**Kesämassut 2009 Tammikuussa**

Jos nyt joku muistaa mitä kirjotin aiemmin, niin saatiin miehen kanssa asia puhuttua: hän pitää tipattoman tammikuun ja oli itsekin sitä mieltä, ettei holin käyttö ole ollut ihan kontrollissa. Kaikki hyvin siis =)

Mul oli neuvola tänään ja jostain kumman syystä olin kauheen huolissani, ettei sydänääniä kuuluis. Kuuluhan ne ja olo oli tosi helpottunu. Ilmeisesti se jännityksen purkautuminen sit vaan laukas mulla ahdistuskohtauksen taas, joka onneks tosin meni ohi kun sain nukkua päivällä.
Mulla on paino pudonnu :eek: - vaikka en oo oksennellukaan tai edes voinu huonosti ja syöny mielestäni hyvin.
Että tällaista täällä. Jatkuva päänsärky on kiusana, mut niin se on ollu edellisilläkin kierroksilla jossain vaiheessa, että eiköhän se tästä.

Raffel älä huoli siit esitietolomakkeesta, täällä ainakin se annetaan täytettäväks vasta ihan loppuraskaudesta, jossakin ilmeisesti tosi paljon aiemmin.

auto menee vaihtoon. Ei mahdu kolmea istuinta takapenkille ja minä taas en mahdu sinne istuinten väliin. Harmi sinänsä, kun on kiva ja suht uus auto, mut oiskohan se jo sitten tila-auton vuoro... :whistle: Mies on kuulemma jo kattellu :LOL:

Ninniliina rv 15+2
 
Mua kans kiinnostais ehkä kestoilla, vielä en ole mitään miettinyt, mut käyhän se kai pidemmän päälle edullisemmaks ihan varmaan jätekustannuksissakin :)

Ninniliina: hyvä et miehen kans on asiat hoidossa! Jospa se siitä vähän into laantuu ja se ymmärtää et ei susta kiva soitella sen perään...

Mulla on varmaan painoa tullut ainakin se 5kg lähdöstä. Nyt on tullut syötyä niiiin älyttömästi kaikkia herkkujakin, että ihan mahdotonta. Tosin onneks noi hedelmät ja vihanneksetkin maistuu niin voi niitäkin napsia välipaloina.

Meil alko toisella koiralla juoksut. Tämähän onkin sit mielenkiintoista aikaa. Meille ensimmäinen kerta kun tämmöinen tilanne on. Eetu aktiivisena uroksena ja Nupukin kokeneena mammana... Pitää vaan yrittää koettaa pitää parhaansa mukaan ne erossa toisistaan vaik vaikeeta se on kun näkee kuinka ne jää kaipaamaan toistensa seuraa. No nyt on typy alakerrassa nukkumassa ja Eetu mamman kainalossa tässä sohvalla. Taitaa vaan nauttia kaikesta saamastaan huomiosta :D

Joo niin ne viikot vaan vierii... kohta on taas huominen ja mulla paukkuu viikot. Puoliväli lähestyy, neuvola lähestyy ja rakenneultra lähestyy. Ihanaa olla näin pitkällä. En olis uskonut että näin pitkälle pääsen!

Lissuli ja mustikka 18+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Hitsi kun jaksais ite innostua noista kestoista.. :whistle: oikee hävettää olla niin saamaton ja mukavuudenhaluinen.. :ashamed: :|
Mä olen nyt käyttänyt monen monta hetkeä koneen ääressä katsellen eri kestovaippa-sivuja ja ainoa asia josta olen varma niin on se etten ota niitä all in one-vaippoja, koska niiden kuivumisaika on tolkuttoman pitkä verrattuna toisiin.
Mutta HelloShitty ja Lissuli selvittäkää onko teidän lähellä ketään ns esittelijää joka voi kertoa teille tarkemmin ja teette sitten ratkaisunne.
Mun ajatusmaailma tähän on puhtaasti se, että jos se aloituspakkaus maksaa 360e ja sillä pärjää koko vaippa-ajan niin mun ei tarvii raahata kotiin noita kertiksiä ja maksaa niistä sitten pitkässä juoksussa ihan sievoista summaa euroja.
Mun kaveri sanoi just ettei hänellä ole aikaa moiseen...mä olen nyt yrittänyt miettiä mikä siinä vie sitä aikaa...toistaiseksi en oo vielä keksinyt.
Toki tätä kannattaa tulla kysymään sitten parin kuukauden kestoilun jälkeen...jos siihen sitten ikinä päädyn.
 
