Ikäviä uutisia saaneille :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
ja
Onnittelut hyviä uutisia saaneille :flower:
Mä en ole vieläkään saanut sitä np-ultran aikaa
Malttamaton odottamaan. Aikaisemmin se on tullut postitse, voi kun tuliski pian!
Janosta Olen ollut vesijuoppo ihan kaikkien kanssa, ja esikoisen kohdalla kysyttiin neuvolassa että miks janottaa? ni terkka sanoi että se johtuu pääsääntöisesti kasvavasta verimäärästä =) Mut mulle maistuis parhaiten kokis
pahoinvointia mulla on vasta nyt esiintynyt ja se tulee joka kerta puun takaa, olo on ihan hyvä ja hetken päästä saatankin kumartaa pönttöä
ikänä ei ole tälläistä odotusta ollut, ihan mukavaa sinänsä etteivät joka kerta ole samanlaisia. Ehtishän siinä kyllästyä jos aina tietäis mitä tapahtuu :snotty:
Eilen käytiin mäkissä syömässä ja jestas että se oli hyvää
söin ketsupin ranskalaisilla, ihan oikeesti noin päin :ashamed: ja hampurilaisia olisin voinut ostaa kotiin useamman jääkaappiin :xmas: maltoin mieleni ja söin vain yhden. Ehdin tätä tahtia ihan oikeasti lihoa satakiloiseksi.
Mun kroppa on oikeesti täysin turvoksissa :ashamed: olen ihan sen näköinen kuin olisin lihonut 5 kg yhtäkkiä vaik ei painokaan ole vielä noussut ku maks. 2 kg
ja turvotukseen ei yhtään auta nämä mun suolanhimot :/ makeaa ei edelleenkään ole juuri tullut syötyä.
Ls ja 8+4 ( ja minäkin menen menkkojen mukaan niin kauan kunnes joksikin muuttuu )
Muuten miten ihmeessä neuvolan tätskä kattoi mulle lasketuksi ajaksi menkoista 31.5 eikä 1.6 niinku nää kaikki nettilaskurit antaa? :attn: Toihan ei iso hyppäys ole mut...
Laitoinko muuten jo teille tiedon, että Madam Mamma vastasi mulle viime viikolla =) meille kuulemma syntyy tyttö 19.5.09 emmekä saa enempää lapsia
sopii minulle