. Nämä kaksi sain siis samaan hintaan mitä -09 vuoden emmaljungat olisi maksaneet heillä. Eli uskon et tein ihan hyvät kaupat.

Heh, miten sitä tulee niin iloiseks kun on saanut kaikki rahansa tuhlattua. Alkuun kun ajattelin että käytetytkin kelpaa, mut näinhän ne näyttää kelpaavan... Mut meneehän ne sit jos toinen joskus tulee niin sille ja sit niillä on kai sitä jälleenmyyntiarvoakin.

Lissuli ja mustikka 18+3
 
tänään tuli sitten varattua yhdistelmävaunut :D mentiin muka vain katselemaan vaihtoehtoja ja sitten ku sitä tajusi tämän vuodenvaihteen alennusmyynnin/tarjoukset ni pakkohan se oli kärryt varata kun omanmakuiset osui kohdalle edullisesti. eli first classin venice-merkkiset ja väri musta.

ai että on hyvä mieli :D

Jossu rv 17+0
 
Tinni: minähän se puhuin noista P & T E3:sta, jotka tätä nykyään ovat nimeltään classic...ja uusia malleja on tullut vielä kolme lisää. Eli jos nyt ostaisin niin ostaisin ne sportit.
Noissa rattaissa lapset istuu peräkkäin tai ns päällekkäin...
tästä linkistä näet: http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/philteds/philteds-sport/

Mulla mieli ailahtelee sen osalta, et ostanko vielä yhdet kärryt vai en...

Lissuli: ihan hyvät kaupat oot tehnyt.

Raffel: mä ainaskin toivon tyttöä, kun meillä on kaksi poikaa entuudestaan niin pitäähän sitä olla äidin kaverina yksi pikkuinen-diiva. Mutta tottahan on vain se, että tulee sieltä kumpi tahansa niin yhtä rakas pallero se on.

Mutta nyt taas, jatkan surffailua huutiksessa...jos sieltä vaikka löytyis jotain kivaa ja kohtuuhintaista Pullalle...

Jeps1
 
Vauhtis kyseli huimauksesta niin täällä on esiintyny tosin se on jo aika hyvin vähenemään päin. Kysyin siitä neuvolassakin mut ei osannu sanoa että mistä johtuu ku Hb oli kuitenkin 117.

Meiän vauvat siis syntyy tänä vuonna. Jännittää kyllä aika niin pirskatisti! Tuntuu et aika loppuu kesken ja sit taas tuntuu et aikaa on ihan liikaa..alkaa vaan stressaa tuo muutto ku kela kyllä vastas mun sähköiseen kysymykseen et voin saada as.tukea ennen vauvan syntymään, mutta ku töitä teen kotoa käsin niin ei mahuta mihinkään 40 neliön kaksioon joten se 60 olis mun mielestä ihanne mikä taas estää yksilö-ihmisen saamasta asumistukea..että muutellaan sitten masu pystyssä. :S TAi stressataan ja seurataan muuttoa..

mullakin enää alle 2 viikkoa rakenne-ultraan, tuntuu vaan ettei siitä selviä sukupuolta ku sydänääniäkään vauva ei oikein haluais antaa kuunnella.

Ja ruoista meen kans ihan maalaisjärjellä, tosin jos tykkäisin medium pihveistä ni ne pyytäisin varmaa kypsänä.

VAunuja oon kans kattellu mut ihatuin noihin www.vaunula.com:in F7 mallisiin vaunuihin ja enää en muita näe et varmaan ne tulee sit tilattua keväämmällä. ;)

Mä alan nyt ruokailee lämpimiä uuni-leipiä ku ne alkaa olla tarpeeks jäähtyneitä ja masu kun murisee jo kovin..Hauskaa perjantaita!
 
Joku tuolla jo aiemmin kirjoitteli auton vaihdosta. Me vaihdettiin tuossa autoa, vaik keväällä semmoinen farkku mondeo ostettiin mut se oli kyl niin susi jos ostaessa... Nyt sit on viel vähän isompi kärry ja toivottavasti nyt olis vähän parempi edes kun aiempi. Sinne perään mahtuu koirat hienosti ja taakse kyllä ainakin se pari lasta. Toisesta autosta luovutaan kun mun työt loppuu huhtikuun lopussa. Kuljetan sit ukkelia töihin aina kun itse tarviin autoa. Kaipa sinne nuo uudet rattaatkin mahtuu johonki väliin :)

Voi ei nyt on ihan semmoinen olo että ei malta odottaa kesää yhtään! Mä haluun niin tän vauvan pihalle ja muutenkin et tulis kesä!!

Sit varmaan tyhmä kysymys, mut miks muka perunasalaattia ei sais syödä??

Itte en käytä light limsoja, en tuoretta kalaa ja lihatkin kypsänä. Makeutusaineista olen tarkkana. Nyt olen juonut espressosta tehtyä kahvia aamuisin... Aurajuustoa maistoin jouluna ja tänään tais olla sämpylän välissä mozzarella juustoa... Maksamakkaraa harvoin leivän päälle, mut se on kans niiiin hyvää! Eli lipsuu lipsuu, mut sekin tuntuu vähän hassulta kun jotku kännää ja polttaakin raskausaikana, eli en rankaise itseäni siitä jos vähän mulla tuon syömisen kanssa lipsuu, kun muuten olen raitis...

Yks karvamaha tuli tohon viereen kellistelemään että rapsuta mamma rapsuta, kai se olis sit jätettävä tää kone ja keskityttävä karvasiin vauvoihin.
 
että 100 tulisi täyteen, ilmoittaudunpa minäkin mukaan :) Aikaisemmin en ole edes tajunnut tätä keskustelupalstaa lukea, mutta tänään löysin. eli mukaan

Elise2, ikä 33v, LA 17.6.2009, neljäs, SeKs

Elise2 rv 16+3
 
Huimauksesta taisi joku kysyä,tääällä välillä huippaa,johtunee alhaisesta verenpaineesta,ainakin mulla.

Kyllä mäkin toivon poikaa,mut saa nähdä kumpi sieltä tulee =)

Lissuli-81 ihan hyvät kaupat teit,mä katselin myös gragon turvakaukaloa,sellaista kivan punaista,sopii hyvin molemmalle sukupuolelle =)
Meillä on myös yhdistelmävaunut Brio kombit,taisi olla jollain muullakin.
Sen verran jämerät,ettei kyllä uusia aleta ostamaan,eikä ole kuin pari vuotta vanhat.

Mä kyllä uskon että hyvällä tuurilla naapero saattaa paljastaa sukupuolensa,sen verran liikkuvainen kaveri on ollut,kun olen kuunnellut sydänääniä :heart:

bad virgin ja naapero 18+6
 

Yhteistyössä