Ja vähän kuulumisia, anteeksi jo heti aluksi oma-napainen kirjoitus.. :/

No niin, kaikki alko siitä sunnuntaista ku menin päivällä kaatumaan. Lupauiduin siis jo aikaisemmin apuyököksi töihin, ja sinne siis illalla uudestaan. Oli tosi kipeä, vatsasta, selästä ja nivusista. Ajattelin kuiten sinnitellä, eihän mun tarvi ku asukkaan vieressä istua..

Pääsin jo aamu4 jälkeen kotiin, eihän se uni heti tullu ku liikkeitä kokeilin tunnustella. Joita en sitte tuntenu..
Pari tuntia unta kuulaan ja 9 neuvolaan. Oli se aikaisemmin sovittu lääkäriaika, koska ollu kipeitä supistuksia jo tovi.

En sitte pystyny istumaan tai käveleen kunnolla. Itku pääse heti ku terkkari ooti vastaan. RR oli huikee, 160/112, johtuen tieten monesta asiasta.
Pääsin heti kohta lääkärin luo, sielläkin itkien ja seisten. Oli tuskaa päästä siihen vuoteeseen makaamaan.

Lääkäri teki sisätutkimuksen, kohtu ja kohdunsuu normaalit, ei siis supistukset oo aiheuttanu siellä mitään. Tai "hieman pehmeä", mut siis normaali.
Sit sydänääniä; kuuluivat ja tosi selvästi. Mutta vauvan syky muuttui koko ajan 135-145 ja alimmillaan 100 ja vähä alleki.
Lääkäri kuunteli pitkään ja syke teki tätä koko ajan. Oli pitkä puolituntinen..

Oma lääkäri laitto lähetteen naistentautien polille, tieten ku viikkoja vielä niin vähän ettei kuulu synnyttävien puolelle.
Koko ajan itsellä tiedossa, että JOS jotain on vialla, pielessä, vauvalla ei ole mitään mahdollisuutta selvitä näillä viikoilla.

Siellä sitte yksin makasin kovalla sängyllä ja itkin. Muilla oli vieressä mies, äiti tai ystävä.. Itkin yksinäisyyttäni, kipua, pelkoa vauvan tilasta. Sama se mulle kunhan vauva on kunnossa.
6 tuntia ja pääsin vastaanotolle. Ihana hoitaja auttoi kävelyssä, saattoi lähes kädestä kiinni pitäen.

Siellä sisätutkimus ja ultra. Vauva on kunnossa! Syke epätasainen, mut siellä se liikku! Joskin varovaisesti, ettei tuntunu vielä mulle asti. Istukka kiinni ja kuulemma toimii normaalisti.
Kipu mahassa ja kohdussa johtui kuulemma siitä kovasta tärähdyksestä.
Siis sitä vauvakin sitte säikähtänyt.

Nyt sykettä pitää seurata kerran viikkoon, torstaina uusi neuvola. Lääkäri kirjotti VAIN sunnuntaihin asti sairaslomaa, vaadin kyllä lisää ennen kun pystyn taas töihin. Nyt en ENÄÄ riskeeraa mitään!
Sitten töihin, kun siellä ollaan varmasti turvassa.

Ja eihän tää tähän lopu! Ku pääsin bussilla kotiin, juoksin minkä kivuiltani pääsin, kotiin ja suorana oksentamaan. Kuume nousi sitte yli 38 ja leksa lensi koko illan.
Makasin suihkun lattialla kuuman veden alla ku muualla ei tarennu. =)
Tiedän kyllä, että pitäs olla viileässä ja vähillä vaatteilla mutta ei kyenny!

Nyt sitte 14 tunnin unien jälkeen olo on melko mainio! Mutta on sitä loppujen lopuksi melko yksin. Kukaan ei siis kaipaa tai tiedä mistään mitään jos en itse kerro. Siinä tuskassa ja pelossa ei tullu mieleenkään soittaa ketään kaveriksi ja tueksi.
Teillä kellä isä on kuvioissa, on vähä eri asia.. Siis oisitte soitellu miehille ja olisivat kuiten tietoisia Teistä.. Siinä sen sitte tajus..
Ystäviä toki on ja paljon! Äiti ja siskot tukena kovastikin, mutta kuluneesta vuorokaudesta kukaan ei tienny mitään..
Siis vaikee selittää, toivottavasti ette loukaannu, mitä kirjoitin! Siis ilman muuta hyvällä tarkoitin! :wave:

Mutta pääasia, että vauva on kunnossa! Isommat tytötkin kotiutu eilen illalla ja itku niilläkin pääsi kun kerroin tilanteesta. Ei kukaan halua, että mitään tapahtuu..

