HelloShitty Eiköhän pilttipurkki ole ihan ok.. On sinne viety eräät pissit tyhjässä mansikkahillopurkissakin ja hyvin kelpas
Kantsii se varmasti keittää niin ei ole sokerit jo valmiina
Mammahousuja harkitsen.. Nyt käytössä on tavalliset housut kokoa jätti, mutta istuessa vyötärö jää painamaan ikävään kohtaan. Muuten ei olis vielä tarvetta. Painoakin on tullut vasta vajaa kilo lisää vaikka olen ollut tällä mäkkäri-hese kuurilla jo kohta kolmatta kuukautta. Pääasiassa kyllä ostan salaattia, mutta joskus se hamppariateriakin eksyy mukaan
Väsymys on mennyt oikeastaan kokonaan ohitse, mutta hermot on niiiin tiukalla.. Ihan saan lietsottua itseni raivon valtaan vaikka olisin ainut henkilö paikalla enkä edes ajattelis kummempia. Ja sehän viimeistään ketuttaa kun ketuttaa ilman syytä :/
Kävin tänään kirppiksellä..Katselin ä-pakkauksen toppapukuja, kun en meinaa pakkausta ottaa ja muutama vuos sitten oli nätti puku..vaaleansinistä ja keltaista..joku "pantteri"täpläinen.. Hintahaitari oli viidestä eurosta ihan kahdeksaantoista |O Vitosella olis saanut buglitkin kaupanpäälle ja se kallis oli ihan korkkaamattoman näköinen. Taidan poiketa Lindexille kun tarvitaan pukua.. Muutenkin hinnat ovat kyllä nousseet kamalasti, kulahtanut body 2 euroa..No hullu ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa.. Mutta silti |O
Sanokaas viisaat.. Vakuumipakattua kalaa ei saa syödä, listerian takia. Itse graavattua saa.. Mites mäti, pakastettua tietenkin, mutta eikös se kielto johdu just tuosta vakuumista?? Himottaa ihan sairaasti!! Ja toiset on juustot.. Kun tajusin että ulkolaisia kantsii katsoa tarkkaan olen löytänyt vaikka mitä ihania, joita ilman en meinaa pystyä olemaan.. Ennen raskautta en olis niihin edes vilkaissut. Voikun olis jo kesäkuu..
Finnejä ei ole tullut yhtään enempää kuin normaalioloissakaan oli.Tukka rasvoittuu ehkä pikkuisen enemmän.. Mitenkähän kalju olen ens kesänä kun esikon jälkeen olen tämän vuoden sisällä kokenut 3 todellista sulkasatoa ja sitten olis uudet edessä. Välillä olin jo varma, että olen joku aamu kalju
Hiukset piti kuivata pää alaspäin ja pyyhe meni pyykkiin kuivauksen jälkeen..Välillä joutui uudelleen suihkuun, kun irronneita hiuksia oli koko märkäkroppa täynnä! Ihan kamalaa aikaa..
Olen alkanut epäilemään tuota tyttöä.. Ei millään keksitä pojalle nimeä, joten eikös se tarkoitakin sitä että poika sieltä meidän tuurilla tulee B) Luulis että tammikuun ultrassa jo näkyisi jos oikein jalkoväliä tirkistelis
Anu ja Ruusunpuna 14+4