Täällä siis mennään päivä ja viikko kerrallaan, luottavainen olo kyllä kuiten on! :heart:

Oikein paljon vointeja Teille! Pitäkää toisista huolta! :saint:

Lisbet ja Turo tasan 19
 
jeps1:Mä hurahdin kestoiluun viidennen kans ja ostin vaippoja n. 1000:lla ?:lla :ashamed: Hankin kaikki uutena,ostin harsoja,villahousuja,swaddlebeessin taskuvaippoja,fuzzin taskuvaippoja ja lisä imuiksi mikroinserttejä ja hamppuimuja.
Kestovaippainfon sivuilta saa kaiken mahdollisen tiedon vaipoista!Siel vietin itekin tuntikausia.


Täs olis uusin masukuva,tuolloin rv 18+5


Vertasin mite aiemmilta on tullut painoa näille viikoille,niin 3,2-8,7kg,nyt on tullut ihmeen vähän.Yleensä mul tulee enimmät kilot puoliväliin mennessä,loppua kohden ei kovin isoja painonnousuja oo ollut keltään.

A-Mam ja Mimmi rv 19+0 :heart: Ja taas uusille viikoille :D
 
voi Lisbet :hug: :hug: onneksi vauvalla kaikki hyvin! voin vaan kuvitella nuo kauhun hetket... sulla varmaan sit illalla se jännitys hellitti ja iski kuumeen ja vatsan sekaisin. hyvä, että olo nyt parempi.

Jossu 17+4
 
Lisbet78: Hööh... Voin kuvitella mitkä on ollut fiilikset kun täällä tippa linssissä luin tekstiäs. :hug: Mut onneks pienellä kaikki hyvin ja sinulla!!
Tänään aiemmin tuli mieleen se mun keskenmeno viikoilla 6+jotain. Silloin tuntui että vaikka ystävät oli tekstarein ja mailein tukena niin silti oli ihan yksin. Siis silloin myös mies oli vierellä, mut eihän hän sitä koko raskautta ollut siinä vaiheessa vielä edes tajunnut. Sitä vaan oli niin yksin niiden tunteiden kanssa kun lähi piirissä ei kukaan arvaa miltä se tuntui. Moni vaan sanoi että onneks meni noilla viikoilla eikä myöhemmin, mikä sekin on vallan totta, mutta ei se sillon paljoa helpottanut.

Mutta tänään aamulla meillä oli kiva hetki kun heräiltiin. Kävin vessassa ja sit menin ukon viekkuun köllimään ja oltiin kumpikin käsi masun päällä. Ensin niin että mun käsi oli siinä alla ja miehen päällä. Sit tuntui semmoinen potku ihan käteen asti. Äkkiä vaihdoin miehen käden siihen alle ja hänkin sitten tunsi toisen pienen potkun. Oli ihanaa :heart: Noin viikon verran olen nyt tunnistanut vauvan liikkeet ja tosiaan välillä ne on tuntuneet ihan pinnassakin. Se on kyllä loistava fiilis!! Siellä se tyttö potkii :)

Lissuli ja mustikka 19+0
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Hitsi kun jaksais ite innostua noista kestoista.. :whistle: oikee hävettää olla niin saamaton ja mukavuudenhaluinen.. :ashamed: :|
Mä olen nyt käyttänyt monen monta hetkeä koneen ääressä katsellen eri kestovaippa-sivuja ja ainoa asia josta olen varma niin on se etten ota niitä all in one-vaippoja, koska niiden kuivumisaika on tolkuttoman pitkä verrattuna toisiin.
...
Mun ajatusmaailma tähän on puhtaasti se, että jos se aloituspakkaus maksaa 360e ja sillä pärjää koko vaippa-ajan niin mun ei tarvii raahata kotiin noita kertiksiä ja maksaa niistä sitten pitkässä juoksussa ihan sievoista summaa euroja.
...
Mun kaveri sanoi just ettei hänellä ole aikaa moiseen...mä olen nyt yrittänyt miettiä mikä siinä vie sitä aikaa...toistaiseksi en oo vielä keksinyt.
Esikoisen kanssa pääosin kestoilleena, voin sanoa että meillä on mennyt vaippoihin n. 200?, ja oltaisiin selvitty n. 100?lla, mutta kun ne on niinihania, niin on pitänyt tehdä yli oman tarpeenkin ;) Mun mielstä se ei ole ollut aikaa vievää, kun on vauvanhoitopöydän ja pesukoneen välissä astia johon vaipat kerätään, ja sitten parin päivän välein heitetään koneeseen. :) Tietysti kakit pitää huhhtoa vessnpönttöön, mutta niinhän ne pitäisi kertakäyttöisistäkin...
Stressiä en ole siitä ottanut, ja kun ollaan oltu matkoilla/kipeinä/väsyneenä, on maissivaipat olleet käytössä :)

Ne AIO vaipat kuivuu tosi kauan, toimii hyvin kyllä esim neuvolavaippana tms. 'reissunpäällä'. Taskuvaipat on vähän sama juttu, mutta kuivuu nopeammin. Ja arhaimmaksi/ohuimmaksi meillä on osoiuttautuneet nauhavaippa+villajousut yhdistelmät. Mutta se on ihan makukysymys :)

(ai kuka muka on hurahtanut kestoiluun ;) )

*muoks* piti jo aiemmin veilä sanoa kestoista, että kun äippäpakkauksessa tulee niitä imse vimsejä, niin n eon tosi hyviä, mutta vasta muutaman pesun jälkeen!! Eli älkää lannistuko jos tuntuu ettei ime mitään aluksi. Ne paranee käytettäessä, ja 'pilaantuu' mm. huuhteluaineella..
 
Mä ostin muutamia swaddlen AIO-vaippoja,enkä tykännyt yhtään.Mul on useita hahtuvavillahousuja,sit kuorivaippoja,ruskovillan vaippahousuja,eniten käytin swaddlen taskuvaippoja,kunnes tyttö kasvoi s koosta ulos,tilasin 20 uutta m koon swaddlea ja fuzzit oli lopulta runsasreitiselle tytölle paremmat,kuten tuli myöhemmin todettua.Mut swaddlella oli kivemmat kuosit(ihan kuin sillä ois merkitystä :ashamed: )

a-mam mimmi rv 19+0 edelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Hitsi kun jaksais ite innostua noista kestoista.. :whistle: oikee hävettää olla niin saamaton ja mukavuudenhaluinen.. :ashamed: :|
:hug: Täällä toinen. Enkä aio stressata asialla. Tarpeeksi muutenkin tekemistä vauvan synnyttyä tässä huushollissa, kun alkaa syksyllä tytön eskari ja kuljetukset ja muut hässäkät jää mun harteille, miestä kovasti houkutteleevat reissuhommiin töissä ( |O ), koiratkin pitää huoltaa jonkun jne., niin jos jossain kohtaa voi päästä helpommalla, niin vaipoissa, ja sen myös aion tehdä.

Lisbet :eek: :| :/ :'( |O :eek: Kamala kun meni kylmät väreet ja kyyneleet nousi silmiin, kun luin sun tekstiä!!! Ihan hirveetä... Onneksi kaikki on hyvin, ja töihin et todellakaan mene, jos sille tuntuu!! :hug: :hug: :hug:

(.) Supistaa, supistaa... :/ Lähes koko ajan aamusta asti ollu maha kovana, välillä tulee kipeitäkin suppareita... :( En ole vielä uskaltanu miekkoselle sanoa ääneen, se menee pitkin seiniä.
Ja selkää juilii...

Ai kamala, kun mä olen vaan miettiny pääni puhki ostoslistaa, mitä tälle pienokaiselle pitää ostaa... Ja tehny hintavertailuja netissä... :whistle: Sitteri, hepe-univerkko (se metallinen vaunuihin ) ja hoitopäytä on "ne tärkeimmät", turvaistuin asiaa ei olla vielä päätetty sen kummemmin. Mut ajattelin, et pitänee ihan mielenkiinnon vuoksi katsoa Oulussa käydessä prismasta mm. tuota sitteriä, kun marketeissakin njäkyy niitä olevan myynnissä, et minkä laatuisia ja hintaisia siellä ne on.
Huomenna neuvolaan, jännittää jo valmiiksi sinne meno taas.
Sisu ja rakas pieni matkustaja, joka mylläsi tänä aamuna semmoset aamujumpat, et äidin sydän suli ihan kokonaan :heart: :heart: rv 18+5
 
Raffeli: mä tunsin viime viikolla ekat "kuplat" enkä sen jälkeen oo tuntenu ku jotain kelluntaa tai muuta möyrimistä. sitäkään ei oikein tämmöin ekakertailainen voi sanoa, että onko ne vauvan liikkeitä vai mitä. älä huoli, eiköhän kaikki ole kuitenkin ok :hug:
mulla ei ees oo mitään hajua siitä, missäpäin mulla on kohtu ja istukka, nehän vaikuttaa myös asiaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja Raffel:
Heippa.. :)

Potkuja ei täällä tunnu vieläkään. Pitäisköhän jo huolestua :ashamed:

Raffel ja Papsi 17+5
Monesko raskaus sulla nyt on menossa?
Ensimmäinen vasta :)
Elä hätäile sit vielä. Joillakin ekat tuntemukset tulee vasta tuolla rv 20 tienoilla :hug:
*Muoks* Mulla tuntu esikoisen aikaan ekat liikkeet silleen rv 18 paikkeilla, et olin mahallaan sängyssä lukemassa illalla, ja sit ihan ilman mitään ennakkovaroitusta tuntu, niin kun joku olis kevyesti koskettanu mahan sisäpuolelta mua höyhenellä... Aluksi ihmettelin, et WTF tää nyt oli, ennen kun edes tajusin, et neitihän se siellä ilmoitti olemassa olostaan :heart:
 
Lisbet78 : Varmasti pelottava kokemus.. onneksi pienellä on kuitenkin masussa kaikki hyvin :heart:

Raffel : Ei huolta :) Mieki tunsin ekasta liikkeet vasta joskus päälle 20 ja tästä toisestakin oon vasta pikkuhiljaa alkanu tuntemaa liikkeitä :heart:

Sisu : Toivotaa et supistukset menis ohitte :hug:

Minttu ja pikkusin 18+5
 
lisbet78: Voi kauheaa mikä tapaus :hug: . Varmasti kamalaa tuollainen yksin kokea. Jos sinulla raskasta voit kirjoitella jos vain haluat. Vaikka en kyllä tiedä miten osoitteiden vaihto käy täällä. Itselläni on nimittäin myös sellainen tilanne, että saan ainakin tällä hetkellä odotella vauvaa yksin. Mies päätti ottaa aikalisää suhteesta vaikka aluksi halusi tätä lasta. Eli itse olen odottavalla kannalla miten suhde tulee jatkumaan ja tämä aika on aika raastavaa. Tiedän että yksinkin pärjää mutta kuitenkin.

Haluaisin myöskin kestovaippailla, mutta en ole tutustunut aiheeseen juuri ollenkaan. Kerta summana 360 euroa kuulostaa melko suurelta, mutta kyllä siinä säästää pitkässä juoksussa. Täällä kanssa on listattu jo hankintoja muistaisi sitten vain kaiken tarpeellisen hommata.

Masussa myllää koko ajan mahtaakohan siellä olla lepohetkiä ollenkaan :eek: :heart:

Maare 18+6
 
Lisbet kauheen pelottava tilanne sulla! :( Ja tiedän kyllä tasan miltä susta tuntuu ku mäkin yksin odottelen ja vaikka mitään tollasta ei ookaan tapahtunu niin mietin ja pohdin..eikä ole oikein ketään kelle soittaa ja pohtia asioita ääneen.

Raffel Mul on ihan sama fiilis ku mitään ei tunnu vaikka viikkoja jo 18+5, tosin tiedän varmasti että istukka on edessä vaimentamassa, mut silti pelottaa..ja ku vauva liikkui niin oudosti viime ultrassa ku vähän heilutin vatsaa et se liikkuis vähän. Onneks ens viikol on jo rakenne niin stressaus loppuu alkaakseen taas uudelleen jostai muusta syystä. ;)

Palelu Onko täällä muita joiden keho et tunnu jaksavan pysyä lämpimänä? Mä täällä palelen koko ajan ja äsken lämpö oli 35,6..inhottavaa tällainen, varsinkin ku oon lukenu et pitäis alkaa olee kuuma ja hikoilee öisin..

Eipä kait muuta, paitsi et hain eilen ilmaisen syöttötuolin josta näin ilmoituksen netissä ja tänään hain 2 sitteriä (toinen mummille, toinen mulle) à 8? netistä poimitun ilmoituksen perässä nämäkin sain. :) Jos sitte ens viikolla alkais uskaltaa kattelee jo vähän vaatteita ku viel ei oikee mitää oo viittiny hommata.
 
Kestovaipoista mä en ymmärrä niistä mitään,meinasin ostaa muutaman kappaleen niitä vauvalle ja katsoa innostunko niistä =)

Sisu sun on pakko hakea saitsua noiden suppareiden takia,et sä voi töitä tuossa kunnossa tehdä :attn:

Tänään tuli käytyä pilkillä koko perheen voimin ja sen jälkeen pulkkamäessä,nyt väsyttää joten huomiseen :wave:

Bad Virgin ja naapero 19+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja maare2:
lisbet78: Voi kauheaa mikä tapaus :hug: . Varmasti kamalaa tuollainen yksin kokea. Jos sinulla raskasta voit kirjoitella jos vain haluat. Vaikka en kyllä tiedä miten osoitteiden vaihto käy täällä. Itselläni on nimittäin myös sellainen tilanne, että saan ainakin tällä hetkellä odotella vauvaa yksin. Mies päätti ottaa aikalisää suhteesta vaikka aluksi halusi tätä lasta. Eli itse olen odottavalla kannalla miten suhde tulee jatkumaan ja tämä aika on aika raastavaa. Tiedän että yksinkin pärjää mutta kuitenkin.

Haluaisin myöskin kestovaippailla, mutta en ole tutustunut aiheeseen juuri ollenkaan. Kerta summana 360 euroa kuulostaa melko suurelta, mutta kyllä siinä säästää pitkässä juoksussa. Täällä kanssa on listattu jo hankintoja muistaisi sitten vain kaiken tarpeellisen hommata.

Masussa myllää koko ajan mahtaakohan siellä olla lepohetkiä ollenkaan :eek: :heart:

Maare 18+6
Heti alkuun :hug: muuttuneen elämäntilanteen johdosta. Mutta älä epäile ettetkö pärjäisi.

Mä kävin taas tutkimassa noita kestovaippailun ihmeitä ja tuo 360e pakkaus niin on vaan yksi mahdollisuus eli käy vaikka nuppuliinan sivuilla niin sieltä löytyy paljon muita vaihtoehtoja jotka ei oo sitten noin hinnakkaita.

Jeps1
 
HelloShitty
Lisbet:ille tsempit täältä! :hug: onneks kuitenkin kaikki ok.
Sisu:lle määrään vuodelepoa ja nyt vaadit lisää sairaslomaa. :hug: ajattele ronskista vaan ittees. noi hoitolapset kyllä saa paikan jostain. jos ei muuta niin vanhemmat saa luvan hommata se hoitopaikka. :kieh:

rauhallista menoa nyt kaikille!!!!!! mehän sovittiin ettei kukaan jätä tätä venettä hei kaverit! :heart:

HS ja nelonen rv 18+6..huomenna neuvola ja uus viikko. rakenne-ultrakin lähenee. yeah! :xmas:
 
Tsemppiä kovasti kaikille jotka yksin odottavat. :hug: Lisbet onneksi kaikki kuitenkin hyvin, nyt vaan lepoa ja rentoutumista. :hug:

Kestoista: Osittain oon kestoillut esikoisen kanssa, mutta oikeastaan sen jälkeen kun + pärähti testiin niin kaikki ylimääräinen jäänyt.. :ashamed: Eli tällä hetkellä mennään lähinnä noilla maissivaipoilla.

Väsymys on täällä edelleen ihan mieletön ja välillä itkettää kun hirveästi olisi hommaa ja haluaisi tehdä kaikkea muttei vaan jaksa. Torstaina olisi neuvola, saa nähdä selviääkö siellä mitään syytä tähän sitten..

Huomenna alkais sitten opiskelut, mitenköhän sitä saa aamulla itsensä ylös kellon soidessa.. :whistle: Esikoisella onneksi pehmeä lasku, eli on alkuun famun hoidossa ja sitten miehen, ja vasta maaliskuussa päiväkotiin. Mutta silti haikeaa.

Iidukka & pikkukakkonen rv 16+5
 

Yhteistyössä